nieuw katje!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-01 17:13

aaah vanmiddag naar het asiel geweest met drie vriendinnen en het was eigenlijk wel Lovers op het eerste gezicht Kwijl wat een mooierd zeg! en meteen knorren, ik wilde eigenlijk het liefst een katertje, maarja het werd zoieso geen kater-tje, maar een je-weet-wel-kater of een je-weet-wel-poes
want er waren nog geen jongen...
maar ik zag Symon en ik vond 'het' zon schoonheid, dus ik vroeg wat het was en het was dus wel een je-weet-wel-poeske, maar wel een schatje, en ze lijkt enorm op david maar ze heeft ook een beetje rood, een heel mooi rood streepje op dr voorhoofd, ik ben al druk met foto's maken, dus die zal ik zo wel neerzetten! en ze heet dus Symon, en dudek(dehond) is helemaal enthousiast Party!! JOEPIE eindelijk weer een speelmaatje Party!! ze is nu een beetje het huis aan het verkennen enzo, maar ze heeft al wel een plekkie in de vensterbank gereserveerd..

(sorry jullie weten natuurlijk niet hoe david eruit ziet/zag, daaf is een cyper, en Symon is dus ook cyper maar dan met wat rode vlekkies)

_________________
* Let your senses guide you *

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: yor op 2001-04-09 17:14 ]</font>

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 17:54

leuk joh! heb je ooit nog wat van David gehoord? bijvoorbeeld mensen die 'm hadden gezien?(hij was weggelopen toch?) of heb ik een boel gemist?

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-01 18:14

'nope niks van david gezien of gehoord Huilen
'k heb eerlijk gezegd de hoop zon beetje op gegeven..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 20:44

Wauw, echt tof joh! Ben benieuwd naar de foto's... Party!! Party!! Party!!