Vanaf morgen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 14:29

Haha! hihi... ik lees dit net te laat...
Ik ga ook meedoen! (Zegt ze terwijl ze haar zoveelste pepermuntje naar binnen werkt...)

Maar okee, morgen heb ik nog een verjaardag, dus dan zondig ik wel, maar verder doe ik ook even niet meer aan tussendoortjes. ALs het mooie weer er straks aan komt, dan mag mijn buik ook wel weer plat zijn.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 14:50

Oke..
Ik doe ook mee, ik ben 1.73 woog 98 kilo (echt waar, gelukkig is dat niet aan me te zien. Ik ben wel erg gezet, maar dik zijn is toch anders). Ik ben 1 mrt begonnen met lijnen en ik weeg nu 90. Het gaat dus de goede kant op.
Ik heb maat 44/46 en wil naar 38/40.
Ik probeer het vol te houden, maar is wel erg moeilijk.
Succes allemaal.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 15:07

ik ben ook begonnen...
ipv naar de ah te gaan in de pauze heb ik een maisbolletje gehaald bij de bakker..
en dat is het enige wat ik tot nu toe op heb...
keb wat water gebroken en 1 beker yoghi (is dat een overtreding????)
ik zal morgenochtend gaan wegen want nu valt t zo tegen als ik op dat rotding ga staan...
ik heb dus maat 42/44 en ik wil naar 40/42 en mn buik moet plat, mn benen mogen wel dunner (k veel dunner).
Qua proportie vinden mensen wel dak klop.. vrij dikke benen, een taille die bij mn benen past zegmaar geen wespentaille maar wel smaller als mn heupen en mn tieten passen volgens hun ook bij mn lichaam, keb 80 e en vind het persoonlij t groot.. (nie echt praktisch)

okee..
nu naar de positieve dingen... (goed idee laura als klink ik zo nega)
uhm, mn ogen zijn wel mooi, mn wimpers zijn mooi lang en gekruld, ieder1 vin dat zooo geweldig. Mn handen zijn wel mooi, op 1 litteken door de stal van Quinto na en mn nagels zijn altijd wel vrij lang. Mn kuiten zijn ookwel mooi, nie al te dik maar wle gespierd, mn billen zijn mooi rond en in bijna elke broek komen ze wel mooi uit..

Vanaf nu regelmatig verslag doen ieder1 he!!!!!

Sharda

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 16:08

Waar ben ik aan begonnen????
Maar als iedereen netjes verslag doet, doe ik dat ook...
Ik ben zelf 1,78 m. en ik was een tijdje terug 65 kilo. Nu is dat echter een paar kilootjes meer. Ik wil dus echt niet heel veel kwijt, maar ik wil wel dat ik niet meer gefrustreerd zit te kijken als ik ineens niet meer in een broek pas waar ik eerder wel netjes inpaste... Scheve mond\\

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 16:16

jaaaaah, kitty keb pessies tzelfde..
nu moek op de weegschaal...
kwil nie...
maar ff doorbijten... Scheve mond\

t gaat mij nie echt om de kilo's meer om de kleren inderdaad!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 20:03

als jullie nou al jullie zondige voer (liefst zonder ei en melk) naar mij opsturen, dan eet ik dat weer op... Dacht gister in mijn HALLELUJA stemming dat ik 48 woog, maar nee... vanochtend weer heel triest en in grafstemming.... had gister nat haar... dusseh, scheelde 2 kg... Vraag me echt af hoe ik ooit normaal wordt... Als ik er te lang over nadenk wordt ik echt depressief. Ik voel me goed enzo, maar het is zo vervelend om voor 15 aangezien te worden, of heel vuil benaderd omdat JIJ BENT ZO LEKKER DUN... Grom...

Ah, ik zal jullie niet lekker maken... Ik eet jullie zondige dingen wel op... Kan ik nu wel hebben, gaat er wel in... Iemand nog slagroomtruffeltjes over? Offeh, paaseitjes, bonbons ed? Gaan Ineke en ik er flink van genieten.... Vork Batsbroodjes! En Ploemppudding... ha ha ha

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 20:13

}>
keb van een collega van mn moeder merci'tjes gehad...
vreselijk...
ik ga proberen ze tot pasen te bewaren dan mag k wel ff snoepen... (nie tveel natuurlijk) maar sorry Laui! mn mercĂ­'tjes krijg je nie Kwijl die eetk van t weekend Vingers aflikken

Ineke2

Berichten: 33135
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 20:39

Kom maar op met die lekkere dingen mmmm....