Wie gelooft in wonderen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:43

Ja, er is meer tussen hemel en aarde! Daar ben ik van overtuigd.

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:32

Wonder? Toeval?
Ik heb zo lang ik me kan herinderen een parkietje. Hij hete altijd Binkie. Vraag niet waarom.

Toen Henk de eerste keer bij me thuis was, ging de parkiet Binkie te keer als een gek. Ik brulde van BINKIE hou je KOP DICHT!!!!! Waarop Henk zei: Mmm Leuk ben ik hier net en moet ik me kop houden. Ik Verward Hoe zo Verward Verward Weet je hoe mijn achternaam is? Ik eh nee Haha! Hij zei BINK Bloos Binnen 2 weken woonde we samen, binnen 1 1/2 jaar getrouwt. 1 oktober waren we 17 jaar getrouwt. Lovers We zijn nog steeds verliefd en knetter gek op elkaar. Toeval/wonder is weet het niet.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:47

Ik geloof in wonderen, al is het maar net hoe je bekijkt wat een wonder is.

Echte 'wonderen' heb ik zelf nog niet meegemaakt..

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

onley

Berichten: 9274
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: waldfeucht-bocket(duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:06

ik geloof ook in wonderen en vooral in beschermengeltjes ik heb een X een auto ongeluk gehad had geen gordel om was net 1 week zwanger (wat ik niet wist) ben met zeker 130 tegen 3 bomen geknald die auto was helemaal in puin na ja helemaal mijn kant was onbeschadigd dus ik denk wel dat oma mee heeft gekeken over mijn schouder Bloos!

annepan
Berichten: 303
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:22

ik geloof ook absoluut in wonderen.

Ten eerste zijn mijn beide ouders chronisch ziek. Mijn moeder heeft MS( dat is een ziekte waarbij je handen en voeten en degelijke aanvoelene alsof het slaapt) en mijn vander heeft de ziekte van Crohn. Dat is een ziekte waarbij een deel van je darmen niet meer werken en dus je darm onder aan de zijkant van je buik naar buiten komt enzo. Het is voor mij een wonder dat alles na meerdere niet zo goed geslaagde operaties van mn vader en mn moder die nergens last van heeft op het moment, we nog zo fijn kunnen leven. Trouwens is Ms ook hardnekkiger, ik ken mensen die al na 1,5 jaar in een rolstoel zitten, mn moeder heeft alleen last als ze lange periode moet lopen....

Voormij bestaat er zeker een beschermengel....

Punkrocker # 7
Gek # 17

Brasko

Berichten: 153
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:47

Vorig jaar reed ik met mijn schoonouders en vriend naar de stad. Bij een kruising moesten wij voor rood licht wachten, op de baan naast ons stond een bus, zodat we de linkerkant van de kruising niet meer konden zien. Mijn vriend en zijn vader hadden het over het instellen van de lichten en waren een er een beetje mee aan het spelen, toen het licht op groen sprong. Gelukkig had hij het niet gelijk door, want toen we na een paar seconden optrokken zagen we voor ons een vrachtwagen op volle snelheid gaan. Deze reed door het rode licht en konden wij niet zien door de bus. Als we een paar seconden eerder waren opgetrokken, konden we het misschien niet meer navertellen.
Of het een wonder is of niet, ik ben er erg blij mee.

have fun with all the things you do!!!!

Roosch

Berichten: 36596
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:49

Ik geloof in wonderen, al is er nog nooit een groot wonder gebeurt met mij..
Ik heb een speciale bewaarengel, en dat is mijn grote vriend Johnny..
Mijn oom, die zo vroeg moest gaan, waakt nu over mij en mijn familie.
Lieve Johnny, bedankt! we missen je! Lovers

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:57

Tyrza schreef:
Oh ja hoor: een paar jaar geleden, toen wij in een koekblik á la Fiat Uno op een ijzelige dag naar huis reden, raakten we met minstens 100 km/u in een slip. Het was ZOAB en het bovenste laagje bleek spiegelglad te zijn.

De auto draaide om zijn as, terwijl wij links naar voren richting de vangrail schoven. Uiteindelijk draai de auto zo dat ik, op de bijrijderskant, de vangrail op mij af zag komen. En dan zie je letterlijk je leven aan je voorbij flitsen en zie je jezelf al over die vangrail vliegen.

Maar: het had een paar dagen ervoor gesneeuwd. Die papsneeuw lag naast de vangrail. En wij kwamen PRECIES met die dunne bandjes in die sneeuw terecht, waarna we met veel lawaai tot stilstand kwamen.

We hadden HE-LE-MAAL niets....

Alleen bij de rechterachterlamp een deukje. Saillant detail is dat vlak voor ons een dikke BMW frontaal tegen de vangrail was geklapt en dus totall loss was verklaard.

Met de grootste schrik in ons leven zijn we voorzichtig naar huis gereden....

HOE groot is die kans nou dat je met een kreukelzone vrije Uno met dik 100 km een slip overleeft en precies tegen de rijrichting door de sneeuw aan de rechterkant wordt tegengehouden????

Ik heb mijn beschermengel uitgebreid bedankt....


Enkele maanden terug waren we ergens in Belgie waar we met een stelletje aan de praat raakten.

Op een gegeven moment begonnen ze te vertellen over een auto-ongeluk wat zij een aantal jaren terug op oudjaarsdag meemaakten.

Bla, bla... wij met de BMW in een slip geraakt... bla, bla... auto total loss, bla, bla...

Op een gegeven moment zeg ik: Goh, reden jullie soms in een bordeaux rode BMW? Waarop ze ons met met verbaasde ogen aankeken...

Wat bleek... De auto die voor ons in de slip raakte, dat waren zij... Bloos!

Altijd hadden ons afgevraagd hoe het met de bestuurders en passagiers van die auto was afgelopen. Je raakt in Belgie in gesprek met een ander en dat blijken hun te zijn... HOE groot is de kans dat je exact die mensen treft???

V: Is Tommie een hond of een beer?
A: Tommie is een fantasiebeest, waar er maar één van is.
Bron: Sesamstraat FAQ

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:00

Ik geloof er wel in dat sommige dingen TE wonderlijk zijn voor toeval.

Een wondertje dat mij overkwam:

Als tienjarige ging ik eens ringsteken met m`n pony in een woonplaats waar ik verder nooit geweest ben, totdat ik daar een vriendje kreeg op m`n zeventiende. Tijdens het ringsteken stonden talloze mensen langs de kant van de weg. Mijn moeder heeft 1 foto van mij-in-actie genomen en wat blijkt 10 jaar later? Mijn vriend en complete schoonfamilie staan ook op die foto. Tong uitsteken

Even een signaaltje van boven dat we echt bij elkaar horen dus. Cool
Laatst bijgewerkt door Uums op 15-10-04 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:00

Ik weet niet of je kan spreken van wonderen.... Ik heb altijd het idee dat dingen niet voor niets gebeuren, en dat alle dingen gebeuren om je iets te "leren".( Ook al zijn dat soms hele vervelende dingen..........)

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:30

Uums schreef:
Ik geloof er wel in dat sommige dingen TE wonderlijk zijn voor toeval.

Een wondertje dat mij overkwam:

Als tienjarige ging ik eens ringsteken met m`n pony in een woonplaats waar ik verder nooit geweest ben, totdat ik daar een vriendje kreeg op m`n zeventiende. Tijdens het ringsteken stonden talloze mensen langs de kant van de weg. Mijn moeder heeft 1 foto van mij-in-actie genomen en wat blijkt 10 jaar later? Mijn vriend en complete schoonfamilie staan ook op die foto. Tong uitsteken

Even een signaaltje van boven dat we echt bij elkaar horen dus. Cool


zo kwamen wij (mijn man en ik) er tijdens onze verloving pas achter
dat we op de zelfde school hebben gezeten naar de zelfde kroeg gingen
en naar verschillende dezelfde concerten zijn geweest
en we zijn elkaar nog nooit eerder tegengekomen
we hebben foto's van elkaar gezien van die tijd en we voldeden
aardig aan elkaars ideaal beeld , we zouden elkaar zeker aangesproken
hebben als we elkaar gezien zouden hebben , we denken nu , ach de tijd was toen nog niet rijp

ik wou nooit meer een vent , nou ja nooit in ieder geval zou ik nooit trouwen en hij most geen wijf
tot we elkaar tegen kwamen binnen 4 maanden waren we getrouwd en
was er al een kleine onderweg Bloos
nu 7 jaar later zijn we nog steeds gelukkig getrouwd Lovers

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:49

nickyu schreef:
zo kwamen wij (mijn man en ik) er tijdens onze verloving pas achter
dat we op de zelfde school hebben gezeten naar de zelfde kroeg gingen
en naar verschillende dezelfde concerten zijn geweest
en we zijn elkaar nog nooit eerder tegengekomen
we hebben foto's van elkaar gezien van die tijd en we voldeden
aardig aan elkaars ideaal beeld , we zouden elkaar zeker aangesproken
hebben als we elkaar gezien zouden hebben , we denken nu , ach de tijd was toen nog niet rijp

ik wou nooit meer een vent , nou ja nooit in ieder geval zou ik nooit trouwen en hij most geen wijf
tot we elkaar tegen kwamen binnen 4 maanden waren we getrouwd en
was er al een kleine onderweg Bloos
nu 7 jaar later zijn we nog steeds gelukkig getrouwd Lovers


Aaah, zie je wel! Cupido is gewoon hartstikke slim bezig! Lovers

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:14

Ik kwam ook in dezelfde kroegen als Henk en we woonde vlak bij elkaar. Hij werkte toe nin Wassenaar bij een garage, naast de weg naar Meijendell. Ik ging heel vaak naar Meijendell. We hebben elkaar in de kroeg ontmoet, anders had ik hem wel ontmoet als ik een buitenrit had gemeekt.
Ik hoorde ook dat mijn vader vroeger een huis langs die weg wilde kopen. Wij hadden zaken en dat huis was toch te ver van de zaak af. Dus het werd een anders huis. Ik had Henk ook zo nog kunnen ontmoeten.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:45

Ik geloof zeker in wonderen!

Roosch

Berichten: 36596
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:53

Het is een wonder dat ik elke dag opnieuw mag meemaken Lachen
Het is een wonder dat ik elke keer als ik opsta weer mag ademhalen.
Er gebeuren constant wonderen!

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beauty1love, Fayyah19, FennaK, Kairos, Lanoca, marjan19, nimbletje, Plonspony, Roosch, roosjenat, Ubermetrics en 52 bezoekers