voor de mensen die ongewenste pbtjes naar mij sturen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 12:32

Hou alsjeblieft op met die pbtjes vol beschuldigingen naar mij te sturen! En hou op met mij aan te spreken op berichtjes die ik op bokt gezet, en elkaar tegen mij met z'n 3en op te stoken en mij vervolgens met 3en te bestoken met jullie waardeloze opmerkingen! Het is zo kinderachtig allemaal! Elkaar een beetje pbtjes sturen met hoe ik op jullie berichtjes gereageerd heb en vervolgens met z'n 3en er boven op! Babies!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 12:51

Zo je doet zo je ontmoet? Jij banketstaaft iig steeds in pb over mij tegen iedereen dat je een pesthekel aan me hebt en ik bokt moet verlaten. Wordt jij nu ook lastig gevallen? Net goed!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 12:57

ik pb jouw niet meer ALS ik van andere mensen van bokt geen pbtjes mee geforward krijg met negatieve dingen over mij daarin die afkomstig zijn van jou. Dus dit probleem heb je zelf in de hand. Als jij gewoon je mond over mij dichthoudt tegen anderen in pbtjes dan is er niks aan de hand maar dt had ik je ook gepbt maar dat komt waarschijnlijk niet door en doe je het nu zo.
Enne dit is zeker weer een manier om zieltjes te winnen, nou succes.

AMEN

_________________
Quote marjolein:
"zeggeh jij moet zwart haar hebben. zie ik opeens een blond persoontje. nu klopt mijn hele beeld van jou niet (eigenlijk had je daarbij ook nog een puntmuts op maar dat zeg ik er maar nie bij) ."

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-12-04 11:59 ]</font>

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 12:59

btw in de afgelopen weken heb je 1 pb van mij gehad. Dat was net. Omdat ik van veel kanten hoor dat je over me kletst. En daar houd ik niet zo van!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 13:01

Je laat het overkomen alsof ik jou altijd pb nou sorry maar zo belangrijk vind ik je niet. ik heb jou alleen vandaag gepbt omdat ik het zat ben om geforwarde pbtjes van andere boktmensen te lezen die van jou afkomstig zijn,die in negatieve zin over mij gaan.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 13:02

Blablablabla

Slapen Gaaaap