Bah, bemoeienissen van mensen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 23:49

Hebben jullie dat ook, dat als er iets is, meteen iedereen zich ermee bemoeit. Het lijkt wel of mensen gek zijn op onraad en nog meer ruzie willen zaaien. Dat is heel vaak zo, merk ik om mij heen ( niet alleen bij mij hoor) dat als twee mensen ruzie hebben, ineens heel de wereld ruzie met elkaar heeft omdat iedereen zich ermee bemoeit!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 01:54

Ja, mensen zijn vaak op zoek naar sensatie. Weten niet hoe gauw ze er bij moeten zijn als er ruzie is.
Soms gaat het zelfs zo ver, dat er opnieuw gestookt wordt om een ruzie die allang opgelost is! (wie de schoen past... Extreme duivel )

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 17:07

een beetje rellen is altijd leuk toch? Mensen zoeken altijd problemen. Ik heb daar nou nooit last van?! Waarom sommige wel en andere niet?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 18:56

K heb dat nooit zo, k zeg t mensen als t hun niet aan gaat, k heb weinig geheimen (tenzij je m'n zusje bent) en k bemoei me niet met ruzies. Meestal dan he! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Amazonbot, Besje, Facebook, GoogleAdsense, Ilse_C, Laj1, Marcella, PollyPancake, Selina, Suusw, Syzygy, Toffeltje, Typhoon en 210 bezoekers