Buitenlands concert,ga jij of ben jij daar geweest

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ruitje

Berichten: 12280
Geregistreerd: 29-06-03

Buitenlands concert,ga jij of ben jij daar geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 11:35

Ik wil dus misschien wel naar een concert van een band,de tourdata stoppen bij London en Dusseldorf Scheve mond ...dus het kan best zijn dat ze daarna misschien in nederland komen,maar ik ben echt heel erg gek van deze band...en ik zou mezelf voor mijn kop slaan als ze dus niet in NL komen en ik ze dus mis Scheve mond !Ik heb OV en kan dus in NL gratis/met korting reizen.Ik zou dan met een vriend gaan,dus alleen reizen doe ik ook niet.Maar ik zat me af te vragen of jullie aan problemen denken/meegemaakt hebben met dit?Zijn jullie savonds met de trein terug gegaan?Of bleven jullie daar slapen?

Tips graag

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48122
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:51

ik heb verschillende optredens in het buitenland gezien... Nederland, België, Duitsland, Engeland... ik ben altijd daar blijven slapen... Lachen Vaak zijn optredens op een tijdstip afgelopen dat er geen vervoer meer terug naar huis gaat...

London is heel goed te doen... daar weet ik zelfs nog wel een heel leuk hotelletje voor je, naast het Chelsea Stadium... ik raad je dan wel aan om met de trein te gaan... de Beneluxtrein tot Brussel Midi (= Zuid), en vanaf daar de Eurostar... dan sta je gelijk op Waterloo... met aansluiting op diverse treinen, en de "tube"... Lachen

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:25

woon gedeeltelijk in Duitsland en gedeeltelijk in Nederland, laatst voor Madonna was ik hier, en vorig jaar was in in duitsland voor Robbie Williams.

Imre

Berichten: 14193
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:27

ik ga het laatste weekend van oktober naar Londen voor 2 concerten, maar dat is de eerste keer dat ik voor zoiets naar het buitenland ga. Heb er zin in!

manic

Berichten: 6982
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:52

Ik ga heel vaak, maar blijf meestal wel bij iemand slapen, of deel een hotel met iemand die toevallig ook gaat. Tijdje terug zouden we met 4 man in een 5 sterren hotel blijven in Monaco, helaas werd dat concert afgezegd :-/ Als je samen met iemand anders gaat is een goedkoop hotel over het algemeen best te doen, zeker ten opzichte van hostels of dergelijke, die vaak net zo duur zijn.

Ik ga zelf meestal met de auto, dus als het nodig is rijd ik 's nachts naar huis en soms even een uurtje in de auto blijven slapen... Treinen heb ik niet zoveel ervaring mee Haha! Easyjet verdient in ieder geval ook erg veel aan mij, want dat vind ik toch even prettiger dan helemaal met de trein daar naartoe... Duurt zo lang en is meestal nog een stuk duurder. Duitsland is goed te doen met de trein.

Ik ga volgende maand weer naar Parijs voor een concert, weet alleen nog niet of ik met de auto of met de trein ga (2 nachtjes, en parkeerged is erg hoog bij hotels in Parijs Knipoog )

Europe is our playground

ruitje

Berichten: 12280
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 07:04

Ik zou eventueel naar Blink 182 gaan in parijs(zelfde concert Knipoog ??? ) of naar Munster in Duitsland.Maar het is toch 5 uur rijden met de trein(helaas heb ik geen auto).De vriend waarmee ik zou gaan en ik vinden dat 5 uur reizen een beetje te veel.En om daar te blijven slapen is ook weer zo'n grote stap....dus nu word het toch maar hopen dat ze naar NL komen Haha!

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

UK_eef

Berichten: 4215
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:17

Ik wil volgend jaar heel graag naar Glastonbury (festival) in the UK. Iemand daar ooit geweest?

manic

Berichten: 6982
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:36

Parijs, 4 uur met de trein (ik woon vlak naast Amsterdam CS) en ongeveer 90 euro retour op het Smilys tarief. Daar ga ik niet tegenop rijden! Helemaal top...

Europe is our playground

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:52

Ik ben naar Antwerpen geweest, Brussel en London, alle keren blijven slapen in een jeugdherberg Haha! Er leuk, volgend jaar begint Live weer aan een Europese tour dus dan zullen er wel weer wat leuke tripjes bijzitten Tong uitsteken

**Look where all this talking got us baby!!**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annisa, BLEXBot, Capriootje, CarpeDiem_, IASCrawler, Tink89, Traiectum en 54 bezoekers