Maak je ook vreemde dingen mee 's nachts?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 16:46

Een tijd geleden belde een vriendin van me op met de vraag wat ik voor berichtje had gestuurd. Dus ik: "Huh? Wat bedoel je".
Had ik in m'n slaap een smsje gestuurd met de tekst: Ik oonlu

Ben nog steeds benieuwd wat ik haar wilde melden!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 17:52

Eerst je vriend uitlachen omdat ie in zijn slaap doeiiiii roept en vbervolgens zelf dromen dat je broek knoop eraf is, en ik wou dus aan mn zus vragen of ze die wou maken maar ze was druk in gesprek met mn andere zus en hoorde me neit waarop ik harop riep: SUUUUUUUUUSSSSS!! en mij vriend wat? wat ? whahahahaha

of boven op je vriend gaan liggen een hele dikke kus geven en hem bijna fijnknijpend vasthouden ....ik sliep verder boven op hem Haha! en meneer kreeg geen lucht haha

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:56

Ik praat altijd in m'n slaap Nagelbijten / Gniffelen
Dat ik bijvoorbeeld op ponykamp over mijn paard aan eht schreeuwen was:

Amo is liefffffffffffffff, amo is liefffffffff, en vervolgens (heel agressief Schijnheilig ) EN HIJ IS VAN MIJ, JE BLIJFT VAN HEM AF Schijnheilig hij is so lieeeeffff, en zo de hele tijd *LOL*
Maar mijn vriendin keek er niet van op, zo doe ik altijd in mijn slaap *LOL*

Ik heb wel vaak 's avonds als ik nog wakker ben dat ik opeens denk dat ik me verstap, of val, en dat ik me vastgrijp aan mn bed, mn hart wilt kloppend Verward

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:21

Haha geweldig topic dit!!
Ik praat niet in mijn slaap ofzo. Gelukkig!! Haha!
Deze zomer waren we met een vriendengroep van 14 man op vakantie in belgie, in een huis. Ik sliep samen met een vriendin op 1 kamer. Wij hadden geen deur ofzo in de kamer, alleen de trap die naar onze kamer ging en naast de trap was ons licht. Op een nacht lagen we heerlijk te slapen word ik opeens wakker en hoor gemompel. Kijk richting mn vriendin en dacht dat ze half uit dr voeteneind hing, maar toen ik beter keek stond ze aan het voeteneind van dr bed. Hoor ik dr zeggen: " Oh jee wat moet ik nou? Als ik naar het licht loop val ik naar beneden.. ik moet A. of W. of K. halen!!" Dus ik vraag 'Syl wat is er?' 'Ja ik kan niet bij het licht komen en als ik het licht niet aan doe kan ik niet in mijn bed komen want dan val ik van de trap' (haar bed stond dus naast het trapgat maar zat wel een hek omheen) Dus ik stap uit bed en doe het licht voor dr aan. En zeg tegen dr dat ze weer rustig verder kan slapen, dus ze gaat liggen en slaapt verder.
Volgende ochtend wist ze er niks meer van Haha!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:34

Whahaha geweldig topic *LOL*
Mijn vader is een keer midden in de nacht om zijn sportschoenen gaan vragen bij de buren (als in: hij liep erheen in zijn boxer, belde aan, vroeg erom, en liep weer terug) *LOL*
En ik ging vroeger nog weleens keihard lachen (vraag maar aan Sofionna of Renee_Vd)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48391
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:52

het vreemdste dat ik mee maak is dat ik me om wil draaien en me niet meer kan bewegen... als ik dan eenmaal "wakker" ben, dan weet ik dat het door Nikita komt, die bovenop me ligt... Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:57

In de zomer slapen wij altijd met het raam open, mijn nu ex mannetje doet van alles en nog wat en die dag had die toevallig bomen gekapt.
Gilt die midden in de nacht *zomer gloeiend warm in de kamer, eindelijk aan het indutten* hey...HEYYYYYY...blijf van die bomen af idioot Hey hou je mond joh gek, ssttt hey, wat is er nou nee joh gek hou je kop *ikke dus* HEY JOHHHHHHHH DIE BOOM IS NOG HELEMAAL GOED BEN JE GEK GEWORDEN, DAAR STAAT TOCH GEEN KRUIS OP HEYYYYYY.
Iets zachter er achteraan: stelletje mafketels....

En ik maar ssttt stil nou joh, wat doe je nou......mijn ma lag in de andere kamer in haar broek te piesen van het lachen.....de buren vroegen de volgende dag of we ruzie hadden gehad.

Dat soort dingen had die vaker, mijn broertje is een keer half dronken en slapend het zolderraam uitgeklommen om buiten op het dak te gaan plassen.....de buurvrouw had het gezien en vertelde het de volgende dag tegen mijn oma.....

Ikzelf tsja....verhalen over de pasgeboren ratten, aaa dat is 1, dat is 3 dat is 6...ahhhh ze heeft er 13, brave meid hoor.
Ik ben een keer keihard gillend wakker geworden omdat er een prikbeest in mijn arm gebeten had, gillen door die kamer, vriendje wakker gemaakt, licht aan, PAK HEM PAK HEM Haha!
Raar genoeg was er niets.....

Smorgens in mijn slaap tegen mijn vriend aan kruipen die eruit wou omdat die moest werken: nee niet weg gaan...straks ga ik dood en dan ben jij er niet Verward

Aan de telefoon....in slaap vallend: Wil jij met me trouwen?
Aan de telefoon...in slaap vallend: jongenman in kwestie: zal ik maar ophangen? En ik: nee joh...we praten net zo geil..... Verward Bloos!

Dezelfde jongeman aan de telefoon: wacht even...eerst even de printer maken Tong uitsteken

Smorgens vroeg.......moeders loopt langs mijn kamer: BLIJF DAARAF DAT IS VAN MIJ!!!!!

Kan wel door blijven gaan...mijn ma die tijdens de kerstbomen periode begon te vertellen hoe je ze het beste op kon stapelen, mijn broertje die zich al slapend overal mee bemoeit onder het motto ik slaap niet, ik denk met mijn ogen dicht.
Mijn ex die zo dicht tegen me aan komt liggen met zijn knieen in mijn rug en me er sponotaan uitduwt.

Ydel

Berichten: 392
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 00:31

Ik droom altijd rampscenarios...
dat ik bijvoorbeeld ergens afval en dan net wakker wordt, dat je hart je lijf uitkomt zowat!!
mijn vriend is echt een prater(in zijn slaap...).
vertelt echt de raarste dingen.
ik schijn(hoor het helaas noit zelf), in mijn slaap klanten te helpen(ik werk bij een kaasboer...)
alstublieft, fijn weekend!! hahahha, mijn vriend verteld me dat dan ook altijd in geuren en kleuren na de volgende morgen...

toen ik klein was, droomde ik altijd dat ik op de wc zat...
beetje jammer, want ik lag gewoon op bed.
op het laatste moment had ik het dan door en moest ik keihard rennen om de wc te halen.
toen ik 6 was, mislukte dat nog wel eens, vooral in de winter als het koud was en je graag in bed wilde blijven... hihi!!
nu gelukkig geen last meer van... pfjoe!!!

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 18:42

wahaha ech een coowl toppic...hier ook iets...muh zus: Haha!

mijn ouders zijn diej avond wegeweest en klimt mijn zus het bed uit loopt ze naar de buren toe belt ze aan: 2uur haaaalloooooo niemand....haaaaalloooooo nog niemand....3x aangebeld...doen ze de deur open...jaaah hallo....me zus: zijn mijn ouders hier? neej....gaat ze terug naar huis...komt ze boven...gaat ze vrolijk by me ouders in bed liggen hay hay ma en pa... ben net thuis... *LOL*

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 19:02

ik heb als wekker altijd mijn telefoon 3 x staan en op een gegeven moment werd ik smorgens gebeld dat ik eerder moest werken, maar aangezien ik 3 verschillende deuntjes heb , drukte ik dus op een knopje en draaide mezelf weer om! whaha hoor ik ineens, " hallooo bregje ... halloooo ? "
whahaha ik schrok me wild
hing mijn baas aan de telefoon dat er een andere chauffeur ziek was geworden, dat ik eerder moest beginnen , LOL

ik heb vroeger heel vaak geslaapwandeld, heel akelig was dat. omdat ik meestal nadat ik mezelf verplaatst had, heel langzaam wakker werd, en ik dus eerst een kwartier moest nadenken over waar ik nu in hemelsnaam was beland??? zeker bij kampen of logeerpartijtjes, ik was dan helemaal de weg kwijt Haha!


ik heb altijd zwaar erge nachtmerries, waardoor ik zeer onrustig slaap ( als iemand tips heeft, die zijn zeer welkom!! )
mensen die bij mij in bed liggen zijn daar niet zo blij mee ...
ik sla en duw en trap nl in mijn slaap Haha!
best wel lastig.....voor degene die nast me ligt Knipoog

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 22:12

Ik ben een enorme prater in mn slaap
Zo kan ik verschillende voorbeelden geven;

* Vriend ligt bij me in bed..kruipt tegen me aan slaat zn arm om mn middel en ik zeg; nee niet doen.
Hij zegt 'hoezo niet wat is er dan'. waarom ik dan antwoord; Ik ben zwanger Bloos Knipoog

Ook roep ik vaak allerlei kreten over mn werk. Hele leuke ( ) discussies ook.

Het vervelende is dat ik dus ook uit te horen ben Bloos en dan slaap ik half en dan vraagt hij wat en mijn antwoord combineer ik dan dus met wat ik droom waarop je dan dus de meest rare antwoorden van me krijgt.

Vaak scheld ik hem vaak uit en sla ik als hij bij me in bed ligt. Ik weet daar dus echt niets van,... maar ja Ach gut

Gelukkig is vriend-lief net zo'n dromerd als ik.
Hij schrikt heel vaak "wakker" en dan zit hij recht op in bed en dan denkt hij dat er vloedgolven of tornado's op ons afkomen. Hij heeft zn ogen dan ook echt wagen wijd open staan. Ik zeg hem dan maar rustig dat hij aan het dromen is en weer lekker moet gaan liggen Lovers Knipoog Lachen

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 22:32

Vannacht een auto alarm dat elk half uur af ging Boos! Had zin om op te staan en uit te zoeken van wie die bak was en vervolgens hem uit bed te bellen Boos! Het ging tot negen uur sochtends door Boos!

Lurdes

Berichten: 250
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 22:49

Ik bleef een keer bij mijn ex slapen en droomde dat hij vreemd ging (maakte allerlei bozen geluiden) hij maakte mij wakker en vroeg wat er was, waarop ik hem een knie-tje gaf en hem uit maakte voor klootzak Haha! .

Zoiets is grappig, maar ik heb al jaren lang (met periodes) een hele enge droom gehad.
Ik droom dat ik wakker ben (zie mezelf wakker liggen in mijn bed op mijn rug met m'n ogen open). Ik kan me niet bewegen, niet praten en iets onzichtbaars probeert me van mijn bed af te trekken!
Ik probeer te gillen en me te bewegen, maar het lukt gewoon niet.
Uiteindelijk word ik weer (met heel veel schik) wakker.

Is een heel vreemde droom.
Iets trekt dan aan me, maar ik kan het niet zien wel horen want hij roept me naam. Ik heb tijden gehad dat ik niet durfde te gaan slapen omdat ik bang was weer deze droom te krijgen.
Gelukkig is dat nu weer een tijd geleden.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 22:56

Een clubgenootje van mij droomde laatst dat ik doodging. Scheve mond
Op mijn begrafenis hebben ze (mijn jaarclub) toen 'mijn liedje' (iets van de Club) gezongen. Erg vaag...

Vannacht droomde ik dat ik in mijn oude dorp was en mijn fiets ergens voor een winkel (die daar in het echt helemaal niet zit) had neergezet.
Toen ik bij mijn fiets kwam, zat er een boete van 600 euro en een nieuw fietszadel op. Verward
Mijn oude zadel is nl kapot, was een gelzadel en er zit een gat aan de bovenkant, heb dus nu altijd een zak over mijn zadel.
'De politie' vond dat zadel niet kunnen en heeft er een nieuwe op gezet, plus een boete. Veeeery strange...

Verder werd ik vanochtend een kwartier voor m'n wekker wakker. Dat gebeurt me echt nooit, alleen als ik echt iets belangrijks moet doen.
Mijn moeder moest vanochtend op het vliegtuig naar Indonesië.

Die droom van vannacht was trouwens ook heel 'echt'. Alsof ik het echt op dat moment meemaakte.
Heb ook weleens dat ik dromen minder 'echt' meemaak.

Oh en ik schijn ook in mijn slaap te praten. Haha!
Mijn vriendje zegt dat, dat ik allerlei rare dingen brabbel en hem ook iets onverstaanbaars antwoord als hij me iets vraagt. *LOL*

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 23:24

Ik slaapwandelde vroeger heel veel, nu nog een enkele keer.
Ben vroeger ook weleens met mijn dekbed om me heen naar buiten gelopen. Gelukkig hoorde mijn moeder me naar buiten gaan en ging kijken. Was ik gewoon de voordeur uitgelopen, mijn moeder haalde me in en zei dat ik naar binnen moest gaan omdat het midden in de nachts was en hartstikke koud. Ik vond dat onzin, ik had mijn bontjas toch aan?
Verder is het idd heel vaag om als je aan het slaapwandelen bent ergens anders wakker te worden, was altijd helemaal de weg kwijt.

Ben ook weleens wakker geworden met mijn dekbed een heel stuk in mijn mond gepropt, lag ik lekker op te soppen Verward Haha!

Mijn vriend praat heel veel in zijn slaap, die geeft ook echt heldere en verstaanbare antwoorden. Mooiste was nog wel toen hij een keer op de bank in slaap was gevallen, en we de dagen daarvoor nogal wat monopolie gespeeld hadden. We hebben een heel spelletje met hem gedaan, hij heeft straten gekocht en al. Gewoon telkens het aantal ogen noemen en waar hij op stond Clown

Mijn broertje kan er ook wat van, toen we eens op vakantie waren was ik met nog wat vakantievrienden en vriendinnen nog weggegaan, hij lag al in de tent te slapen. Een vakantievriendin ging zijn tent in, en zei voor de grap 'Zullen we zoenen?' En wat zegt ie? 'Rot op trut, je stinkt uit je bek!' En draait doodleuk weer om Bloos! Haha!

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 00:33

Ik heb dat regelmatig en vind dat niet grappig Schijnheilig .

Van een paar maanden geleden zal ik niet snel vergeten. Ik droomde over een dikke spin die naar beneden klom, richting mijn hoofd. En ik maar bukken en bukken en mij oprollen en roepen en tieren. Ineens stonden m'n ouders op m'n kamer: 'Is er iets?' Mega ongerust. Doorsnee nachtmerrie dus Knipoog, maar wel een levensecht Tong uitsteken .

Laatst was ik 'de weg kwijt'. Ik zat rechtop in bed en maar aan het zoeken onder de dekens. Ik vond de uitgang maar niet Tong uitsteken. M'n vriend heeft me maar laten doen Schijnheilig, 's morgens wist ik weer van niets Tong uitsteken.

Dorée schreef:
Oh en ik schijn ook in mijn slaap te praten. Haha!
Mijn vriendje zegt dat, dat ik allerlei rare dingen brabbel en hem ook iets onverstaanbaars antwoord als hij me iets vraagt. *LOL*


Daar heb ik nou ook last van Schijnheilig .

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 01:29

eens lang geleden logeerde ik met mijn ex in een hotel in ierland,dat hotel was een klooster geweest,nou ja een vakantieverblijf voor stoute nonnetjes,die daar weer op het goede pad gebracht moesten worden,volgens de eigenaar van het hotel,was er een nonnetje die moest als boetedoening,3 weken achter elkaar bidden,maar ze hield zich daar niet aan,en op een nacht dat zij haar kamer uitsloop,is ze van de trap gevallen en overleden,nu zat zij elke nacht nog steeds te bidden want ze mocht nog niet door de hemelpoort.
die nacht,na het verhaal,ging ik slapen,midden in de nacht wordt ik *wakker* en schrik me een ongeluk,aan het voeteneind van het bed zit het nonnetje te bidden,zag niet goed haar gezicht wel haar handen,na tien minuten stijf in bed gelegen te hebben,pakte ik een vaas die naast me op een tafeltje stond en gooide ik de vaas naar de non,met een gil van pijn werd ik wakker,mijn ex schrok ook even,en moest toen lachen,ik had die vaas tegen mijn eigen voeten gesmeten,staken namelijk onder de dekens vandaan,heb drie dagen geen paard kunnen rijden.

rinus

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 01:34

Ik praat in mn slaap, heb zelfs keertje gezongen Schijnheilig

Laatst sliep ik half ofzo en dacht ik dat er een spin onder 't dekbed zat, ik helemaal in paniek terwijl ik half sliep Scheve mond Dat is echt te vaag!

Ik had vroeger altijd zo'n klein tentje als we gingen camperen en m'n luchtbed paste daar maar op 1 manier in en toen had ik die in m'n slaap omgedraait en vervolgens ben ik gigantisch in paniek geraakt, echt helemaal panisch omdat 't niet meer paste! Tong uitsteken

Raar Tong uitsteken

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 01:37

*ligt hier werkelijk blauw van het lachen*

Jullie willen niet weten hoe vaak ik 's nachts de verkeerde deur heb genomen in de slaapkamer richting WC. Ik pakte dan de kastdeur ipv de deur naar de hal; Ik werd altijd met een klap wakker als ik tegen de bovenste plank ik de kast aan liep met mijn hoofd.

Verder kan ik 's nachts hele stukken conferances opvoeren, lazer ik regelmatig uit mijn bed en mep mijn man weleens het bed uit als ik in mijn dromen ruzie met iemand heb.

heb mijn man ook al eens om mijn geweer gevraagd midden in de nacht.... Die had ik achter de broodtrommel liggen zei ik..... Clown Want ik wou die wekker uit krijgen en dat lukte niet Clown

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 13:49

hahaha oow ik heb dat ook wel eens Tong uitsteken

als ik de hele dag met paarden bezig ben geweest, zit ik in mijn slaap allemaal te klikken Schijnheilig

ook is het vaak als hier iemand blijft slapen, dat ik ineens mijn bed uit kan springen, en allemaal ga schreeuwen, en dan weer terug mijn bedje in duik Tong uitsteken heeel vreemd, maar hoor ik maar al te vaak Cool

of ook als ik een of andere gekke droom heb, wordt ik wakker naast mijn bed Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 15:46

WHAHAHA die verhalen zijn zo grappig Haha!
Ik val nog wel mee volgens mij, ik praat wel eens in mijn slaap. Ook ben ik wel eens op de WC wakker geworden Verward

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 20:56

Haha, echt grappig om dit allemaal te lezen Haha!
Ik slaapwandel regelmatig. Ik had bijvoorbeeld een keer dat ik met mijn 'jas' naar beneden was gelopen, en ik wilde hem ophangen aan de kapstok, maar ik kon het haakje van mijn 'jas' niet vinden! Dus ik doe het licht aan (en zodra het licht aan gaat word ik wakker), sta ik daar met mijn dekbed...

Ik was ook een keer bezig met mijn schoenen aantrekken, want ik wilde rond een uur of 12 naar buiten gaan, om te kijken of mijn vriendin thuis was... Gelukkig dat mijn ouders nog beneden zaten, anders had ik echt in mijn pyjama buiten gelopen... Tong uitsteken

En ik heb nog wel meer kleinere dingen, dat ik 'wakker' word, en dan door mijn kamer loop om mijn kat te pakken (die er dus niet is) of ik zoek m'n hele bed af op zoek naar iets Tong uitsteken

Maar ik weet meestal nog wel wat voor gekke dingen ik heb gedaan!

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 21:05

Sylleke schreef:
Ik heb dat regelmatig en vind dat niet grappig Schijnheilig .

Van een paar maanden geleden zal ik niet snel vergeten. Ik droomde over een dikke spin die naar beneden klom, richting mijn hoofd. En ik maar bukken en bukken en mij oprollen en roepen en tieren. Ineens stonden m'n ouders op m'n kamer: 'Is er iets?' Mega ongerust. Doorsnee nachtmerrie dus Knipoog, maar wel een levensecht Tong uitsteken .

Laatst was ik 'de weg kwijt'. Ik zat rechtop in bed en maar aan het zoeken onder de dekens. Ik vond de uitgang maar niet Tong uitsteken. M'n vriend heeft me maar laten doen Schijnheilig, 's morgens wist ik weer van niets Tong uitsteken.



Daar heb ik nou ook last van Schijnheilig .


Hahahahahahahaha *LOL* Die spin hahahahaha *LOL*
Ik schijn een keer geslaapwandeld te hebben toen ik op de basisschool zat. We kregen een nieuwe glijbaan en ik zei "Ik moet naar de glijbaan ik moet naar de glijbaan"

Lusitana

Berichten: 22438
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 21:05

Geinig dat jullie in nederland ook over slangen dromen en dan denken dat het echt zo is. kijk hier vind je nog wel eens echt een slang onder je bed.... Mijn ex schopte me eens midden in de nacht het bed uit. Licht aan, hij was er van overtuigd dat er een slang gezellig bij ons was gekropen. Alle dekens eraf, matras werd ondersteboven gehaald, niks. Gelukkig...
Er leefde namelijk wel een slang op de zoldering (is nu door de katten verjagd). Het eerste dat in mij opkwam was dat hij het had gedroomd, maar ik was eigenlijk wel blij dat het hele bed overhoop was gehaald....

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:43

Die verhalen zijn echt geweldig Haha! Haha!

Ik praatte vroeger wel heel erg... Nu gelukkig niet meer.

Ik heb pas wel een hele rare droom gehad...
Mijn hond heeft HD en toen droomde ik dat hij niet meer kon lopen en dat hij afgemaakt moest worden....
Dus toen moest ik huilen en toen kwam zijn begravenis... Verward
En onze andere hond wou net een gedicht voorlezen en toen werd ik wakker Haha!

Die was wel heel vaag Haha!