Wat kan dit zijn.. ziek..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Wat kan dit zijn.. ziek..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 17:05

Ik voel me dus helemaal niet lekker, donderdag avond kreeg ik last van mijn keel, en vrijdag was dat heeel erg nu heb ik nog steeds vreselijke keelpijn, kan bijna niet slikken en vrijdag waren mijn klieren opgezet, en mensne die mijn hoofd voelde dachten dat ik koorts had, ik heb eigenlijk nooit koorts, en nu heb ik weer gemeten en dus weer niet, wie weet wat ik kan hebben? zou het angina kunnen zijn? ow ja ik dacht eerst ook gewoon keelpijn maar dingent egen keelpijn helpen n iet

So close,
no matter how far.


eknein

Berichten: 4347
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Vries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:07

ik denk dat hetr niets ernstigs is ho0r... ik heb namelijk een paar week terug het zelfde gehad, en een paar kinderen van me klas ook

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:09



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amsterdam10, Anoukjuuuhh, BLEXBot, cinniz123, daaf4ever, fransje23, Gaabje, komone, Maaikevdk, milatje, Plonspony, Steenbok12, verootjoo, XXInKA en 57 bezoekers