Dit is nou een goede straf...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 00:13

Dat valt wel mee.
Vandaag heeft iemand die een moeder en haar twee kleine kinderen vermoordde wel 15 jaar gekregen.
Tjongejonge

Misschien wil iemand wel met die idioot schrijven als hij vastzit.
15 jaar (minus 1/3) Is toch wel een beetje zielig voor hem.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 00:34

Dit is toch van de gekke, levenslang is de minimale straf. Drie mensen van het leven beroven. Volgens mij heeft deze persoon absoluut geen recht meer op vrijheid. Niet eens op comunicatie met de buitenwereld.
Schandalig gewoon.

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:35

tssss
en als je hier een paard in de brand steek ben je na 3 maanden al weer vrij!
wat is dit toch voor een zieke wereld....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 15:35

Dealer schreef:
Dat valt wel mee.
Vandaag heeft iemand die een moeder en haar twee kleine kinderen vermoordde wel 15 jaar gekregen.
Tjongejonge

Misschien wil iemand wel met die idioot schrijven als hij vastzit.
15 jaar (minus 1/3) Is toch wel een beetje zielig voor hem.


Absurd... en nee bedankt, ik heb gelukkig wel iets beters en leukers met mijn tijd te doen dan schrijven met zo'n verknipte idioot. Wat ik niet snap is dat die ter dood veroordeelden in TX enzo zo lang 'on death row' zitten... als bewezen is dat ze een moord oid geplegen hebben, het vonnis geveld is en de doodstraf gegeven is dan mag daar van mij meteen een spuitje in (of welke methode dan ook toegepast zal worden). Die moordenaars hebben wat mij betreft met hun daad afstand gedaan van hun rechten om op humane wijze behandeld te worden... zij hebben hun slachtoffer immers ook niet op humane wijze behandeld. Het spijt me heel erg maar ik kan dus echt niet snappen dat er mensen zijn zoals Misja (sorry, niet persoonlijk bedoeld Misja) die met dat tuig willen corresponderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 15:39

Wat mij betreft mochten ze bij die vent hetzelfde doen als wat hij bij dat hondje heeft gedaan.