ben ik dan binnenkort echt werkeloos?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

ben ik dan binnenkort echt werkeloos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 12:34

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=5514097#5514097

Zo schreef ik een tijdje geleden nog dat ik een leuke vacature op het oog had, nu moet ik dan helaas berichten dat de vacature zo goed als intern is opgelost en aan mijn neus voorbij gaat.

Omdat per november mijn contract niet word verlengd bij mijn huidige werkgever ben ik naarstig opzoek naar een fulltime baan. Het vinden van die baan is echter niet zo gemakkelijk.

Overal laat ik mijn cv, met pakkende tekst, achter op i-net. Monsterboard, cwi, vacaturekrant, nationale vacaturebank... Noem ze allemaal maar op en ik ben er op terug te vinden. Helaas zijn de reacties schaars.

Tot midden in de nachten surf ik over i-net opzoek naar leuke vacatures. NONE.

Best frustrerend...

Iemand nog tips???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:45

In kranten staan ook veel vacatures. Misschien kun je je aanmelden bij zo'n bureau wat bemiddeld tussen baanzoekenden en werkgevers? (ben de naam even kwijt)

Heel veel succes iig!

ingvdh

Berichten: 6373
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 13:53

Je kan je ook bij uitzend buro's laten inschrijven. Deze bemiddelen ook vaak in vast banen. Ik ben zo ook destijds aan een baan gekomen. Succes!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 14:05

Citaat:
Overal laat ik mijn cv, met pakkende tekst, achter op i-net. Monsterboard, cwi, vacaturekrant, nationale vacaturebank... Noem ze allemaal maar op en ik ben er op terug te vinden. Helaas zijn de reacties schaars.


Neem je wel eens de moeite om zelf een sollicitatiebrief met cv aan bedrijven te schrijven?

Niet banketstaaf bedoeld ofzo, maar als wij naar mensen op zoek zijn en vacatures plaatsen op monsterboard, nat vacature bank etc verwachten wij wel dat mensen zelf reageren omdat dat een teken is dat ze 'actief' op zoek zijn en niet op hun kont zitten te wachten tot dat ze zelf gebeld worden...

En het is idd een moeilijke tijd om werk te vinden.

Succes Knipoog

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 14:48

je moet er inderdaad zelf flink achteraan faan en hoe meer je schrijft des te meer kans je hebt en anders ff naar een uitzendbureau en grijpen wat er te grijpen valt, desnoods onder je niveau en zo weer uitkijken achter ander werk, ben je ten minste niet werkloos Clown

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 18:04

Malibu schreef:
Neem je wel eens de moeite om zelf een sollicitatiebrief met cv aan bedrijven te schrijven?

Niet banketstaaflig bedoeld ofzo, maar als wij naar mensen op zoek zijn en vacatures plaatsen op monsterboard, nat vacature bank etc verwachten wij wel dat mensen zelf reageren omdat dat een teken is dat ze 'actief' op zoek zijn en niet op hun kont zitten te wachten tot dat ze zelf gebeld worden...

En het is idd een moeilijke tijd om werk te vinden.

Succes Knipoog


Ik begrijp wat je bedoeld.

Zelf kijk ik ook uit naar vacatures en als ik een leuke/passende vacature tegenkom reageer ik ook. Mijn initiatief is groot. Alleen het aanbod in werk is gewoon minimaal. Je moet jaren ervaring hebben of ze vragen een universitaire opleiding. BRRR. Ik ben ook al zo brutaal geweest om gewoon bij winkels bijvoorbeeld naar binnen te stappen en te vragen of zij nog personeel kunnen gebruiken.

Ik zit gewoon even met mijn handenin het haar...

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:48

Een hele rits open sollicitaties de deur uit doen?