Apart hoor

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 21:48

Citaat:
Op 2001-11-28 09:13, schreef Heike:
Nee hoor Niet zo heel vreemd. Wij kunnen niet alles lezen en krijgen meestal via pb te horen of er a.u.b een slotje op kan.

Wil je zelf ergens een slotje op dan kun je dat natuurlijk pb-en.

Ik probeer daar heel eerlijk in te zijn en gebruik dezelfde standaart bij iedereen.



dit lijkt toch wel verdacht veel op een antwoord of zie ik dat verkeerd?
en het lijkt me vanzelf sprekend dat wat heike over slotjes zegt ook geldt voor het deleten van een topic.. als je graag wil dat je topic wordt gedelete of geslotterd dan kan je toch even een PB sturen of via ICQ/mail ofzo even vragen of ze dat willen doen en de rede daarbij uit leggen?
ik neem aan dat jullie (of eigenlijk jij Puck) dit wel zelf had(den ) bedacht? of doel je op het feit dat er iets over jullie niet wordt gedelete maar weer terug komt met een link ofzo en van lovely blijft wel weg? nouja dan geldt waarschijnlijk hetzelfde: niemand gepb-t of gemailt?!
of is het misschien niet het geen waar je op doelt met dit topic? of is het niet het antwoord wat je graag WIL horen??
stel anders je vraag nog een keer kort maar krachtig?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: yor op 2001-11-29 20:49 ]</font>

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 21:48

Wat een onzin zeg.
Wat heeft zelfbevrediging hier mee te maken. Boos!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 21:50

Heb ik al via pb geprobeerd yor, zonder resultaat....... Frusty

assie

Berichten: 9493
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 21:59

Ik heb me de hele tijd ingehouden en ik wil ook eigenlijk niet reageren, maar *zucht* lukt niet Boos!
Dus:

Sjiezus.. dan geeft er eens een keer iemand een goed onderbouwde mening.. En wat doe jij dan?? Begint over iets anders, zegt dat het onzin is enzovoorts..

Richt lekker je eigen forumpje op en ga daar zitten slotteren, zeuren, deleten. Ben benieuwd hoeveel mensen daar komen, al je vrienden zeker.

Sorry hoor, maar ik heb echt even helemaal genoeg van je puck! (niet dat je je daar iets van moet aantrekken, want je geeft er toch niet om wat anderen van je denken)

Iedere keer die Haha! smilie erbij als je iets 'beledigends' zegt, net alsof het dan minder hard overkomt en alsof je het niet zo hard bedoelt.. Laat dan die smilie weg en laat zien dat je het inderdaad WEL zo hard bedoelt Frusty
Sorry, beetje offtopic Schijnheilig

En over je vraag.. volgens mij is daar al lang en duidelijk antwoord opgegeven. Misschien niet alleen in dit topic, maar in al die 3000 (overdrijf Lachen ) topics die je onderhand al hebt opgericht toch zeker wel..

Lezen is ook een kunst toch Frusty En misschien ben ik nou toch een beetje aan het afzeiken..

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 22:03

Ach Assie tuurlijk ben je aan het afzeiken. iedereen toch hier? We roepen allemaal da het niet kan, maar als het zo uitkomt doet toch iedereen het. no offense hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:12

Question:
Hoe kan je een reactie geven op elk berichtje zonder daadwerkelijk in te gaan op iets wat daar gezegd wordt en te antwoorden?

Dames en heren... we vragen het puck... superkampioen ontwijkend antwoorden

We gaan door voor de magnetron!

Oh hee puck ik heb een antwoord op jouw vraag:

BartVB heeft de kunst afgekeken en doet nu ook aan ontwijkend antwoorden Haha!
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:18

Ook nu weer geef je zelf de stof voor een volgende reactie, maar ik laat niet over mij heen walsen, zoals jij gewent bent te kunnen doen.

Citaat:
En het spijt me maar je energie verspil je aan mij, want ik heb van geen enkele opmerking spijt


Dat zeg ik ook weer niet, t lezen moet nog aan gewerkt worden zie ik. Ik heb Niet gezegd dat jij spijt moet hebben, voor je volgende bericht verwachten ook weinigen excuses van je, t zou nie tmeer helpen, tenzij je het meende.

En schrijver, ach ja, nou k wil later wel wat geld verdienen, dus schrijven, nee dank je, al dat politieke gebeuren en gekonkel, hou k niet van.

En PJ, leuk dat je er bent, en met kreten begint te strooien, cool en sexy, ach aj, hoe jij je lekker voelt he. Zoalsn je anderen maar niet probeerd naar beneden te halen. Ook jij gaat volledig om de meningen, argumenten en feiten heen, je wil het simpelweg niet zien. Na 2 of 3 bladzijden (met dus 25 replies) ben je weer terug, en je gooit er weer een paar lekkere kreten teganaan! lekker joh! Draagt bij. Heb je alles wel gelezen, of was dat niet nodig, mening stond nog steeds vast. K heb wel eens gehoord dat mensen ook gewoon niet willen inzien dat er andere mgelijkheden kunnen zijn, dan de dingen die ze zelf vinden. En je kunt nu wel gaan roepen "Ja maar jij staat ook neit open". Jawel hoor, k sta open voor feiten, meningen er argumenten. Meningen uiteraard op basis van argumenten.

Dat is t grondbeginsel van iedere democratie, dat mensen op een goede manier met elkaar praten om tot een oplossing te komen. T probleem hier lijkt me duidelijk, daar bestaat nu weinig onenigheid over. (k heb jullie er nog niet over gehoord) dus dat zal dan wel accoord zijn. Bokt is ook een democratie, met een veto op je eigen reacties, die kun je weg halen, je ontdoet de schade dan niet, maar dat is een bijkomnd iets. Weghalen betekend dat je inziet dat je fout zat, of dat je wat verkeerd zei.

Bokt is een democratie, met een regiring, een niet verkiesbare, maar in NEderland kunnen we t kabinet ok niet kiezen.


Ook nog dit: Assie neemt wel de moeite om te reageren op wat jij zegd, met een behoorlijke mening, en ook met zinnige dingen.

Je reactie:
Citaat:
Ach Assie tuurlijk ben je aan het afzeiken.


Je gaat volledig om al haar dingen heenl, en je speelt zoals vanouds weer in op iets wat jij wel kunt gebruiken!

Ga voor de gein eens in op een beargumenteerde mening! Probeer het eens voor een keer, kijk eens of t pijn doet! K denk dan niet.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:21

Volgens mij moet je wat bondiger worden
Death_Squad, zo'n lange reactie kan ze nooit volgen! (lezen is een zwak punt, had je zelf ook al opgemerkt)
Ben het volledig met je eens!

assie

Berichten: 9493
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:25

ach, volgens mij ben ik er nu wel uit, wat de beste manier is. Puck weet al lang wat wij bedoelen.

Ik denk ook wel dat ze kan lezen, ik bedoel ze is toch volwassen??

Enigste wat ze volgens mij heeft, is een gebrek aan aandacht. En daarom ff flink overal tegen aan gaat schopppen. Zodat ze tenminste een beetje aandacht krijgt.

Niet meer reageren is denk ik de beste manier, dus dat is wat ik nu ga doen Lachen
Veel plezier met deze discussie, die geen echte discussie is, omdat de tegenpartij toch overal omheen draait en niks zinnigs terugzegt (over het algemeen dan)

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:25

margreet, niet op de man spelen! dat is het hele gebeuren hier.

Maar k ben t met je eens, een voorwaarde voor een dialoog is dat je luisterd naar wat de ander zegt, en niet uit je neus eet, een paar worden pakt, daar dan iets op terug zegd, maar niet door hebt dat wat je zegt niet klopt. Een gesprek is niet voor niets een DIAloog, met meerdere personen. Jammer dat dat voor sommigen niet, of moeilijk gaat,

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 22:31

Ach Laura, je start een topic over vooroordelen.......need I say more? En laat die kleine meisjes eens met rust, die kunnen zich niet verdedigen. of vind je dat wel "veilig"?

speciaal voor Laura: Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:35

please Puck, say more. Explain Knipoog
Oh over mn kots-fobie ben ik heengestapt wat jouw betreft. Aangezien ik er ondertussen wel aan gewend bent dat deze aardig vaak voorbij komen in jouw topics/reacties Knipoog

Ohja, veilig? Kleine meisjes? Definieer?
Ik weet niet of je jezelf als klein meisje beschouwd?
Maareh puck, je gaat offtopic Haha!

Oh en mijn bijdrage aan de 'niet-discussie':
Lezen kunnen we misschien beter definieren als begrijpend lezen. Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-11-29 21:36 ]</font>

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:35

Ook weer een pracht van een schijnbeweging. Alleen de man stond niet daar! (doel gemist: de man!).

Ga je mijn reacties nu negeren PUCK? (ja ik richt me tot jou persoonlijk, k spreek net als jij graag direct tot mensen.) Als ik me vergis, sorry, je zal t misschein over t hoofd gezien, dat gebeurd soms zo gemakkelijk he! Als je het niet meer red, zeg dat dan, maar ik begrijp en he gezien dat je een gesprek uit de weg gaat, of het overschreeuwd. Jammer iedereen zou ervan kunnen leren, jij ook!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:42

Citaat:
ja ik richt me tot jou persoonlijk


Ik ook!
Afbeelding

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 22:49

Wie is er nou aan het overschreeuwen Joost? Ik heb nog meer te doen dan bokken alleen hoor. En Sibold, je behoeftes al bevredigt?

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:55

Citaat:
Wie is er nou aan het overschreeuwen Joost?
K weet t neit, misschein een van je volgelingen. Ik overschreeuw niets. Ik beargumenteer, ga in discussie. DAt is tot nu toe nog niet iets waar jij je schuldig aan hebt gemaakt, of t ooit maar eens hebt geprobeerd.

Je bent nu in 6 pagina's helemaal geen een keer ingegaan op wat anderen tegen jou zeiden, Hoe goed ze t ook naar je toe bedoelden. Stelselmatig werk je anderen tegen. Wat brengt jou op bokt? Die zelfbevrediging op t gebied van (eventueel) nagatieve aandacht zou wellicht nog waarheid kunnen zijn. T zou iig een verklaring kunnen zijn!

De discussie (zoek het anders een keer op in het woordenboek als je het woord niet, of niet goed kent of begrijpt) is niet aangegaan, je blijft op de man spelen, gaat alleen in op dingen die jou zinnen.

T spijt me vreselijk PUCK, maar ik ga aan mijn tentamen werken. K hoop morgne iets constructievers of iig iets beters van je te zien!

Fijne avond!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:55

[quote]
Op 2001-11-29 21:49, schreef PUCK:
Wie is er nou aan het overschreeuwen Joost? Ik heb nog meer te doen dan bokken alleen hoor. En Sibold, je behoeftes al bevredigt?
[/quote

Ja joh kind, al jaaaaaren geleden, daar heb ik geen Bokt voor nodig! Ik zit in ieder geval niet meer in de ontkennende fase, PUCK!

(wat duurde dat lang die reactie, zat je handje klem? ) oops Lips are sealed

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 22:57

Hahaha nee je hebt idd een oude kop Haha!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 23:00

Citaat:
Op 2001-11-29 21:57, schreef PUCK:
Hahaha nee je hebt idd een oude kop Haha!


Dat was de vraag niet... toch in de ontkennende fase... èn niet kunnen lezen... *zucht*

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 23:01

ach sibold, ik zal het wel niet begrijpen he? je kunt maar beter medelijden met me hebben Haha!

assie

Berichten: 9493
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 23:09

Citaat:
Op 2001-11-29 22:01, schreef PUCK:
ach sibold, ik zal het wel niet begrijpen he? je kunt maar beter medelijden met me hebben Haha!

Jezus, kap nou eens met die smilie Boos! Net of het daardoor grappig word..
Terwijl je gewoon WEEEER erom heen draait..

Je zegt wel tegen bart dat ie geen goede redens geeft.. doe jij dat wel?? NEE!! ook niet, je blijft en blijft er maar om heen draaien...

Als ik Bart was geweest.. was het hier een stuk rustiger geweest Haha! (jeetje, wat is dit zinnetje grappig nou)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 23:10

Medelijden krijgen we inderdaad... Gaaaap Gaaaap Gaaaap Dat moet ook wel als een 'volwassen' iemand zich zo gedraagd... Lips are sealed Slapen

[edit] ff stukje toegevoegd, kon het niet laten [/edit]

_________________
<FONT COLOR="deeppink">De echte liefhebber kiest voor de Welsh!<FONT COLOR="deeppink">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pinky_girl op 2001-11-29 22:12 ]</font>

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 23:11

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! he assie? Haha! Haha! Haha!
ik vind je echt heel grappig Haha!

Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 23:16

ik kan maar 1 ding zeggen Slapen Gaaaap

assie

Berichten: 9493
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 23:17

Goh, puck, dan is er tenminste IEMAND die lacht.. Frusty

En thirza, ik denk dat ik dat maar ga doen Dromen over LEUKE dingen dromen Gaaaap