Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiSSy schreef:nou vraag ik me dan af waarom acrylnagels dan ongezond zijn... wat richt het bijvoorbeeld aan?
en nog een vraagje... wat zijn de gemiddelde kosten?
natascha_60 schreef:Ik had ook gehoord dat het slecht voor je is.. je moet het nie in ademen als het nog vloeibaar is toch, of heb ik het verkeerd?
madonya schreef:ik heb beide gehad maar vind het toch niet fijn en je moet ze altijd weer op laten vullen, en je eigen nagels worden er heel broos en zwak van dus heb ik een hele goede nagelverharder gekocht en iedere week netjes vijlen en nu heb ik van mezelf mooie stevige lange nagels waar ik alles mee kan, mijn nagels zijn nu al twee jaar lang en er is er maar ooit 1 keer een nagel ingescheurd geweest
Sorane schreef:LCN is meuk. Goedkoop is duurkoop in dat geval.
natascha_60 schreef:Maar als je veel met je handen bezig bent wat is dan de beste keuze: Gel of Acryl?..groetjes natascha
JoeyBabe schreef:Nou..Sorry hoor maar de producten van LCN zijn in aankoop alles behalve goedkoop! Ik persoonlijk werk met deze gels en ik ben er heel content van. Maar zoals ik al zei is dit eerder een persoonlijke goesting. Er zijn altijd voor en tegenstaanders