Ons huis staat nog steeds te koop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MCSM schreef:Wij hadden een wc met bruine tegels en die heb ik met witte tegelverf van de GAMMA overgeschilderd en het ziet er echt super uit ! Niemand ziet dat we het geverfd hebben. Omdat het witte verf was ben ik gewoon over de voegen gegaan, weet niet hoe je het moet doen wanneer je een andere kleur neemt. Tegel voor tegel verven?
Wit is wel algemeen en dat vinden de meesten wel mooi. Misschien dat je kleur erin kan verwerken dmv sjablonen. Of een paar tegeltjes in kleur...
Dan hoef je in ieder geval niet veel rekening te houden met de voegen.
PhiaBink schreef:Wat is de beste tegel verf volgens jou dan??????
MargaV schreef:Ik vond tegelverf veel te duur. Naar aanleiding van een tip van mijn vader heb ik een speciale primer gekocht, die je aanbrengt voor je gaat tegelen ofzo. Die heb ik verdund op de tegels aangebracht en daarna er gewoon latex overheen gedaan. Veel goedkoper, goed gehecht, mooi resultaat. De resultaten die ik eerder heb gezien met tegelverf vond ik erg lelijk. Ik zal even opzoeken wat voor primer het precies was. Als je het op deze manier doet, kun je je er nauwelijks een buil aan vallen.
Ipsilonka schreef:Tegelverf van International is best goed hoor! Je moet wel GOED ontvetten en schoonmaken, anders hecht het natuurlijk niet......
(nee hoor, werk niet bij een verfgroothandel)