Ik word vandaag geopereerd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:12

Bah, vervelend is dat. Hopen dat je nu snel op zal knappen. Hebben de artsen niet gezegd hoe lang dit zal gaan duren?

Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 18:05

Ik moest er 2 weken voor uittrekken.. this nu bijna een week geleden.. *morgen een week geleden*
Mensen die zich hun herstel nog herinneren.. vanaf wanneer konden jullie een beetje fantoenlijk eten? Ik heb woensdag nog wat patatjes weggekregen maar nu krijg ik geen eens water weg, dus dan maar ijsblokjes en ijs.. Heeel veeel..
Ik verlang zo naar een bord met eten, iedereen eet hier lekker *wel wat goors* maar k zou zo graag een bordje met bv vistickjes willen maken, maar gister al geprobeerd.
1 ieniemienie hapje en ik verging van de pijn.. Boos!
Ik hoop enorm dat ik morgen van de erge pijn af ben, want eergister merkte ik dat de ene korst eraf ging *goooor* en gister de andere.. de dag na dat 1 korst eraf was pijn aan die kan, en nu aan die andere kant.. soms aan die kan die al wat langer zonder korst zit.. Maar niet veel pijn.
Ik heb ook heel erg veel dik slijm in me keel.. heel goor maar het legt een beetje een laagje op me keel, dat helpt wel maar het komt telkens terug in me mond Boos! echt goor..