Afslankmiddelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:18

Lindy schreef:
Afslankcremes geloof ik niet in, maar als je langere tijd 2 keer daags de verstevigende creme van Nivea gebruikt, merk je wel dat je huid zichtbaar strakker wordt.


Idd, maar dan niet door de crème zelf, maar door de bewegingen die je maakt over je benen/billen bij het insmeren van de crème Haha!

Ik sta nogal sceptisch tegenover al die zogezegde afslankmiddeltjes.. Ben van mening dat de beste manier om af te vallen nog altijd is: een gezond eetpatroon met daarnaast een gezonde dosis beweging.

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 23:08

Riant schreef:
Als je ze op je mond plakt helpt het vast!! Knipoog


gheghe dat ga ik proberen Haha!

nee ik heb geen stress.....

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:45

ik hoef maar naar eten te kijken en ik word al dik
ik eet minder dan mijn zoontje van 6 , das denk ook wel t probleem
ik eet te weinig waardoor als mijn lichaam wat binnen krijgt niet weet hoe snel het in vet omgezet moet worden , daarbij zit de aanleg (helaas) in de genen maar om nu net als die familie leden eeuwig en continu te lijnen
nee dank je , moet wel gezellig blijven

snoep koekjes ed hebben we zelden in huis daar ligt het echt niet aan

als ik dan al af wil vallen dan neem ik water en eet meer brood
zo ben ik al ruim 30 kilo kwijt en nee niet in 30 weken ...(langer)

langzaam verslapt dan toch weer t eetpatroon (lees regelmaat) en dan kom ik weer langzaam aan

wat bij mij wel hielp was het weightwatcher dieet , kilos vlogen er af , ging echt veel te snel en kreeg de voorgeschreven hoeveel heid NIET op
daar ben ik dus mee gestopt , maar voor de veelvraatjes onder ons
is dat echt een aanrader!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 01:14

Ik heb zulke dingen nog nooit gebruikt ( niet nodig)
Maar ik ben van mening, dat als zukke dingen echt zouden werken, dat er dan geen dikke mensen zouden zijn!
Kortom, zonde van je geld, het werkt wss toch niet.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:25

Sannuh schreef:
Al die producten waar je wel echt van af valt, zoals bijvoorbeeld Stackers zijn erg gevaarlijk, omdat er Ephedra in zit, dus daar zou ik maar niet aan beginnen. Jezelf inhouden om zoveel te eten is inderdaad supermoeilijk, maar als je echt wilt afvallen moet je dat patroon echt doorbreken en gezond gaan eten en bewegen.
Heb je misschien veel stress dat je zulke vreetbuien hebt?



In de stackers van tegenwoordig zit geen ephedra meer omdat dat middel verboden is zijn er nu doorgaans nog stackers zonder Ephedra te koop. Dit maakt nog steeds niet dat het gewons is hoor. het zijn ook geen wonder pillen maar het kan een ondersteuning zijn bij het afvallen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:58

gucci_girl schreef:
ja en dat bedoel ik dus.. ik heb geen drang om mezelf te stoppen.. als ik 1 dropje neem eet ik meteen de halve zak :S
Het lijkt nu alsof je het geaccepteerd hebt. "Het is nu eenmaal zo".
Als jij echt wilt afvallen moet je wilskracht tonen. Als je die zak drop ziet liggen moet je tegen jezelf kunnen zeggen: NEE, ik wil afvallen en die zak drop zal me alleen doen aankomen! Daaag zak drop, veel plezier in je uppie! Het is moeilijk, maar als je echt wilt afvallen moet het toch echt bij jezelf vandaan komen en niet uit een potje.
Succes!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:16

Bij mij werkt het allerbeste om het gewoon niet te kopen. Ik zit wel eens een avond te balen dat ik zin heb iniets lekkers en dat het er dan niet is maar het helpt wel Ik haal in het weekeinde bijvoorbeeld 1 zak chips en door de week koop ik geen ongezonde dingen meer erbij.
als ik die zak dan in een keer leeg eet hebik gewoon pecht de rest van de week. Ik vind het ook eigenlijk makkelijker om meer te bewegen dan om lekkere dingen te alten staan dus dat doe ik ook meer als ik wil afvallen.

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:29

het zijn vaak placebo`s die heel goed werken als mensen gaan sporten en goed eten..

Knipoog

Mendi

Berichten: 2288
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:53

Waarom pillen, poeders en shakes als je ook gewoon een dieet kan volgen wat wèl verantwoord is en ook nog eens goed werkt Verward Ik ben lid van de Weight Watchers en ben sinds 1 mei 16 kg afgevallen (en moet er nog 4 Knipoog ) en ik eet me echt te barsten, meer dan ik dacht te mogen hebben. Je moet je wel meer op groente en fruit instellen en zoete dingen laten liggen. Na een tijdje denk je er ook heel anders over en gaat het best gemakkelijk . Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:02

Ik ben op dit moment heel streng op dieet. Ik eet als ontbijt 2 boterhammetje met mager beleg, een beker halfvolle melk en een glaasje verse Jus voor de vitamientjes. Tussen de middag hetzelfde verhaal alleen dat 1 boterhammetje. Als avondeten 1.5 a 2 aardappeltjes veel groente en ongeveer 150 gram vlees. Geen jus of appelmoes of wat dan ook. Tussen door drink ik gemiddeld 5 liter water op een dag. En ik eet tussen mijn ontbijt en lunch een appeltje en dat is het.

Verder ga ik weer stevig hardlopen als mijn gezondheid het toelaat. En dan vliegen de kilootjes er weer vanaf.
En dat alles met alleen een chroompil Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:08

Ik ben door Siempie vandaag ook met de chroompillen begonnen. Ik voel me alleen wel een beetje vaag... Beetje licht in het hoofd ofzo. Zal het nog even aankijken.

Probeer ook niet meer toe te geven aan snaaibuien, en meer te bewegen, en gezond ontbijten + lunchen, wat nou niet altijd wil lukken... Scheve mond

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:33

Sorane, dat is echt niet genoeg hoor, wat jij eet. Tenzij je de hele dag plat op bed ligt. Een mens heeft voldoende energie nodig op een dag. Hardlopen met dit dieet lijkt me niet verstandig. Je pleegt al roofbouw op je lichaam met dit dieet, ga er dan aub niet nog meer van vragen.

Dieten werken nooit! Met dit soort acties gaat je lichaam naast vet ook spiermassa verbranden. Spiermassa verbrandt vet ook als je niet beweegt. Als je je spiermassa dus verbrandt zul je na het stoppen met je dieet minder energie verbruiken dan voordat je met je dieet startte. Met als gevolg dat je nog veel minder kunt eten om niet aan te komen.

Iedereen: eet alsjeblieft gezonde producten en gezonde hoeveelheden. Daarnaast lekker gaan sporten. Dit werkt voor het gros van de mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:44

Jennygirl schreef:
Sorane, dat is echt niet genoeg hoor, wat jij eet. Tenzij je de hele dag plat op bed ligt. Een mens heeft voldoende energie nodig op een dag. Hardlopen met dit dieet lijkt me niet verstandig. Je pleegt al roofbouw op je lichaam met dit dieet, ga er dan aub niet nog meer van vragen.

Dieten werken nooit! Met dit soort acties gaat je lichaam naast vet ook spiermassa verbranden. Spiermassa verbrandt vet ook als je niet beweegt. Als je je spiermassa dus verbrandt zul je na het stoppen met je dieet minder energie verbruiken dan voordat je met je dieet startte. Met als gevolg dat je nog veel minder kunt eten om niet aan te komen.

Iedereen: eet alsjeblieft gezonde producten en gezonde hoeveelheden. Daarnaast lekker gaan sporten. Dit werkt voor het gros van de mensen.


Ik eet het maximale aantal calorieen wat ik per dag nodig heb. Zo heb ik jaren geleefd en ik heb nog nooit wat gemankeerd.

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:07

Hai, Ik ben aan de herbalife.
Ik moet s'morgens 3 pillen(vordingssupplement en vezels) en een shake,s'middags hetzelfde verhaal en sávonds mag ik gewoon eten.Tussendoor fruit,speciale repen,veel water/vocht.
Ben nu een maand bezig en 3,5 kilo afgevallen,moet er nog 20.Maar het is heel goed vol te houden.Het spul is alleen erg duur.ongeveer 100 euro per maand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:09

baudyh schreef:
Hai, Ik ben aan de herbalife.
Ik moet s'morgens 3 pillen(vordingssupplement en vezels) en een shake,s'middags hetzelfde verhaal en sávonds mag ik gewoon eten.Tussendoor fruit,speciale repen,veel water/vocht.
Ben nu een maand bezig en 3,5 kilo afgevallen,moet er nog 20.Maar het is heel goed vol te houden.Het spul is alleen erg duur.ongeveer 100 euro per maand.


3.5 kilo per maand? En dat voor 100 euro? Dat is wel heel weinig kilootjes hoor. Als jij je leefpatroon goed aanpast kan je tot 5 kilo per week kwijt raken.

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:21

nee het moet juist langzaam gaan.Ik ben in het begin meer cm kwijt geraakt dan kilo's,maar nu gaat het al harder.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:21

Maar 5 kilo per week is ontzettend ongezond, en hoe sneller het er af is, hoe sneller het er straks ook weer aanzit.
Je gaat toch geen mensen aansporen om zo ongezond snel af te vallen? Verward

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:28

Sorane schreef:
Ik eet het maximale aantal calorieen wat ik per dag nodig heb. Zo heb ik jaren geleefd en ik heb nog nooit wat gemankeerd.


Maar je weet toch ook, dat als je het gewichtsverlies wil blijven behouden, je in de problemen gaat komen eens je dit streng dieet opgeeft??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:14

Euhm ik ben al bijna 20 kilo kwijt op die manier. Je moet je levenspatroon heel streng aanpassen en zo houden. Een bepaald moment zul je niet meer afvallen. Je moet ook niet stoppen met die manier van leven. Het is een gezonde manier. Een keer een zakje patat kan best, maar verder gewoon normaal eten.
Ik zie niet in wat er mis is met de hoeveelheden die ik per dag eet. Ik zit propvol daarna. En ja ik verloor 5 kilo per week in het begin. Nu gaat het langzamer omdat het nu gaan water maar vet is wat ik aan het kwijtraken is.

Dus ongezond is het niet. Dit gaat trouwens in goed overleg met een dietiste.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:16

Ik zou van mn graag gaan als ik die hoeveelheden zou eten. Ik eet, volgens mij, zeker 3 keer zoveel.
Maar als jouw dietiste het goed vindt, dan zal het wel kloppen.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:42

Je moet eens in de schappen kijken bij de HEMA. Daar staan ook allerlei pillen zoals chroom e.d.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:35

pas op met herbalife. ik viel ook af, toen ik ermee stopte kwam ik eens zoveel aan!!!! heb het nu al bij verschillende mensen gezien, vielen af, stopte kwamen veel meer aan.
Doe nu niet meer snoepen, veel drinken, gezonde tussen doortjes, moet nog 4 kg en ik ben er. In het begin was het moeilijk, maar nu taal ik niet eens naar zoetigheid.
Maar als al die troep werkte, was iedereen slank

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 12:02

@Sorane. Ik vind jouw dieet echt heel ongeznd. Ik kan me niet voorstellen dat dat in overleg met een dietiste is. Je stofwisseling gaat zo omlaag en als je dan een keer wat meer eet, zit het er direct weer aan. Dit zijn echt ongezonde hoeveelheden. Moet je eens kijken wat ze bij Weight Watchers eten. Dat krijg je bijna niet weg. Maar het si juist zo belangrijk om je stofwisseling op peil te houden. Ik heb het ook een tijd gedaan, zo strend gedieet. Ten eerste hield ik het niet lang vol, want ik werd er ziek van. Ten tweede gaat je lichaam op een gegeven moment schreeuwen om eten. Ik kreeg dus echt een megavreetbui en voor ik het wiat zat er 15 kilo bij en was er daarvoor 10 afgevallen.
Dietsten zeggen ook altijd dat je maximaal ,5 tot 1 kilo per week mag verliezen. Vet verbrand niet zo snel en je gaat dan spierweefsel afbreken en dat zorgt juist ook voor de calorieverbranding.
Om gezond af te vallen, moet je dus voldoende maar gezond eten en sporten. Vooral met gewichten is erg goed om af te vallen (vet).

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 12:06

@gucci-girl Lijkt wel alsof jij een suikerverslaving hebt. Heb ik ook gehad. Moest echt helemaal van de suikers af (minimaal 6 weken lang). Ik heb een week lang afkick-verschijnselen gehad, chagrijnig, trillen en constant willen eten. Maar heb er niet aan toegegeven. Nu voel ik me veel beter. Ik kan me ook beheersen met snoep en nu gewoon 1 dropje eten, terwijl ik voorheen de hele zak leegat. Ook heb ik er niet zoveel behoefte meer aan aan snoep en dat kan ok me eerst niet voorstellen. Het is echt een rotdieet en in het begin moest ik echt zoeken, wat ik wel en niet kon eten. Je mag namelijk ook geen melkproducten en gisten. Maar op een gegeven moment leer je wat je kan eten. Eten smaakt nu ook veel lekkerder heb ik het idee, maar dat is denk ik omdat ik nu eet, omdat ik er trek in heb en niet omdat mijn lichaam zegt dat ik moet eten.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 12:08

Inderdaad, 5 kilo afvallen per week klinkt leuk, maar als je ook maar één feestje hebt en daarbij wat snoept is het hele effect weg....
Hoe minder je eet, hoe minder je lichaam gaat werken en hoe sneller het reserves gaat opslaan zodra je een keertje een patatje eet. Het is toch jammer dat veel mensen op de korte termijn die snelle resultaten willen zien. Ik heb een jaar gedaan over tien kilo maar die zijn er af, komen nooit meer terug, zelfs na 4 weken vette vakantie niet. Je kilo's zijn er ook niet in één week tijd aangekomen, toch?