oog gestoten, voel me raar, wat nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

oog gestoten, voel me raar, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:52

Ik heb donderdag avond mijn oog gestoten (lees: ik liep met mijn oog open tegen de punt van een plank) en daarna voelde ik me meteen heel raar, had het gevoel dat ik moest overgeven (is gelukkig niet gebeurd) en behoorlijke hoofdpijn. En eigenlijk is het nu nog steeds niet helemaal over, heb het gevoel dat ik heel wiebelig op mijn benen sta, zou dat er nog steeds wat mee te maken hebben?

Ik wil liever niet naar mijn huisarts, want hij zegt toch altijd "doe maar rustig aan en als je volgende week nog last hebt, kom je maar terug"..

Iemand tips?

Marloes

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:53

klinkt als een hersenschudding, naar de huisarts gaan, anders blijf je er misschien last van houden. Vraag serieuse info van je arts, laat je niet zomaar wegsturen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:00

Kun je van je oog te stoten dan een hersenschudding krijgen?

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:06

wete ik niet, maar de symptomen wijzen volgens mij op een hersenschudding

Norma

Berichten: 215
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:07

ja, als je je oog stoot kan dat wel...
Maar ik zou zowieso even je dokter vragen, zeker als die klachten al vanaf donderdag duren...!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:15

Gewoon langs de huisarts gaan. Als jouw huisarts zich altijd zo makkelijk zegt "Oh kijk maar een week aan" dan zou ik toch persoonlijk naar een huisarts gaan die me wat meer serieus zou nemen.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:03

Ik zou toch naar de dokter gaan. En als hij weer dat ene zegt, dan zeg je gewoon dat je je niet begrepen voelt..En als hij daar niet op in gaat, dan zou ik persoonlijk een andere arts zoeken. Meestal zit je op een huisartsenpost waar je keuze hebt uit meerdere personen..Veel sterkte..en beterschap Ach gut

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:32

Toevallig heeft mijn nichtje van 4 gisteren haar oogkas gekneust.
Zij liep dus met haar oog tegen een bezemsteel op Verward .
Zij moest dus wel langs komen in het ziekenhuis om te kijken of haar oog niet was beschadigd, ze klaagde daarna ook over hoofdpijn en "boem boem boem" in het hoofd Haha! , maar volgens de arts had ze geen hersenschudding.
Ik zou toch maar even langs gaan als ik jou was, vooral omdat je "echt" met je oog op iets gelopen bent.
Beterschap en sterkte in ieder geval.