Spierpijn? Of iets anders? Hellup...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Spierpijn? Of iets anders? Hellup...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:22

Sinds woensdag heb ik last van het gebied tussen mijn schouders en ellebogen in, ook mijn nek is wat pijnlijk. Ik dacht eerst aan behoorlijke spierpijn en ben rustig een beetje in beweging gebleven. Het werd echter steeds erger Bloos!. Nu, 5 dagen later, kan ik mijn armen niet eens 'zijwaarts' optillen vanuit de positie dat ze zeg maar recht langs mijn lichaam hangen. Dan verga ik echt van de pijn. Eerst onderarm buigen en dan voorzichtig optillen gaat nog wel, maar doet ook zeer.

Verder heb ik ook 'in rust' zeurderige pijn met af en toe nare steken. Zou dit nu nog steeds erge spierpijn zijn? Of kan er ook iets anders aan de hand zijn. Inmiddels wordt ik er eigenlijk wel een beetje ongerust van. Heb namelijk een vrij hoge pijngrens. Spierpijn heb ik wel eens vaker, maar als ik dan ga bewegen, dan verdwijnt het/wordt het snel minder. Dit wordt dus alleen maar erger. Iemand een idee wat dit kan zijn? Dit is echt niet leuk meer Boos!.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:32

Ik heb het in mijn onderrug, het lijkt beetje op spierpijn. Ook heb ik een best hoge pijngrens. Bij mij komt het omdat dat gebied erg veel gebruikt wordt (dus verkeerde zithouding.) En dan ga ik onbewust anders zitten zodat de andere gebied veel meer pijn doet.
Ik had/heb hetzelfde met je maar in mijn onderrug.
Misschien even langs de HA?

Beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:36

Ik denk dat ik morgen inderdaad maar naar de huisarts moet gaan. Niet grappig, want ik vind hem echt niet aardig . Maar ja, het belangrijkst is dat ie me er misschien af kan helpen Clown.

Mijn vader dacht aan een slijmbeursontsteking, zou dat ook kunnen?

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:38

Ehh, ik heb nog niet gestudeerd Haha! Dat weet ik niet Lachen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:54

Ik dacht ook direct een slijmbeursontsteking. Mijn moeder en zus hebben dat ook gehad. Geen pretje. Op naar de dokter dus!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:10

CCCCorine schreef:
Mijn vader dacht aan een slijmbeursontsteking, zou dat ook kunnen?


Dat was ook het eerste waar ik aan dacht!

Is geen pretje, maar er is wel goed wat aan te doen, dus hup naar de huisarts! En rustig aan doen he!

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:18

Ik heb wel eens een slijmbeusontsteking gehad, en kon inderdaad mijn armen niet meer heffen, ik kwam niet hoger dan mijn schouder met mijn bovenarm. Het leek wel of er lood in zat.
Ik ben ervoor naar de huisarts gegaan en moest het wat tot rust laten komen en daarna naar Mensendieck-therapie.
Heeft mij goed geholpen.
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:44

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgen dan toch maar even naar de huisarts. Ik had vanmiddag een 24 uurs pijnstiller genomen (had ik over van verstandskiezen trekken, toen had ik ze niet nodig). Daarna kon ik mijn armen wel weer redelijk 'zijwaarts' optillen. Alleen hoger dan mijn schouder kwam ik nog steeds niet. Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Ik hoop dat het snel over is iig .