Waar bankstel kopen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Waar bankstel kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 12:13

Mijn bankstelletje heeft auw Huilen
Hij is heel erg zielig.
Amper 5 jaar oud, en nu al gewond aan zijn zitvlak Bloos!
Afbeelding
Deze hoekbank kochten wij bijna 5 jaar geleden bij Seats en Sofa's.
Natuurlijk helemaal happy met onze nieuwe bank.
Hoe we geholpen werden in de winkel was niet om over naar huis te schrijven. Er zou in eerste instantie een tuinset bij zitten, en wat men beloofd wil ik hebben, maar heb er wel om moeten zeuren. Boos!
Ik was echt blij toen de bank eenmaal in mijn huis geparkeerd stond, kan ik je wel vertellen.
Maar goed na een dag of drie liet er al een naatje los.
Dus ik bellen, maar dat doe je dus gewoon voor niks, want helpen daarmee doen ze je niet.
Daar zat ik dan met een splinternieuwe bank, waarvan ik bang was op te gaan zitten Tong uitsteken
Nu zijn we 5 jaar verder en sinds begin dit jaar laat ineens alles los(zie foto) en springen er spontaan kleine scheurtjes in de bekleding.
En dan te bedenken dat ik op een dag misschien een uurtje op de bank vertoef, terwijl een gemiddelde nederlander wel langer zit op zijn bank.
Het is verschrikkelijk, maar ik moet toch binnenkort afscheid gaan nemen, van mijn ooit mooie hoekbank. Verdrietig
Nu kan ik nog net niet zwemmen in het geld, en heb ik al een opknapbeurt aan mijn woonkamer geplant, maar toch zou ik graag eens gaan uitkijken naar een nieuwe bank.
Je begrijpt natuurlijk, dat ik nooit meer iets koop bij Seats en Sofa's.
Toch wil ik graag voor niet al te veel geld een leuke bank kunnen kopen ergens.
Waar zou dat kunnen (in brabant?)

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:15

ik weet natuurlijk helemaal niet wat voor winkels je alleaal in de buurt hebt en wat je budget voor je nieuwe bankstel is maar bij profijt meubels hebben ze hele leuke dingen en anders kun je gewoon eens rondkijken! of foldertjes in de bus bekijken!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 12:19

Nou qua budget is dat niet veel.
Laatst bijgewerkt door holly op 11-10-04 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:19

Bij Kringloopwinkels kun je vaak best iets leuks vinden. Wil je liever een nieuwe bank: ik heb 7 jaar geleden een bankstel bij Ikea Bloos gekocht en de enige beschadigingen die daarop zitten zijn veroorzaakt door de katten Boos! Verder een prima bankstel voor een leuke prijs OK dan!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:21

IKEA! Ze hebben hele leuke banken en ook nog leukere combi slaap en zit banken. Voor niet zoveel geld!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 12:21

Kijk, iemand die tevreden is met zijn bank. Dat hoor ik graag.
Dat mijn bank er zo uit ziet, ligt niet aan ons, als er iemand zuinig op dat ding is, dan ben ik dat wel.

De enige eis die ik heb, is dat het een zwarte moet zijn.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:23

ander kun je misschien ook eens kijken op www.marktplaats.nl, er staan soms wle hele leuke dingen op!

Dees

Berichten: 18917
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:27

Beetje handig inkopen doe je bij een echte dure banken winkel, en dan bij de opruiming...
Zo hebben wij ook een fancy-nancy bankstel met een nieuwaarde van dik 7.000 gulden kunnen kopen voor 3.000. Met nog 2 kussentjes toe ook *LOL*

De aanschaf is dan misschien nog steeds duur, maar dan weet je wel zeker dat je bank er over 5 jaar na aankoop nog steeds een beetje goed uitziet. Heel wat anders dan die S&S/wegwerp-kwaliteit. Dus per saldo ben je voordeliger uit en je zit ook nog eens een heel stuk beter ondertussen....

belinnie
Berichten: 839
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:34

Misschien is Leen Bakker od Trendhopper een idee?Die hebben geloof ik ook betaalbare bankstellen!Anders misschien een showroommodel?Die verkopen ze in de gewone meubelzaken ook wel eens met een fikse korting!Succes!Oja,je hebt hier in de buurt ook nog Profijtmeubel,dat is ook betaalbaar.Daar heb ik een 3 en 2 zitter gekocht voor zeg 600 euro!Als je meer info wilt hoor ik je wel!

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:48

Ik heb een tweezits en een driezits bank bij Leen Bakker vandaan(leatherlook) en hij bevalt prima.Ze zijn inmiddels 5 jaar oud en er is nog geen naadje losgegaan.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 14:48

Ikea! Ik ben totaal-fan daar. Wij hebben ook al een leuke bank gekocht daar. Ook fijn als je niet zoveel te besteden hebt Knipoog

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:11

Bij mij Lachen ik heb een enorm gaaf bankstel te koop van mijn tante. Een drietzits met bijpassense feauteul (uhm hoe schrijf je dat?) voor meer info kun je pben of mailen, ik heb ook foto's. Staat in Brabant Lachen