Pleeggezin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 23:00

inderdaad buitenzorg dat snapte ik dus ook niet ook ik heb in een pleeggezin gezeten vanaf mijn 15de, maar misschien als je het verhaal van sylvia leest word het iets duidelijker, misschien geldt hetzefde voor deze jongen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 23:03

Ik wil nog even toevoegen dat pap en mam mij ook verboden hebben contact te hebben met mijn vriend, dit heb ik met een hoop drama en bemoeienis van Jeugdzorg kunnen terugdraaien. Maar Jeugdzorg zei toendertijd wél dat als ik toestemming kreeg van mijn ouders om te vertrekken (de situatie was nl niet zo dat ik weg moest, ik werd nl niet mishandeld), dat ze dan tegemoet zouden komen aan de eis dat ik geen contact meer mocht hebben met Rob. Geven en nemen zeg maar... Ik zou rust krijgen, maar moest daar wel (tijdelijk) mijn vriend voor opgeven. Die toestemming heb ik nooit gekregen overigens Lachen

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 00:26

Maar dat slaat toch nergens op? Juist als je al genoeg gezeur thuis hebt om in een pleeggezin terecht te komen, moet je kunnen terugvallen op je vrienden, anders sta je er helemaal alleen voor.
Ik zit liever in een rottige thuissituatie die ik zo vaak mogelijk kan ontlopen dan dat ik een jaar lang al m'n vrienden niet meer zie of mag spreken.

Chanelletje

Berichten: 848
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Kartonnen doos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 18:41

Ik vindt het (nogmaals..) stom dat ik geen contact met hem mag opnemen..
Ik ben gewoon bang dat hij een ander,leuker meisje ziet,
en hij mij dus niet meer leuk vindt.
Zal wel ff kijken waar ik ergens op de computer foto's van hem heb..

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:18

Nou Chanelletje, als je daar bang voor bent zit er toch echt iets niet goed in jullie relatie.