Heeft iemand...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 11:17

gister om ongeveer half 11 het nieuws op SBS6 gezien?
Ergens halverwege was er eens stuk over een of andere predikant (arnold heet ie volgens mij) die bij een school iedere ochtend staat te preken.

Haha dat is dus mijn school Lachen Iedere ochtend kom ik naar school en zit hij weer te preken.
Hier een voorbeeld:
Je bent onsterfelijk lang gelukkig
of onsterfelijklang ongelukkig
je kiest wat je kiest
je kiest of je wel bij jezus op de nieuwe aarde wil leven, of niet
(zoiets)
haha dat zei ie vandaag. Er zijn wel spreuken bij waar wel iets van logica inzit en een deel van eventuele waarheid maar af en toe kan hij zo'n onzin zeggen. (sorry voor de mensen die alles geloven en waar vinden wat hij zegt)

Je wordt er nogal chagerijnig van. 's Ochtend half 9 en dan moet je dit al aanhoren. En hij blijft ongeveer 20 min het zelfde herhalen.

Eerst stond hij alleen in eindhoven in de stad maar sinds een paar maanden heeft hij onze school ontdekt Boos! Hij heeft ook een keer ons er toe proberen aan te zetten om van school af te gaan.
Ik weet niet meer precies wat hij zei maar het kwam er op neer dat leraren dom waren enz *LOL* (ergens wel waar Lachen ) En dat we niet naar binnen moesten gaan omdat we dan alleen onzin kregen te horen Lachen

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 11:19

Had ik al wat van gehoord in een programma op de radio, op 538 ofzo. Moest er wel om lachen, maar ik kan me voorstellen dat het ook vrij irritant is... Frusty

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 11:25

Precies Lachen
Ik zal eens vaker opschrijven wat hij zegt en dat hier plaatsen er zitten soms zo'n domme dingen bij. Er werd gister aan hem gevraagd of hij d8 dat het werkte om elke dag bij school te staan, omdat toch niemand luisterder Lachen Hij vond van wel want als je iets maar vaak genoeg zei dan nam iedereen het vanzelf op Party!!

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 12:18

Mmm... heeft-ie wel een beetje gelijk in, zo werkt dat bij kinderprogramma's als Sesamstraat en de Teletubbies. Maar ik kan me niet voorstellen dat mensen vrijwillig tig keer naar zijn redevoeringen gaan luisteren, dus dan is het effect ook weg. Lachen

Maar als je nog wat teksten van hem wilt plaatsen: doe maar, kunnen we lachen! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 12:19

Ja inderdaad, bepaalde religies drijven al eeuwen op dat uitgangspunt.
Zelf ben ik helemaal niet gelovig, integendeel zelfs.
Iedereen kan wat mij betreft geloven wat hij zelf wil, als je graag in god gelooft en naar de kerk gaat en bij de bijbel leeft, mij best. Daar heb ik uiteraard respect voor.
Zolang ik het zelf maar niet hoef. Soms vind ik dingen wel ietsjes te ver gaan.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 12:21

Zal zorgen dat er minstens 1 per week hier komt te staan.
Doordat hij elke keer het zelfde zit te zeggen en het toch niet altijd zo'n tekst met waarheid is, maar een beetje een vaag verhaal, zorgt hij er alleen voor dat iedereen zonder te luisteren zo snel mogelijk doorloopt Lachen
Maar ja dat zorgt er wel voor dat iedereen op binnen is *LOL*

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 12:23

Lovely, ik heb inderdaad respect voor iedereeen zijn eigen geloof. Maar ik vind niet dat hij ons daarmee elke dag moet lastig vallen. In de stad is hij ook altijd maar dat valt veel minder op. Bij ons op school moet je er wel langs of je nu wel of niet wilt

_________________
always and forever you and me that's the way our life should be

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Iris op 2001-04-10 13:24 ]</font>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 12:25

ha, onze Eindhovense Jezus! In de bijenkorf en in de Heuvel galerie mag hij niet meer komen. Ik kan me vaag herinneren dat hij vroeger ooit bij ons op het Eckart college is geweest. Dus jij woont ook in eindhoven?

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 12:28

Ja dat klop. Er is ook al politie bij moeten komen om hem van school weg te krijgen. Maar volgens mij geen resultaat wantg hij staat er nog steeds.
Vandaag waren ze alweer aan het filmen Lachen
Ik zit dus op het van Maerlant lyceum en woon zelf in de Potgieterstraat (zijstraat Edenstraat). Ik weet niet of dat je wat zegt?

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 12:50

Jammer he dat sommige gelovigen zo opdringerig zijn. Lastig hoor.
Zet maar neer hoor, kunnen we ook ff lachen.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 12:53

Ik vind het jammer dat ik niet meer weet wat hij toen zei over school. Weet alleen nog dat hij iets zat te zeggen en toen kwamen er eens stel leraren aan Hij begon toen ineens te zeggen dat leraren niet weten wat ze zeggen enz. Je had die leraren kwaad moeten zien kijken Lachen

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 12:53

nee ik heb het helaas neit gezien *LOL*! ik was laatst ook op tv. heb hier maar niks gezegd, want je kon mij echt duidelijk er tussen uit pikken! was ook op 't journaal!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 12:56

Ze lieten een jongen aan het woord. Hij zit bij mij in de klas. Een ook zag je hoe hij een meisje aan het bezegenen (sorry als dit het verkeerde woord is maar ik weet niet wat hij precies doet) was. Zij heeft eerst bij mij in de klas gezeten.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 18:11

Er zijn meer rare mannnen hoor! Wij hadden er gister een aan de balie. Die had zijn kat dood op de stoep gevonden, en verdacht een buurtgenoot ervan (heeft niet gezegd wie). Maar komt ie dus met zijn kat in een vuiilniszak op de praktijk. Met het verzoek of ie opgestuurd kan worden voor sectie. Begint ie ineens te zeuren over MKZ, dat dat een herhaling is van de WO II, nu zijn het de evenhoevigen, en straks volgen de mensen....\
Ik had al zoiets, van laat maar banketstaaf, en gelukkig kwam mijn baas mij helpen (kerel wegsturen...) Brrr Creepy Guy! Verward Lips are sealed

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 19:13

haaaaaaaaahhahhhhhhh ik zou in een scheur liggen om zon man. maar toch ook wel oppassen. bij ons komen ze wel eens aan de deur en dan zeggen ze : ik kom jezus brengen!! dan denk ik (zeg het niet hoor) zet m maar in de gang. [lol] sorry voor de katholieken onder ons. ik heb respect voor hen die wel geloven hoor. maar ik vind altijd dat als er een goed zpu bestaan dan zorgt hij slecht voor de wereld (oorlogen honger ziektes ruzies) als hij het beste met ons voor zou hebben zoals ze zeggen waarom is er dan zoveel ellende??

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 21:15

He, dat is Arnol, wereldberoemd in heel Eindhoven, en nu dus ook op bokt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, DotBot, Zil en 23 bezoekers