Tanken aan halve prijs.........zeg het voort

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 09:57

Deze oproep is al oud hoor Knipoog
Die heb ik namelijk al enkele maanden geleden ook ontvangen.
Niet dat het mijn tankgedrag veranderd heeft.

pegassa
Berichten: 1085
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 09:58

Schaam je Haha! !

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 09:58

Justy schreef:
Dus jij bent zo iemand waar een kwartier op gewacht moet worden aan de kassa? Tong uitsteken


Nee hoor, want de Tigers zijn van de Esso, de Total spreekt voor zich en de Airmiles van de Shell. Wijsneus Lachen

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:00

Wijsneus?? Zoek je ruzie? Schijnheilig

OT: Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat zo'n actie de prijs daadwerkelijk gaat drukken, en ik zie het al helemaal niet gebeuren dat heel Nederland Shell en Esso gaat boycotten.

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:21

Ik rijd er mooi voor naar België... scheelt 15 ct de liter

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:30

Waalwijk-België is toch een aardig eind... Scheve mond Jullie hebben toch een goedkope in Waalwijk? Of is ie er niet meer? Ben de naam kwijt... Coppers of zoiets?

bradley
Berichten: 133
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 13:16

ik zou hier niet opin gaan, aangezien er over 50 jaar geen benizine meer is kunnen we beter nu met zen alle gaan kopen en er van genieten nu het nog kan. Ik zou hier niet aan mee doen als ik jullie was aangezien we er toch niets mee zullen berijken als benizne duur is, ga dan gewoon met het openbaar vervoer!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 13:34

Ik blijf lekker Shell tanken, krijg ik airmiles Tong uitsteken. Bovendien zijn die stations vaak veel beter onderhouden dan bijv Esso of Total.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 13:42

Ik tank 9 van de 10 keer bij een onbemande pomp, dat kan zowel een witte zijn als de Tinq. Scheelt 9 a 10 cent per liter. Bespaar liever (ruim) 2 euro per tankbeurt dan dat ik airmiles krijg.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 13:43

Ellende met onbemande pompen is dat je er geen LPG kunt tanken.

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:01

Sylvia schreef:
Waalwijk-België is toch een aardig eind... Scheve mond Jullie hebben toch een goedkope in Waalwijk? Of is ie er niet meer? Ben de naam kwijt... Coppers of zoiets?


ja, scheelt 5 ct geloof ik Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:57

Sylvia schreef:
Met Romkabouter kan ik praten Haha!

Nou, dat valt tegen hoor *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:07

Cathelijne schreef:
Ik tank 9 van de 10 keer bij een onbemande pomp, dat kan zowel een witte zijn als de Tinq. Scheelt 9 a 10 cent per liter. Bespaar liever (ruim) 2 euro per tankbeurt dan dat ik airmiles krijg.


Dan moet ik ook eens daar komen gaan tanken, hier scheelt de onbemande pomp (Tango) maar 3 eurocent, soms scheelt het zelfs helemaal niets. Oftewel, met de acties van Shell meegeteld, haal ik veel meer uit Airmiles dan onbemande pompen, plus ik krijg er een hele shop gratis en voor niets bij, en wordt gastvriendelijker behandeld dan een computer achter een schermpje. Nee geef mij maar lekker een bemande pomp. Vandaar dat er ook geen toekomst zit in supermarkten zonder cassieres Knipoog.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:00

Sypheron schreef:
Dan moet ik ook eens daar komen gaan tanken, hier scheelt de onbemande pomp (Tango) maar 3 eurocent, soms scheelt het zelfs helemaal niets. Oftewel, met de acties van Shell meegeteld, haal ik veel meer uit Airmiles dan onbemande pompen, plus ik krijg er een hele shop gratis en voor niets bij, en wordt gastvriendelijker behandeld dan een computer achter een schermpje. Nee geef mij maar lekker een bemande pomp. Vandaar dat er ook geen toekomst zit in supermarkten zonder cassieres Knipoog.


De Tinq in Middelburg heeft het knap druk, hetzelfde geldt voor een garage waarbij eerst personeel steeds naar de kassa moest om af te rekenen. Wegdoen wilden ze ook niet, want daar liep 't te goed voor. Dus daar staat zo'n pin kolom.
Zo'n shop interesseert me ook niet, ik kom er om te tanken. En als me dat dan 2-3 euro kan schelen zeg ik daar geen nee tegen.

De laatste keer dat ik heb getankt bij een bemande pomp is volgens mij echt jaren geleden. Geld, geld!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:17

Gelukkig zitten wij hier dichtbij de belgische grens (1 km), al scheelt dat ook niet erg veel meer....

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:18

Gewoon altijd voor 20 euro tanken Haha! Dan merk je dat verschil niet zo snel.

Heel veel oudere mensen die bij ons tanken, de willen altijd een praatje maken. Of de man tankt, vrouw komt al naar binnen en kletst tegen je aan. Die gaan echt niet omrijden om bij een onbemande pomp te tanken.
En die sparen de video's en dvd's voor hun kleinkinderen Haha!