update! heel voorzichtig ben ik weer positief...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

update! heel voorzichtig ben ik weer positief...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-04 00:05

jaja ondanks alle ellende van de afgelopen week, of eigenijk afgelopen maanden, ben ik voorzichtig weer wat positiever!

heb zo goed als zeker tijdelijk werk gevonden waar ik kan beginnen zodra mn contract bij de supermarkt is afgelopen(half november is dat) en ik heb nog ergens anders gesolliciteerd, dat werk heeft mn voorkeur maar daar heb ik nog niets van gehoord.
een bokker werkt daar ook, toen ze hoorde dat ze daar mensen zochten had ze laten weten dat ik werk zocht, en hebben ze daar gezegd dat ik mn cv maar moest mailen, dat heb ik dus gedaan en hoop dus dat ik daar wordt aangenomen, maargoed, als dat niet zo is, dan heb ik iig een ander baantje, en er zijn nog een aantal andere baantjes die ik heb gezien
(een moeder die door de stad loopt en overal waar ze briefjes hadden hangen waar ze personeel zochten aan me doorgeeft & alle advertenties uit krantjes ed scheurt doet ook wonderen!) dus ook al baal ik nog gruwelijk dat ik op mn huidige werk wegmoet ivm de leuke collega's die ik hier heb, ik ben iig blij dat ik niet lang zonder inkomen hoef te zitten!

verder is mn pony aardig opgeknapt van haar kreupelheid, en Q gaat maandag naar de DA maar die liep gister ineens weer goed, maarja zo gaat dat al heel lang dus er zit gewoon iets fout, dat is nu op dit moment nog mn grootste zorg.....

verder heeft mn vriend voorgesteld om samen met mij een jong paard te kopen(heb een paardje hier op bokt op het oog, hoop zo dat dat door kan gaan!!) hij wil even afwachten wat er maandag bij de DA met Q gebeurd en wat de kosten van de verdere onderzoeken/behandelingen zijn, en als dat allemaal meevalt kopen we dus samen iets jongs Haha!

mn gebroken teen is wel nog lastig, net zoals dat mn zicht met mn rechteroog nog maar 70% is ivm mn whiplash, wat voor hoofdpijn&moeheid zorgt, maar na onderzoek vandaag bleek dat mn oog zelf perfect in orde is, dus moet nu verder worden onderzocht waardoor ik niet goed zie, maar mn oog zelf is iig in orde!

morgen weer lekker ff rijden op t paard wat mn teen heeft gebroken Knipoog maar daar heb ik ook zin in, want mis het rijden wel nu Q niet goed is Scheve mond

mn schoonvader die in t ziekenhuis lag, is dit weekend thuis! moet maandag wel weer terug, hij heeft een bloedpropje in t spraakcentrum van zn hersenen waardoor zn spraak was uitgevallen, nu gaat t ietsjes beter, hi is alleen erg snel moe, dan valt zn spraak wel weer uit, maar als hij net wakker is praat ie weer volop gelukkig!


dus ondanks alle pech gaat t nu weer ietsjes beter!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 00:26

Nou dat is alweer beter nieuws
Ik heb je topics gevolgd van de afgelopen tijd en dat was niet veel goeds
Fijn dat het al wat beter gaat nu Lachen

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 01:46

gelukkig maar,hopelijk gaat het vanaf nu alleen nog maar bergopwaarts,na zoveel pecht moet dat toch wel eens een x in orde komen en dat gaat vast wel lukken!
lijken de nieuwe baantjes je wel wat? qua werk etc?

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 09:50

Ik heb geloof ik iets gemist. Heb jij je teen gebroken? Jakkie! How come?
Nou ik ben in ieder geval blij dat je het zelf allemaal weer wat positiever gaat zien, en dat het allemaal weer wat beter met je gaat.

:D M2 + 8 :D

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 10:45

Ah goed te horen dat er weer wat lichtpuntjes zijn!
Fijn joh als je bij dat ene bedrijf mag komen werken.

Echt leuk als jullie een jong paard gaan kopen. Houd je Q dan wel?
Hopelijk kom je meer te weten bij de veearts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 10:57

gelukkig maar! eindelijk alles weereens de goede kant op! houden zo he

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 11:10

Hehe eindelijk weer goed nieuws Knipoog
Wat leuk dat je vriend samen met jou een jong paard wil kopen!!
Veel succes verder!

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:10

Wat fijn dat het weer allemaal wat beter gaat. Succes verder!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-04 16:39

Kliko, ht paard wat ik nu af en toe rij ging vlak voor de springles op mn teen staan, bikkel als ik ben Knipoog heb ik gewoon meegsprongen en dag erna van 8.00-18.00 gewerkt, toch maar naar de dokter gegaan en mn grote teen was dus gebroken Clown

fabienne, Q mag gewoon blijven als er een jong paard bij komt net zoals mn pony die al jaren niet meer bereden kan worden hier ook nog gewoon lekker blijft staan Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 19:21

Nou dat klinkt al stukken beter!!!

Ik hoop dat alles zo positief blijft!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 19:25

Ben ik nou de enige die vraagtekens heeft bij nog een paard erbij?Als ik je vorige topic lees, dan lijkt het mij verstandiger te wachten tot je weer een vaste baan hebt.........

Succes met je sollicitatie!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 19:42

Faye, dat doet ze toch ook!?
Ze kijken het eerst aan... Overigens weet ik nog een leuk paardje Renske, heb ik je al eens verteld Knipoog

Kliko schreef:
Ik heb geloof ik iets gemist. Heb jij je teen gebroken? Jakkie! How come?
Nou ik ben in ieder geval blij dat je het zelf allemaal weer wat positiever gaat zien, en dat het allemaal weer wat beter met je gaat.


Ik wist ook niet dat je teen gebroken was? Kun je daar dan wel mee rijden? Hebben ze die niet gespalkt ofzo?

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Machie

Berichten: 15998
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 19:52

hehe, eindelijk positief, maar voor mij niet geheel onbekent, nieuws!

Ik bel je morgen eind van de middag wel even! Ben wel benieuwd hoe alles afloopt met Q..

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:02

he fijn rens dat t weer n beetje beter gaat

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:26

Griebels, dat staat er anders niet hoor, vandaar mijn opmerking....

Renske ik hoop dat je snel een vaste baan vindt!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-04 21:39

faye schreef:
Ben ik nou de enige die vraagtekens heeft bij nog een paard erbij?Als ik je vorige topic lees, dan lijkt het mij verstandiger te wachten tot je weer een vaste baan hebt.........

Succes met je sollicitatie!

daar heb ik idd ook aan gedacht, dat is ook de reden waarom ik in 1e instantie wilde wachten, maar mn vriend zei toen dat hij samen met mij een paard wilde kopen. ik heb een erfenis gehad+spaargeld, kopen is dus geen probleem maar ik wilde wachten ivm eventuele onverwachte hoge DA kosten, of andere hoge kosten aan 't huis. een hoge rekening valt goed te overleven, maar als er een paar erge finaciele tegenvallers zijn dan wordt het een stukje lastiger, en ik koop een paard om te kunnen houden, niet om na een paar maanden weer te moeten verkopen.

maar dat ene baantje is goed betaald werk, geen geweldig werk, nml bij een schoonmaakbedrijf mn zus en een paar vrienden werken er ook(kantoren etc stofzuigen dus niet eens echt het vieze werk Knipoog ) maar daar hebben ze eigenlijk altijd nieuwe mensen nodig, en er zijn nu 5 vacatures waar ik voor in aanmerking kom, dus dat werk accepteer ik gewoon als ik tegen die tijd niets anders heb gevonden of als de kantoorbaan niet doorgaat, dus ik kom iig niet zonder werk te zitten

maar ik snap je opmerking wel hoor! een vriendin van me is haar baan kwijt geraakt toen ze ook net een huis had gekocht, toen daarna de auto en wasmachine kapotgingen en er een nieuwe verwarmingsketel moest komen, hadden ze zo'n probleem qua geld, dat ze haar paard moest verkopen, ze kon de stalling niet meer betalen!
dat wil ik dus iig niet meemaken, maar t scheelt dat de paarden bij mn ouders staan, en mn ene paard ook door hun wordt betaald, alleen voor Q betaal ik alles, incl DA kosten, verder staan ook mn ouders erachter dat ik een jong paard ga kopen, dus mocht er toch onverwachts iets gebeuren, dan willen zij ook tijdelijk bijspringen


maar ik heb nu dus zoiets van ik maak mn laatste 2,5 week vol bij de C1000, vakantie-uren worden heel zwaar belast maar ik laat ze toch utibetalen, en ondertussen zoek ik naar nieuw werk, en wil alles aannamen wat een beetje goed betaald, ongeacht wat voor werk het is!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-04 21:41

machie schreef:
hehe, eindelijk positief, maar voor mij niet geheel onbekent, nieuws!

Ik bel je morgen eind van de middag wel even! Ben wel benieuwd hoe alles afloopt met Q..


tnx Lachen ik begin nu flink zenuwachtig te worden eerlijk gezegd...... Scheve mond
ik moet alleen wel om 18.00 gaan werken, tot +/- 22.00 maar ik laat je zsm iets weten, en de rest hier ook

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:44

Renske20 schreef:
verder heeft mn vriend voorgesteld om samen met mij een jong paard te kopen(heb een paardje hier op bokt op het oog, hoop zo dat dat door kan gaan!!) hij wil even afwachten wat er maandag bij de DA met Q gebeurd en wat de kosten van de verdere onderzoeken/behandelingen zijn, en als dat allemaal meevalt kopen we dus samen iets jongs Haha!



Ik vond dit stukje genoeg om te beseffen dat ze wel bekijken wat ze financieel aankunnen. Dus dat ze niet alleen nadenken over wat Q gaat kosten maar dat ze het wel financieel bekijken.

Of kijk ik op de situatie vooruit?

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-04 21:46

heb je idd goed gelezen moniek Lachen maar opzich snap ik de reactie van faye wel hoor, heb nu hoop ik met mn vorige post uitgelegd dat er goed over na is gedacht Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, IASCrawler en 190 bezoekers