Collega's met het IQ van een gemberwortel [deel 2]

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 09:57

Pfffff.... heb ik een complete instructie boven de cup-a-soup dispensers gehangen hoe je soep uit zo'n ding moet halen (met foto's nog wel!), ligt er vanochtend WEER een deksel af. Oke, ik zal het ze nu he-le-maal voorkauwen: er komt nu ook een briefje bij te hangen met: "Komt er geen soep meer uit? Elles belle!" Op de instructie staat ook dat ze de deksels erop moeten laten zitten. Oke minkukels, jullie vragen erom:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
KILL!! He, dat lucht op...

_________________
BERTA FOR PRESIDENT!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Elles op 2001-12-06 11:51 ]</font>

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 10:14

Zo te zien zijn er bij jullie binnenkort wat vacatures vrij Haha! Nou ja, niet iedereen kan gezegend zijn met een gezond boerenverstand..

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 10:33

Citaat:
[img]
http://www.smilies.nl/rough/schuss.gif[/img]
KILL!! He, dat lucht op...


Moet je mee oppassen Elles, voordat je weet is je bedrijf weer te klein voor een cup-a-soup certificering Haha!

(kun je straks gaan fuseren met een dierenwinkel en/of damesondermode)



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sibold op 2001-12-04 09:41 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 14:04

Wheeeeee jij hebt een automaat hier moet ik het met zelfgekochte zakjes doen Huilen .

Dan moet ik eerst het koffie app. schoonmaken zodat ik SCHOON warm water heb Frusty .

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 15:14

Hmm... ook om denken dat je het kopje er goed onder zet Lachen Anders wordt het zoo'n zooitje. Wij hebben geen soep meer om dat het dus altijd een troep is en de meesten het vertikken om het het op te ruimen... Is toch wel lekker, zo'n soepie in de missdagpauze... Maar um die deksels zijn toch niet zo moeilijk??

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 15:23

Ze hebben hier dat ding pas weggegooid, omdat hij elke keer verstopt zat. Wij drinken weer soep uit ouderwetse zakjes en hebben nu tenminste meer keus (en geen soep waarvan het poeder helemaal draderig was Misselijk )

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 15:36

Zakjes soep doen ze niet meer, omdat ze geloof ik ook wel voor thuis gebruikt werden Knipoog Dat was niet de bedoeling. Ik geloof dat ze het nu in blikken gaan doen ofzo, maar ik heb de laatste weken geen soep meer gezien Huilen