M'n vader heeft m'n mobiel gemolt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 22:33

Ik had vandaag een nieuw frontje gekocht en de oude wou er niet af. Ik dus voorzichtig geprobeer en toen maar gevraagt. Eerst m'n moeder(die is daar meestal handig in)maar die heeft het even geprobeerd en de boel aan de kant gelegt om het later nog eens te proberen.
Toen heeft m'n vader het met grof geweld geprobeerd. Gevolg is dat het frontje er nog steeds opzit en er nu allemaal grote hakkels aan de zijkanten zitten. Je kan bijna je hand er aan open halen als je niet uit kijk.
Ik ben dus Boos! Boos! Boos! Boos! !!!!!!!!!!!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 22:35

Je hebt een Nokia 3310 denk ik. Die heb ik ook. De frontjes gaan er idd heel moeilijk af. Ik moet het ook met "grof" geweld doen.
Tja, je vader heeft er dus iets teveel grof geweld voor gebruikt. Doet ie het verder nog wel?

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 22:37

Nee, een Swing 200. Heb ik na veel gezoek ook frontjes voor gevonden(ze zijn zeldzaam maar je kan er dus andere frontjes opzetten). Ik had er 1x iemand mee gezien en vandaag op de zwarte markt ze zelf gevonden.
En ja, verder doet hij het nog wel. Hij was wel van alles aan het bellen want hij had het toestenbord weer aangezet toen hij bezig was(en hem aan laten staan).
_________________
Mijn fantasie is op........

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dennis op 2001-11-25 21:45 ]</font>

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:06

Waar herken ik dit van?
Ik heb precies hetzelfde gehad (maar dan met een siemens c35i)! Ik had het zelf ff geprobeert, m'n broer en zus ook. Nou, ik ga weg en zeg dat ze er allemaal vanaf moeten blijven. En wat denk je? Kom terug en de hele zijkant is net als bij jou gemold. Hebben ze met een schroevendraaier ertussen hem open proberen te krijgen. En nou zit ik met een half gemolde telefoon! En denk maar niet dat hij hem laat reparen hoor, ik zoek het zelf maar uit.
Dus ik snap hoe kwaad je bent! Veel succes met dit uitvechten met je vader!