NS staakt volgende week donderdag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:46

Ja maar aan de andere kant vind ik het ook wel een trieste zaak dat ze moeten gaan staken voordat de regering naar je luisterd......

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 12:35

Van mij mogen ze best staken, maar niet uitgerekend die donderdag!

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:52

nou ik ben er wel blij mee, want ik loop op dit moment stage, en ik werk ook op zaterdag nog dus ik ben wel blij met een vrij dagje!! ik heb het ook al met me baas overlegd en hij zegt ook dat het overmacht is, en dat ik dan maar lekker thuis moet blijven!!! Haha! Haha! Haha!

maareh... voor iedereen die wel belangrijke dingen te doen heeft op donderdag is het natuurlijk knap balen Scheve mond

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:56

Hum, weer een dagje vrij Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 13:28

Kilian schreef:
ja echt stinkmodder joh!! ik moet ook met de trein naar sgool... ik bedoel ga ergens anders staken,.. zet heel de dag stoplichten op rood ofwat... nu moet ik ander vervoer gaan regelen.. wordt dus met de auto.. 50 km heen en 50 km weer terug.. echt een schand vin ik het..


Snel laat de treinen weer rijden!!! Snel, voordat haar Nederlands nóg meer achteruit gaat!!!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:05

goh.. jammer zeg, kan ik niet naar school!!

Haha!
(ik heb die donderdag precies maar een half uurtje les midden op de dag, en moet een uur heen en een uur terug reizen dus had eigenlijk al heeel weinig zin om te gaan Haha! )

Sap

Berichten: 1019
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Home is where the heart is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:36

biepp schreef:
%@$^T*(^%$&*$&* zooi! Boos!

Ik moet donderdag eerst naar school in Deventer, dan naar de Studiebeurs in Utrecht, en daarna door naar Tilburg! baaargh! Boos!
fijn! (allemaal met de NS dus!)
(ergens heb ik er overigens wel begrip voor, maar dit komt me wel onwijs slecht uit!!)


Ik moet ook nar de Studiebeurs...Gelukkig ga ik met de bus vanuit school, maar er zijn ook mensen die met de trein gingen...

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:01

niet verkeerd lekker ene dagje vrij van me werk Haha! wie weet of het in noord holland noord ook is?

Hurrycane

Berichten: 1448
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Papenburg OT Aschendorf - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:52

Slechte zaak zo'n staking. Je dupeert er heel veel mensen mee en voor de economie is het ook niet goed.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:13

dat vind ik dus zo kl*te!!!
donderdag moet ik dus eerst van steenwijk naar leeuwarden, omdat ik miss lenzen krijg...
en daarbij wil ik die dag toch eigenlijk wel terug naar huis aangezien ik heb afgesproken met een enorm goede vriendin van me die ik al heel weinig zie Stoom uit je oren

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:17

Hurrycane schreef:
Slechte zaak zo'n staking. Je dupeert er heel veel mensen mee en voor de economie is het ook niet goed.


joh dat is ook de bedoeling...

Hurrycane

Berichten: 1448
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Papenburg OT Aschendorf - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:20

Misser schreef:
joh dat is ook de bedoeling...


En wat bereik je er mee? Niks!
Hooguit dat er nog meer bezuinigd moet worden, bedrijven failliet gaan of mensen hun werk kwijt raken.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:58

Dat lijkt me wel sterk, hij word toch aangekondigt. Een baas zal heus niet zeggen als jij donderdag NIET op tijd komt, dan ben je ontslagen.

Stakingsrecht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:25

De bussen staken volgens mij ook, dat las ik vanochtend tenminste in de krant. Voor mij maakt het niks uit, want op donderdag ben ik toch sowieso al vrij. Het is natuurlijk wel lastig als je dan net belangrijke dingen hebt ja.
Maar ja, als ze het op een andere dag doen, komen het andere mensen weer niet uit dus....

Hurrycane

Berichten: 1448
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Papenburg OT Aschendorf - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 19:43

Sammie schreef:
Dat lijkt me wel sterk, hij word toch aangekondigt. Een baas zal heus niet zeggen als jij donderdag NIET op tijd komt, dan ben je ontslagen.

Stakingsrecht.


Nee maar die baas ondervind er wel nadeel van en als een bedrijf al niet zo goed loopt...

Hurrycane

Berichten: 1448
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Papenburg OT Aschendorf - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 19:46

Schijnheilig heb in topic over onderwijsstaking het volgende voorgesteld:
Salarissen van de stakers die dag niet uitbetalen maar overmaken naar de overheid... kunnen ze weer een paar bezuinigingen schrappen Haha! Clown

zou voorstel in goede aarde vallen? I doubt it! Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:08

Hurrycane schreef:
Nee maar die baas ondervind er wel nadeel van en als een bedrijf al niet zo goed loopt...


In dit geval de overheid

Hurrycane

Berichten: 1448
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Papenburg OT Aschendorf - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:09

Sammie schreef:
In dit geval de overheid


daar gaat het financieel ook niet goed mee...

nog meer bezuinigen dan?

Siggislief

Berichten: 13967
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:34

hoi ,

ik heb net ook een stageplek gevonden en dan moet ik donderdag beginnen en wat gebeurt er op die dag...STAKING lkkr zeg.
dan kan ik 2 weken w8en weer

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:34

nou, ik heb net die donderdag 2 belangrijke verplichte practica Boos! , maar ik denk dat er weinig leerlingen zullen zijn.....
Met de auto zal ook wel niks worden, in eindhoven zit je sowieso altijd al vast, en donderdag helemaal.......
(maar opzich tegen zo'n grootse staking ben niet op tegen)

Hurrycane

Berichten: 1448
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Papenburg OT Aschendorf - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:41

Schoonouders komen nu een dag eerder.. zitten we er een dag langer mee opgezadeld Huilen

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:31

Ik vind het echt ronduit belachelijk die stakingen! Net of het wat helpt..
Maar donderdag hoefde ik sowieso al niet naar school, dus ik heb verder geen last van de stakingen

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 13:01

Ik heb een tentamen

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:38

Ik kreeg een paar dagen geleden een mailtje van school, dat ondanks de stakingen, de lessen door zouden gaan en dat afwezigheid voor eigen verantwoordelijk is Scheve mond
Fijn als je in een andere stad studeert en je school ook gezellig wilt meewerken (NOT)

Nu maar hopen dat ik met de auto mag, anders mis ik dus 8 lesuren!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 15:03

Voor mij komt het eigenlijk best goed uit.... ik ga tegenwoordig 3 a 4 keer in de week met de trein, en dan ook nog eens een paar keer met de bus... dinsdag trein, woensdag bus, donderdag niks, vrijdag trein, zaterdag trein en zondag trein... dus eigenlijk had het me niet beter uit kunnen komen. Ik had echt al zoiets van OEPS! toen ik hoorde eind volgende week.

Maar goed, zeggen ze dat ze een tijdstip uit zullen zoeken dat er zo min mogelijk mensen gedupeerd zouden worden...

JAAAAAAAAH JUIST! moet je juist net 1 van die studiebeurs dagen pakken! Waar heel nederland de trein naar utrecht pakt... zal wel lekker rustig worden daar donderdag.