8 euro bruto per uur... als loon?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 10:45

Mijn laatst betaalde baan (ben nu zoekende)...
Ik: 28jr
Werk: Lichte administratie
Opl: mavo (meer niet)
Erv: een paar jaartjes
Loon: 11,- br p/u

dus ik denk echt dat je zwaar onderbetaald wordt. Ik zou zeggen dat je voor dat geld de receptie wel wil doen, maar meer ook niet Haha!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:23

ik, 28 jaar,werkend als mederwerker A horeca bij VenD en verdien bruto €9,50 per uur!
en daar hoef je echt niet voor geleerd hebben!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:27

Ik zou 't gezien je leeftijd en ervaring ook niet doen... Ik verdien zo'n 6,5 euro bruto per uur, als assistent-accountant. Lees: manusje van alles Knipoog Ik ben een schoolverlater, heb alleen een VWO-diploma, ben 20 en studeer op kosten van de baas...

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 12:02

Nou, een hele andere tak in de maatschappij, ik werkte in de gehandicaptenzorg en daar verdiende ik 8 euro per uur. Ik werkte in de woonsituatie dus dat was mensen uit bed halen, wassen, naar het werk brengen, huishoudelijke taken, boodschappen, administratieve taken, het vermaken van de mensen, medische handelingen, naar de dokter gaan en ga zo nog maar even door. Ik verdiende dit bedrag toen ik 18 was.

Saar4
Berichten: 2347
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 13:44

Ik verdiende in de thuiszorg als 21-jarige bijna 9 euro bruto. Dat is gewoon dom schoonmaakwerk waar je geen diploma voor nodig hebt. Ik vind wat jij verdient wel heeel erg weinig.

gijsenkim schreef:
Citaat:
Als het maar niet bij Sandd is

Kan je dit even toelichten?? Ik heb namelijk net ontslag genomen bij Sandd. Haha! Pb me anders maar.