kanker :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 19:31

Het is echt heeel erg poedersuiker Huilen Huilen . Mijn lievelingstante had kanker, nouja, heeft dus. Ze heeft een tijd chemo gehad (het maximale aantal kuren dat je kunt/mag krijgen). En het ging de goede kant op. Kankercellen verdwenen voor een heel groot deel.
Daarna kregen we de rustperiode, dat is nu dus. En het ging nog steeds redelijk goed.

Nou heeft ze vandaag een scan gehad en die plek, waar het vandaan kwam, is weer groot.

Nu is er dus nog een andere optie voor medicijnen, maar geen kans op herstel alleen maar uitstel Boos! Huilen Huilen

Ik kreeg het net te horen, ik baal er zo ontzettend van! Ze is pas 40 jaar en echt mijn lievelingstante, altijd zo opgewekt en lief en gewoon de beste!! En nu ook nog steeds
En nu dit Huilen Ik loop nu alleen nog maar te janken
stinkmodderzooi!

Sorry, moest het ff kwijt.. Dit lucht wel op tnx bokt

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:32

He bah.. Ik ken het maar al te goed meis.

Sterkte ermee..
Liefs Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:35

ik herken het ook al te goed zelfs

veel sterkte

echt poedersuiker voor je zeg

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 19:39

Citaat:
Op 2001-12-03 19:35, schreef Haffielover:
echt poedersuiker voor je zeg

Nou niet voor mij, meer voor mijn tante Lachen
stinkmodder zeg!! Ik vind het zo poedersuiker voor haar...

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:39

Tjie wat verschikkelijk zeg!!
Echt vreselijk, ik wens jou en je tante heel veel sterkte!!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:40

ach wat zielig!!!!
De eigenaar van lyrik is overleden aan kanker(zie profiel).
in ieder geval veel suc6 en sterkte!!

_________________
-xxx- Valerie

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lyrik op 2001-12-03 19:40 ]</font>

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:49

ah wat zielig zeg! echt k*t

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

DeEsJe

Berichten: 53
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:51

hey wat naar :
Mijn oma wilde een operatie aan haar been laten doen en toen was dat allemaal goed gegaan.
Ze dacht toen laat ik ook een operatie aan me buik doen : die vond ze namelijk dik: het was echt een supermens ik hield het meest van haar.
Ze liet de operatie doen.
Na 2 weken kregen we te horen dat het niet goed ging : de operatielapje in haar buik was gaan ontsteken : een hele erge onsteking die dodelijk kon wezen : ze wilde weer opnieuw worden geopereert zodat het eruit kon worden gehaalt en weer opnieuw kon worden gedaan : jullie denken natuurlijk : je haalt het vet toch wegzuigen maar bij haar kon dat niet omdat ze ook iets anders aan haar buik had Huilen

Na de operatie kwam ze thuis op bed te liggen... ze kon niet meer lopen en kreeg last van haar hoofd.
Er werd een scan gemaakt en bleek dat ze kanker in haar hersenen had.
Ze dachten ************** dat ze daarmee kon blijven leven die dokters.
Er kwam een ziekenhuis bed in haar huis, en me opa kon niet meer uit huis.

Me oma kon niet meer lopen en ook niet meer goed eten.. ze moest worden gevoerd. 1 keer in de week gingen we erheen, en hield ik haar hand vast. Ik mocht haar eten en drinken geven, en praatte met haar. Ik voelde dat ze iedere keer verder wegzakte en ik kwam in een dip terecht. Niet meer vrolijk niet meer om al die grapjes lachen. Ik kreeg lichamelijke problemen, ik kon me nek niet meer bewegen.... Ik moest en zou iedere week naar me oma gaan.... Ik hield van er en wilde haar zo vaak zien als kon...

Ze kwam nu echt op sterven te liggen, ik huilde heel veel.
Lichamelijk ging ik ook achteruit, ik wilde eigenlijk niks meer, ik hield van haar.... Op 22 december ben ik in het ziekenhuis opgenomen voor hersenvliesontsteking. Huilen Huilen Huilen Huilen

Ik wist het allemaal niet meer en raakte in de war.
Me ouders leesde een kerstverhaal voor.
Ik kreeg de uitslag voor bloedprikken, ik mocht weer naar huis Lachen

Ik blij ik dacht nu gaat alles weer goedkomen.
Die avond gingen me ouders nar mijn LIEVE oma..
Ik mocht niet mee ********* ik was ziek....
Ik werd gebelt door me vader, lievert oma gaat het heel slecht mee ze heeft 40 graden koorts.... Ik liet de telefoon bijna vallen en ik rende naar boven...
Me broer had ik hem gegeven..... 2 minuten later werd er aan de deur gebelt, me buurvrouw... ze is een soort familie van ons belde aan en vroeg of ik bij hun wilde zitten..... Ik ging daarheen me broer bleef betraant zitten met een vriend van hem...
om 22.00 werden we gebeld ze was overleden...
Ik werd helemaal histerisch ik was boos Huilen Huilen
Dit kon niet waar wezen.... En echt heel raar me nekpijn was opeens over.... Ik dnek dat alle spanningen zich smaen hebben gespant in me lichaam en dat ik daardoor er last van heb gekregen.
op 29 december hadden we begravenis..... ik heb geen leuke kerst enz gehad... ik mis haar en mijn oma weet het ........ en ze zal voor altijd in me blijven voortleven en zo moet jij ook denken assie

Liefs mij en veel sterkte en als je erover wilt praten je kan altijd een pb achter laten of als je msn hebt ofzo toevoegen... doei dees Huilen Huilen

ThE BeSt HoRse EvEr = PaMbRi
Luf Ja PaMbRi

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 20:07

Wat erg! Sterkte!

Mijn tante heeft ook al heel lang een tumor in haar hersenen. Is echt niet leuk. Ze hadden al niet verwacht dat ze einde 2000 zou halen, maar ze leeft nog steeds Party!!
Ze zit nu in een rolstoel en ligt in het ziekenhuis. Door al die medicijnen enz. is ze heel afwezig geweest altijd, zei niks enzo. Maar laatst op haar verjaardag antwoordde ze ook als je wat tegen haar zei, of aan haar vroeg!
Ze lag alleen steeds te huilen, omdat ze last had van haar been, zo zielig Verdrietig
De tumor was een tijd aan het groeien, maar wonder boven wonder groeit-ie nu al een tijdje niet meer? Maar blijft hij zo groot als hij is.
Ik hoop dat alles goed komt met haar, maar het zal wel niet.. Verdrietig

Heel veel sterkte hoor!!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 20:09

heel erg veel sterkte !! en wens je tante sterkte...

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 20:39

Heel veel sterkte voor jouw en je tante!!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 21:43

Succes meid!
Wat is dat er zeg, heel veel sterkte de komende tijd!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 22:07

lieve meid. wat herken ik veel in je verhaal. een tijdje terug heb ik het verhaal van mijn oom hier neergezt. ook pas 55 jaar en kanker. ook niet meer te genezen alleen te rekken. het kan een jaar duren ook 3 jaar. ze kunne daar niets over zeggen. die oom is als een vader voor me. ik ben gek op die man en vind het nog steeds vreselijk dat dit hem moet overkomen. maar ja het kan dus iedereen overkomen. je hebt het niet voor het zeggen. en ik hoop dat ie nog een paar gelukkige jaren heeft waarin ik veel plezier mag beleven met hem. ik hoop ook voor jou tante dat dit geld. geniet van de tijd die je hebt. ga lekker bij haar langs en praat erover als je daar behoefte aan hebt. ik vraag hem ook nog steeds dingen die ik me afvraag. ga er niet omheen draaien. dat willen ze vaak ook niet. ik wens je veel sterkte en als je wilt kletsen kun je me ook een pbtje sturen.

DeEsJe

Berichten: 53
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 07:56

voor iedereen : het is gewoon k*t als dit je overkomt. En het ergste is : het zijn altijd de MENSEN om wie je VEEL geeft.... jik wens jullie nogmaals veel sterkte

ThE BeSt HoRse EvEr = PaMbRi
Luf Ja PaMbRi

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 11:43

Wat erg voor je tante!!!! en natuurlijk voor jou Assie.
En ook voor jou Spirit en voor je tante!!!
En voor iedereen!!!!

Mijn opa is er aan overleden Huilen

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 11:44

Wat erg voor je tante!!!! en natuurlijk voor jou Assie.
En ook voor jou Spirit en voor je tante!!!
En voor iedereen!!!!

Mijn opa is er aan overleden Huilen
Ik kan er ook niet tegen als mensen dan met kanker gaan schelden. Dan wordt ik zo boos!!!!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 13:58

Wat vreslijk om zoiets te horen, we leven allemaal met je mee!!!

Ik zie dat je ook uit venlio komt ken ik je misschien??

liefs suzanne

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 17:09

He As, wat erg voor je, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Als er iets is kun je het me altijd laten weten hè. Twin!!!
Groetjes Aukje

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 17:51

hey sterkte meid, een hele goede kennis van me is dit jaar ook overleden en ik mocht die vrouw heel erg en zat vaak met dr te kletsen, ze is overleden aan zo'n spierziekte waarvan om de beurt een spier het enit meer doet en op het laatst kon ze neit meer slikken en enit meer zelfstandig ademen. Het doet zo'n pijn om iemand te verliezen!!!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 18:52

Veel sterkte, ook voor jou tante Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Suky, YandexBot en 24 bezoekers