Maak je ook vreemde dingen mee 's nachts?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:06

Die van Louloutje en miepmiep doen 't 'm... Geweldig Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:12

Toen ik in Amerika in een summercamp paardrijles gaf, was ik op een bepaald moment zo in het engels aan het denken en zo bezig met de paarden, dat ik droomde dat er een paard op hol was geslagen in mijn les. Ik heb toen heel hard door mijn cabin geroepen: "WOOOOOWWWW... EASY, GIRL! SIT BACK!'

De meiden vonden het mooist van alles dat ik dus blijkbaar engels droomde *LOL*

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:07

Ik ben ook zo'n idioot 's nachts. Buiten het feit dat ik hardop droom (jawel, dat kan), kan ik ook nog eens heel hard (echt) huilen in mn slaap *LOL*. Mn vriendje is er ondertussen aan gewend.

Heb laatst gedroomd dat hij vreemd was gegaan, en hem echt in elkaar liggen/ zitten meppen... Die arme jongen wist helemaal niet wat er aan de hand was, en toen ik eenmaal wakker was wist ik het eigenlijk ook niet! Bloos

Arm vriendje Ach gut... gelukkig leert hij ermee leven en wordt t de laatste tijd veel minder (door het koudere weer droom ik veel minder...)

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:27

Amberto schreef:
Ik ben ook zo'n idioot 's nachts. Buiten het feit dat ik hardop droom (jawel, dat kan), kan ik ook nog eens heel hard (echt) huilen in mn slaap *LOL*. Mn vriendje is er ondertussen aan gewend.

Heb laatst gedroomd dat hij vreemd was gegaan, en hem echt in elkaar liggen/ zitten meppen... Die arme jongen wist helemaal niet wat er aan de hand was, en toen ik eenmaal wakker was wist ik het eigenlijk ook niet! Bloos

Arm vriendje Ach gut... gelukkig leert hij ermee leven en wordt t de laatste tijd veel minder (door het koudere weer droom ik veel minder...)



Totaal herkenbaar!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:30

Ik roep snachts altijd vanalles.. Bloos
Mijn moeder onthoudt het dan en vertelt het smorgens aan me. *LOL*

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:35

Ow, ik had laatst echt net zoiets met m'n vriend!
Wij waren 's avonds nog een filmpje aan het kijken, en opeens begint hij te praten over het zadel van z'n scooter Verward : "ow jee! Het zadel moet komen! Het zadel is hier niet!"
Dus ik zeg: "wat voor zadel?"
Hij: "het zadel van m'n scooter natuurlijk" (pas toen had ik door dat ie al sliep).
Ik: "lieverd, je scooter staat in de schuur, en je droomt"
Hij: "niet waar, ik slaap niet!"
Ik: "wel waar, je slaapt"
Hij weer: "niet!!!" enz....

Echt heel maf... vooral ook omdat hij heel 'normaal' en duidelijk praatte en gewoon terug antwoorden gaf.

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:38

Mijn zus &haar vriend hebben het ook heel vaak, maar kan mij zo even geen verhaal herinneren Haha!

Schreeuw soms het hele huis bij elkaar Scheve mond Maar ja...

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:41

Het kan heel goed dat je gewoon reageert en duidelijk in je slaap praat, mij kun je compleet uithoren als je wil. Alleen moet men er dan wel rekening mee houden dat er ok vreemde antwoorden kunnen komen... Voorbeeld tijdens een kamp:
Nog even praten voor het slapen gaan...
L: He amber, lig je lekker
ik: Natuurlijk, prima hoor
L: Vond je het een beetje leuk vandaag?
ik: Jazeker, alleen een beetje jammer dat L dr tanden niet gepoetst had he?! Bloos

Oepsje *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:51

Hmmm, waar herken ik al deze dingen van Schijnheilig

Tijdens mijn vakantie in Spanje deden we heel veel spelletjes met kaarten. We lagen 's nachts te slapen, tot ik ineens "wakker" werd en vroeg waar die stapel lag. Mijn medevakantiegangers keken me dom aan en vertelden me dat we niet aan het kaarten waren. Heel verontwaardigd en kijkend naar mijn kaarten (ik wist precies welke ik vasthad!) heb ik hun toen maar verteld dat ze het kaartspelletje dan maar in hun hol moesten douwen en ik niet meer meedeed Haha!

Bleek achteraf dat ik gewoon nog sliep, mijn medevakantiegangers waren echt pissig op me *LOL*

Een andere keer op vakantie, sliep ik samen met mijn broer in een tent, toen ik opeens tegen hem zei dat hij niet zo moest schreeuwen en dat hij zo heel de camping wakker maakte. Mijn broer lag doodleuk een stripje te lezen *LOL*

Op diezelfde camping ben ik 's nachts ineens overeind gaan zitten en heb mijn koffer die aan mijn voeteneind lag gepakt en omgekeerd. Al mijn kleding lag op de grond Scheve mond Toen ik de volgende morgen mijn broer uitkafferde, waarom hij in godsnaam mijn koffer had omgedraaid, hebben mijn ouders verteld dat ik dat zelf deed. Die hebben het hele gebeuren met volle verbazing gevolgd Haha!

Een ander keertje droomde ik dat ik van bovenaan een glijbaan naar beneden viel, ik zag de grond steeds dichterbij komen en toen ik de grond raakte werd ik naast mijn bed wakker Tong uitsteken Doodeng!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:11

Ik ben een keer 's nachts naar beneden gegaan....
Ik: mam... ik ga ff computeren
Zij: Verward nu nog ?
Ik: ja tuurlijk
Toen heb ik schijnbaar de computer aan gezet en meteen weer uitgezet Scheve mond ben daarna ook weer meteen naar boven gegaan zonder iets te zeggen Bloos

En laatst sliep mijn vriend bij mij...
Ik was nog wakker en toen begon hij ineens te praten..
hij: ja jan.... je mag bij me komen liggen
ik: * >;) * huh? *
* werd ie wakker*
hij: wat huh?
ik: ja jij begint ineens over ene jan? Verward
Zegt ie daarna nog heel droog "ow" en toen ging ie weer verder slapen Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:16

En jij hebt 'm niet wakker gemaakt? Mijn vriend komt toch echt niet aan slapen toe voordat ie verteld wie Jan is en waarom hij bij 'm mag komen liggen... Schijnheilig

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:18

Ja ik had het hem de volgende dag nog gevragen Tong uitsteken
Hij wist er zelf niks meer vanaf .... maar ondertussen Schijnheilig

Nee maar die jan is blijkbaar een vriend van hem dus weet ook niet hoe hij erbij komt *LOL*

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:43

ja ik maak ook wel eens wat mee... vorige week nog... grrr!!!
ik lag lekker te slapen,tot dat ik een soort gezoem hoorde...ik werd wakker en ging luisteren....toen hoorde ik steeds beter dat gezoem...en toen een soort gekrijs(btw. ik woon buitenaf,op het platteland) ik schrok maar toen besefte ik me ook al weer wat dat was: een krolse kat die ruzie heeft!!nou is wat is nou naarder dan dat midden in de nacht...ik had echt het idee dat die kat bij mij in de kamer zat... brrrrr
en toen hoorde ik weer gezoem en evenlater ook weer gekrijs.
niet grappig!!! Clown maar gelukkig renden ze toen achter het huis ofzo,want toen hoorde ik ze niet meer... gelukkig...

hebben jullie daar ook wel eens last van???

Dennis

Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:33

1,5 week geleden begon m'n vriend in eens midden in de nacht als een iditoot te schelden. Ik hoorde het wel wat, maar werd toen echt wakker. Heb dus maar gezegt dat hij stil moest zijn(kreeg ik te horen 'hou je bek, bemoei je d'r niet mee'). Daarna werd hij stil, heb ik me nog een keer om gedraait en ben verder gaan slapen.

Dit weekeind was hij aardiger Lachen. Hij kreeg midden in de nacht een mega lachstuip waar hij de volgende ochtend niets van wist.

Laatst was ik 'iets' kwijt. Dus ik de hele kamer door te zoeken. Ik bijna helemaal in paniek omdat 'het' echt weg was. Toen ben ik wakker geschrokken en was ik helemaal blij dat m'n vriend gewoon in bed lag Verward.

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:33

*kruipt weer op dr stoel* Hyper!

oh ik lig echt dubbel!!
als mensen mij 's nachts willen wakker maken, dan sla ik altijd!! niet grappig, haha.
vroeger had ik altijd de zelfde droom, namelijk dat ik in een soort spiraal zat, en deze elk rondje kleiner werd, net zo lang totdat ik aan het eind was, en dan naast mijn bed wakker werd. nadat ik ben verhuist naar de slaapkamer van mijn zus, heb ik dit nooit weer gehad.

praten weet ik, nog niet gehoord, maar snurken wel Boos! dat is dus totally uncool Huilen

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:57

Ik droomde eens een keer dat ik in een vrachtwagen zat en mijn trainer bestuurde de vrachtwagen.Toen reden we over de snelweg en ineens rende mijn paard voor de vrachtwagen uit, een minuut later zat er ineens een stalgenootje op de rug van mijn paard en ze gallopeerden vrolijk zonder zadel en hoofdstel verder.ineens hield mijn paard op met rennen en reed mijn trainer zo over hem heen met de wagen.Ik schreeuwde heel hard 'PASCAL'!!!!!!! je rijd over mijn paard heen.Nou toen stopten we en lag mijn paard dood op de snelweg helemaal open en vol bloed en zat ik huilend naast hem.En toen hebben we hem naast de snelweg op een maïsveld begraven Verward
Hoezo wazige droom

pingu
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Belgisch limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:11

mijn vriend haalt wel eens van die rare stoten uit snachts als hij bij me blijft slapen. een keer wordt ie midden in de nacht wakker en zegt ie: 'ja maar sjattie, ik mag hier niet harder rijden dan dertig, want anders flits flits he!!(hij bedoelde dat hij maar dertig km per uur mocht rijden omdat hij anders op de bon werd gezet.) een andere keer werd ie ook wakker en zegt tegen me: 'kijk daar die mensen vrolijk staan zwaaien. ik zo: waar? hij zo: 'daar bij die spiegelkast' en hij wijst ondertussen naar de achterkant van het bed. (ik heb helemaal geen kast met spiegel op mijn kamer!!) dus ik : 'waar?' kijkt hij naar de achterkant van het bed en zegt:'ah nee, ze zijn weg' Haha!
een andere keer zegt ie opeens: 'maar sjattie toch, je moet je zo niet laten vallen!'
hij heeft dat regelmatig, en hij wet s'ochtends echt niet meer wat hij die nacht gezegd heeft.
voor de rest is ie een lieverdje hoor Lovers Knipoog

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:14

Mijn vorige vriend had de vervelende gewoonte om mij midden in de nacht wakker te maken en te vragen hoe laat het was. En de volgende ochtend vrolijk te ontkennen dat ie dat gedaan had... Boos! Niet goed voor mijn nachtrust.
Bij mijn huidige vriend heb ik nog niets kunnen ontdekken (nouja, hij snurkt Knipoog ) Ik doe zelf aan tanden knarsen, lachen, praten (onverstaanbaar) en (ik vrees) kreunen.... Bloos! Geen idee waarom hoor!! (nee, echt niet Tong uitsteken )

Ik ben ook een keer om een uur 's nachts opgestaan in de volle overtuiging dat het 7 uur 's ochtends was. Heb gedouched en aangekleed en stond al bij mijn ouders aan het bed om te vragen waarom pa nog niet naar het werk was.... "ehm, omdat het half twee is?" Nagelbijten / Gniffelen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:24

Haha!

Tip overigens voor de mensen die ook nooit kunnen slapen met ruzie en vriendlief wel: maak 'm een uur of 2 nadat ie in slaap gevallen is wakker en ga 't "uitpraten". Wsn stelt ie 't niet op prijs, jij wordt nog kwaaier, raast even uit en de dag erna ben jij uitgeraast en hij is 't vergeten Schijnheilig

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:29

*ligt dubbel hier*

allemachtig wat mooi die verhalen !

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:35

Ik stuur ´s nachts nog weleens SMS-jes en dan weet ik niet wat en dat ik ze gestuurd heb. Haha!

Kan best voor schut zijn... Tong uitsteken Schijnheilig

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:40

Een paar jaar terug had ik paardrijden gekeken op Eurosport, Meredith Michaels Beerbaum was gevallen en Jan tops ook.

's nachts, ik sliep bij mijn nicht, werd ik wakker van onweer....ik:"Is Jan Tops gevallen?!" Verward Zij:"Ja, en Meredith ook, maar......." Ik liet haar dus niet uit praten en was helemaal in tranen..."Stella (paard van mer) is vast dood! we moeten Markus bellen!" Verward Verward Daarna ben ik schijnbaar weeer gaan slapen.... Bloos

De volgende ochtend wist ik van niks....moet dat nu nog aanhoren!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:47

Ik praat sowieso in mijn slaap, uhm.. maak daar trouwens maar schreeuwen van, want ik word regelmatig wakker gemaakt dat ik mn bek eens een keer moet houden Bloos. (en dan wordt ik wakker gemaakt door iemand die beneden ligt te slapen, moet je nagaan Rolleyes ).

Maar een paar weken terug had ik echt een nachtmerrie gehad, weet niet meer waarover die ging, maar toen ik wakker werd, was ik gewoon nog bang Tong uitsteken. Iig, ik werd 's nachts wakker omdat er iets op mijn hoofd was gevallen. Ligt mijn lampje bovenop mijn hoofd (die normaal gesproken dus vast aan de muur hangt) om mijn pols zat heel de stekker gewikkeld, dus ik denk dat ik heel wild met mn arm had geslagen ofzo en toen hup die lamp eraf.. op mijn hoofd. Kwam best hard aan zag ik de volgende dag op mijn hoofd Haha!. (het bleef maar rood/paars achtig, zag er niet uit).
Maar ik weet dat ik daarna naar de wc ben gegaan, nam ik heel mijn dekbed mee. Tenminste, daar kwam ik achter toen ik weer van de badkamer af kwam, ik zag opeens mijn dekbed op de overloop liggen Verward
Ik dacht echt van: hoe komt die daar Verward. Tegelijkertijd toen ik na stond te denken hoe dat ding daar kwam (ondertussen al wat wakkerder) komt mijn moeder naar boven (die beneden slaapt Knipoog). Die vroeg zich af wat ik allemaal aan het doen was, ze had allemaal gerommel gehoord (de lamp Haha!), geschreeuw (ik Bloos) en nja.. ze vroeg zich af wat ik aan het doen was.
Nou, ik was gewoon aan het slapen Tong uitsteken.

Tamara

Berichten: 10445
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:53

Ow je wil niet weten wat ik snachts allemaal uitspook, heb al es eerder een soortgelijke reactie getypt dus doe het niet nog een keer, maar het komt er op neer dat ik heeeele rare dingen doe in mn slaap... Ik slaapwandel, ik praat, ik denk dat er mensen in mn kamer staan, of iets van spinnen of wat dan ook, wordt halverwege een droom ergens in mn kamer wakker waarbij ik dan zoiets heb van hoe kom ik hier? En zo wel meer dingen, vooral als ik de nacht daarvoor uit ben geweest of er iemand bij mij op de kamer slaapt, slaap ik heel onrustig en ga ik dus rare dingen doen... Scheve mond

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:29

Ik was eens op reis met een vriendin (en nog mensen) maar wij sliepen in een stapelbed. Ik sliep vanonder. 's Nachts droomde ik dat ik op de voorlaatste trede van een trap stond, en ik wilde de laatste stap zetten. Ga ik ondertussen toch recht zitten in mijn bed, en omdat ik niet kan stappen(voeten zitten onder de lakens) knal ik mijn hoofd naar voren, recht tegen het laddertje. *auwtsj* Ik liep nog drie dagen met een rode streep op mijn neus, al een geluk was hij niet terug gebroken ofzo!