Pedofiel

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:19

j adaar heb ik idd over gehoord, maar weet niet precies meer waar.. Utrecht of zo???? Kan best dat ik nu HELEMAAL fout zit...

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:31

Ik geloof ook Utrecht. Is idd erg! Vooral als je alleen over straat loopt of moet fietsen ieeh!

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 20:12

vroeger was nl ook niet zo veilig, maar toen werd het nog niet door de media bekent gemaakt.... nu overal waar iets is zit de media bovenop!

Ik vind ook niet veilig... vorig jaar zijn hier in de buurt 3 meiden verkracht en die kerel loopt nog vrij rond..... lekker.... maar ik ga niet alleen over straat dan maar niet uit! of mn broer lief aankijken!!!

Ze hebben nu ook fietspoolplaatsen.... zag ik net op de teevee maar tja.... zon kerel kan ook op de fiets komen en je dan alsnog pakken!!!

Ik kan er heel boos om worden vooal als ik zie wat voor schade het aanbrengt (en geloof me ik heb het gezien!!!!)

tis triest!!! Verdrietig Boos!

....

Linet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 21:56

Jah in Utrecht is er ook een verkrachter...
Maar wat Sanne bedoelt is in Noord Holland geloof ik jah... Scheve mond\

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Linet op 2001-11-25 21:56 ]</font>

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 22:53

Welcome to the real world....
Helaas zitten er nog heel veel meer van die mannen (en vrouwen trouwens) ergens in een huis dingen te doen waar we allemaal van griezelen.....

Het enige dat je kunt doen is zelf je oren en ogen open houden, en het goede voorbeeld geven. Niet dat er pedo's hier zitten ofzo, dat bedoel ik niet, maar de wereld verbeteren begint met kleine dingetjes waar je zelf een boel aan kunt doen. Het grootste probleem is dat de normen en waarden vervagen.... (sorry hoor, oma spreekt...)

lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 19:46

nederland was al nooit veilig. er gebeuren ontzettend veel enge dingen. verkrachtig aanranding moord, het houd maar niet meer op. je moet gewoon heel goed nadenken voor je iets doet. niet alleen meer door het park, vreemd gedrag van mensen in de gaten houden, je kunt de politie beter 1x te veel waarschuwen als te weinig. gewoon heel alert zijn wat er om je heen gebeurt. en laat je desnoods brengen en halen als dat even kan. het zal je toch maar overkomen...

Het leven wint.

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 19:59

Citaat:
Op 2001-11-25 19:31, schreef Imposante:
Ik geloof ook Utrecht. Is idd erg! Vooral als je alleen over straat loopt of moet fietsen ieeh!

het zal eens niet in Utrecht zijn! (die verkrachter ook al)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie