Apart hoor

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 19:34

ja das lekker makkelijk kojack, rot maar op als je kritische vragen stelt. Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:34

Puck, goed lezen he..
Zeg niet dat jij hebt zitten schreeuwen in 'het topic dat nu kwijt is' (lijkt me een mooie naam voor een liedje Knipoog).

Anyway, wie zit er nu te gissen? 'Omdat je dat blijkbaar niet kan' Verward

Maar goed, 'nuff said Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:35

ja het is gebeurd klaar over
alsof ze nu nog een topic van jullie weg zullen halen
waarom ga je er dan over door
jullie hebben jullie zin toch?
en ga zo lekker bijdehand doen tegen een van die vriendinnetjes van je en niet tegn mij oke?

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 19:37

Waar het hele topic om begonnen is Bart, en misschien moet je de 1e pagina dan lezen, dat ik niet begrijp dat een laag bij de gronds topic over mytens en mij wordt teruggeplaatst met een link en dit topic zomaar ineens verdwenen is. Daar zou ik inderdaad de achtergrond wel eens van willen weten. Waarom geef je niet gewoon antwoord dan? Anders sta je toch ook altijd met je oordeel klaar?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:38

Citaat:
Op 2001-11-29 18:35, schreef kojack:
ja het is gebeurd klaar over
alsof ze nu nog een topic van jullie weg zullen halen
waarom ga je er dan over door
jullie hebben jullie zin toch?
en ga zo lekker bijdehand doen tegen een van die vriendinnetjes van je en niet tegen mij oke?


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 19:41

haha kojack ik zal je voordragen bij jack spijkerman als papegaaier van de week Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:42

hahaha moet je doen

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 19:45

Wel kijken dan he? Haha!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:45

Me too, maar dat wisten jullie al.

Jullie roepen alles bij elkaar om een topic dat neit van jullie is, en voorts als mensen hun kanttekeninge plaatsen worden die afgedaan als onzin of gewoon genegeerd. Waaorm altijd die stemmingmakerij?

Citaat:
Als er een topic met foto's over Lovely en haar Lab staat waar een slotje op komt, wordt dat topic gewoon verwijderd
wat boeid jou dat, is een 1-2tje tussen BartVB en Lovely, lovely wilde msschein zelf wel dat t weg ging, zal ze in dat geval zo haar redenen voor gehad hebben.

K heb zo op dit meoment (en al eerder) t idee dat je reacties over t algemeen zijn gericht op t uitlokken van en t zelf plaatsen van provocerende en soms zelfs vernederende opmerkingen. Als je je iedere keer zit te ergeren aan dingen, zelfs aan dingen die je niet aangaan, of aan zouden moeten gaan, waarom reageer de daar dan op? Wat is je lol aan bokt als je continu de confrontatie opzoekt? T poldermodel werkt voor velen in Nederland, waarom kan dat niet voor jou?

Als iemand iets tegen je zegt wat in je straatje past is alles prima, maar als t tegen jou, of je mening gericht is, al dan niet constructief of opbouwend bedoeld, dan word dat niet gerespecteerd en terzijde geschoven.

Op iedere plaats fysiek of anders waar mensen met elkaar in aanraking komen zijn regels nodig, en is overzicht nodig. Deze regels zijn gesteld, onlangs, maar je mag voor t net verwachten dat iedereen op de hogte is van de netiquette. Het is ook nodig dat er ingegrepen word als er, al dan niet opzettelijk, dingen verkeerd gaan of dreigen te gaan, of als iemand beledigd of op andere wijze onheid bejegend word. Dat is de functie van de moderaters, als je denkt dat ze hier onredelijk of streng zijn, kijk eens op het forum van tweakers, of van Computer Totaal! . Als je niet tegen gezag boven je kunt dan zijn er in Amsterdam veel plaatsen waar je gelijkgestemden zult vinden.

Je zal het ongetwijffeld niet met me eens zijn, vriendjes waren we toch al niet. K zal t wel fout zien, dan zal dat wel komen door mijn bevooroordeeldheid, of je bedenkt vast wel wat leuks.

Geniet van alles, en schop vooral tegen alles aan!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 19:46

nogmaals leest het eerste bericht nog maar eens. daar wil ik graag antwoord op.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:49

Citaat:
Op 2001-11-29 18:41, schreef PUCK:
haha kojack ik zal je voordragen bij jack spijkerman als papegaaier van de week Haha!

ach we hebben de leukste thuis hier Haha! Haha! Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 19:53

Als je een slotje wilt kojack moet je even een pb sturen naar Bart, je gaat nl erg off topic steeds.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:00

waarom alles willen weten. daar word een mens ook niet gelukkig van hoor!!

en why meteen bart beschuldigen dat hij dat topic heeft weggehaald? er zijn meer moddie's hoor!
altijd bij jullie heeft hij het gedaan. sjonge let een een keer op je eigen gedrag. jullie lijken net een stel kleuters zo.
altijd maar zeiken en anderen afkraken. pff alsof jullie zelf zo fantastisch zijn. Misselijk van dit achterlijke gedoe. echt jullie kunnen niets anders dan de sfeer verzieken hier. rot op naar een ander forum

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:06

Puck waarom wil jij een antwoord o peen logische kwestie?

Citaat:
Dus als je moddervreter bent, dan wordt dat voor je weggehaald(terwijl het helemaal niet shocking was) en een topic negatief over personen wordt met een linkje teruggeplaatst. Op zijn minst gezegd merkwaardig.


Bart doed zijn uiterste best om fouten te voorkomen, overal waar mensen werken gaan dingen fout. En als er wat fout gaat dan doet iedereen er al het mogelijke aan om die fout ongedaan te maken, of op een zo goed en aanvaardbare manier te herstellen. En dat je hier patronen inziet, dan moet je eens boeken lezen over Nostradamus, die zag pas patronen, waar t merendeel niet van blijkt te kloppen (als je ZIJN ORGINELE voorspellinge leest, die net als alles op veel verschillende manieren uit te leggen valt).

En kom nu niet met de opmerking dat t allemaal wel erg toevallig is, want dat is precies jouw hele redenatie. Misschien gehoord van alle "voorspellingen" die de ronde deden na 9-11-01? Als je alles op een rijtje zet dan was alles toeval, dus je hebt hier geeen recht van spreken.

trouwens, je zou voor de gein eens moeten terug lezen hoe jij met meningen van anderen omgaat, begin daar eerst eens, en begin je dan druk te maken over de rest. "hij die vrij is van zonden werpe de eerste steen" En ook "een beter milieu begint bij jezelf" (leef milieu, internet milieu), net als heel veel dingen.!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 20:07

Een moddervreter die de boktregels overtreed........

Misselijk
antwoord per pb mag ook hoor, maar ik heb het nog niet gezien

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:09

ik wil toch nog even wat kwijt, ik ben btw. julke, en niet wjerdo.
ik heb vaker in andere topics kreten zien staan in de trand van, kan dit topic svp weggehaald worden?, kan er geen slotje op, haal alles maar weg etc, en dan gebeurd er gewoon niets, het blijft gewoon staan!
Daar heb ik dan moeite mee!!!!!!!, en is het dan zo raar dat ik me nu afvraag, hoe kan het dat het nu in een keer, zonder slag of stoot zomaar wordt verwijderd, nu het dan toevallig een moddie betreft. Ik zeik niemand af, en zit niet te klieren, ik vraag me alleen wat af!
Ik kan er niets aan doen, maar heb af en toe echt het idee dat er zo nu en dan met 2 maten gemeten wordt.

JULKE

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:14

nou ik vind dit topic nu echt wel rijp voor een slotje?
er komt alleen maar ruzie van

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:14

De vraag die jij omhoog haalt Julke, is iets wat al meerdere keren gezegd is.

Je kunt iets wel in een post zetten, of in een topic, maar dat is geen garantie dat t ook gelezen word. Bart heeft, net als andere modders (mijn persoonlijk dan) verteld dat hij niet alle topics leest, ook neit alle replies. Je moet een modder dus <b>direct</b> aanspreken. Dan kan er wat aan gedaan worden. Daar heb ik t ook al een keer met Bart over gehad, en t kwam op t bovenstaande neer.

Dat is een vraag die je je moet stellen, en dan kan je verder gaan denken of bedenken.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 20:14

Precies Jul dat is ook mijn punt

Citaat:
Op 2001-11-28 09:08, schreef PUCK:
Niet om te zeiken, maar ik vind dit wel heel vreemd. Als er een negatief topic over mytens en mij gestart wordt en er dat wordt per ongeluk verwijderd ipv slotje, wordt dat met een link gewoon teruggeplaats. Als er een topic met foto's over Lovely en haar Lab staat waar een slotje op komt, wordt dat topic gewoon verwijderd. Dus als je moddervreter bent, dan wordt dat voor je weggehaald(terwijl het helemaal niet shocking was) en een topic negatief over personen wordt met een linkje teruggeplaatst. Op zijn minst gezegd merkwaardig.


snap ook niet dat het zo moeilijk is hier antwoord op te geven

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:35

De antwoorden zijn meermalen gegeven, er zijn ook handreikingen gedaan zodat je zelf tot een antwoord kon komen. Hierboven heb ik dat ook nog een keer gedaan. Lees dat eerst eens.

En de wereld is niet tegen jou, niet tegen je ideen, en mog meer van dat. Hoe meer je t je persoonlijk aantrekt deste eerder zal een discussie gevoerd worden op basis van emoties, in plaats van rationele beargumenteerde meningen.
Wist je dat achtervolgingswaanzin een van de meestvoorkomende psychoses is? (ook ik bedoel dit niet om te zeiken of iets anders, precies zoals jij).

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 20:37

Niet om te zeiken hoor maar

Gaaaap je zeikt wel Gaaaap

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-11-29 19:38 ]</font>

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:38

PUCKje heeft weer eens een wapen gevonden in haar offensief tegen bokt. Nou is haar dag weer helemaal goed! Gaaaap

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 20:39

Dank voor deze POSITIEVE bijdrage margreet. Had jij niet iet tegen afzeiken?

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:43

PUCK, je gaat een discussie uit de weg, niet doen, schaad je geloofwaardigheid, je haalt jezelf onderuit. K hoef t neit voor je te doen hoor, is ook niet mijn opzet. Ik ben uit op een dialoog met jou, maar jij ontwijkt die, bewust je gaat niet in op wat ik zeg, maar op dingen die jij interpreteerd als "tegen jou gericht", niet doen!

Ga eerst eens in op de feiten, dan op de rest.

Niet op de man spelen, maar op de bal!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:45

Margreet je kan er beter 'niet om te zeiken hoor' voor zetten net als Puck doet, dan is het geen zeikbericht meer Haha!