meisje ontvoerd in nijverdal(blijkt onwaar)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hurrycane

Berichten: 1448
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Papenburg OT Aschendorf - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 00:37

susan schreef:
misschien wel waar maar wat een belachelijke reactie, het kind dat aangifte heeft gedaan schijnt echt in paniek geweest te zijn...


Ik bedoelde dit eigenlijk meer in gevallen waarbij een kind/puber/volwassene zelf doet alsof..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:13

Nou ja zeg. Gewoon lekker de kosten verhalen op de ouders. Het is hun verantwoording.

Jill_

Berichten: 1931
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:42

Dit meisje die aangifte heeft gedaan heeft niet gezegd dat dat meisje ontvoerd werd alleen dat ze van haar fiets werd gerukt en met een mes werd bedreigd ik denk niet dat dat meisje dat verzonnen heeft

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 11:10

Ik weet het niet hoor.
Toen ik het op televisie zag kwam het allemaal niet heel echt over. Maar dat kan aan mij liggen...

Zo werd namelijk verteld dat er een meisje zou zijn ontvoerd, maar er was niemand in die regio vermist...

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 15:40

Ik denk dat het verhaal wat aangedikt is door dat meisje... Misschien heeft ze gewoon wat vreemds gezien, en heeft ze daarna een verhaal er om heen verzonnen...

Maar wel triest zeg, de politie had echt een grote zoektocht in touw gezet... Scheve mond

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 15:49

Misschien is er door het meisje wat meer aan het verhaal toegevoegd..wat niet waar is..Wel erg zielig dat een kind dat doet, en zowiezo, voor de politie als die moeite voor nix..ik weet niet wat ik ervan denken moet..