Char

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:52

Toen ik het voor het eerst zag geloofde ik er niet in... Vond het ook maar een beetje vaag overkomen...

Totdat ik een aflevering zag met een vrouw, die een afscheidsbrief had geschreven, en in de kist van de overledene had gedaan. Zij was de enige die dit wist. En Char zei tegen haar: *** wil je bedanken voor de brief die je hem mee gegeven hebt naar de hemel. Scheve mond

Nou, dan valt je mond toch open? Hoe kan ze dat anders weten?

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 23:35

xluvya schreef:
Waar doel je nu op op de metro of dat van die glazen.. Had t in de Telegraaf gelezen van die glazen en zei ze zelf ook nog in t programma...
Ok je hebt wel gelijk ja, maar dan kun je net zo goed niks meer geloven wat staat geschreven.. Knipoog

Ik doelde op de kranten/bladen in t algemeen Lachen zullen wel dingen kloppen maar sommige dingen zul je ook wel met een korreltje zout moeten vatten. bij wijze van.

haha thnx Promiss Haha!

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 14:09

hmmm...ik heb altijd een beetje een dubbel gevoel bij die vrouw. Wat ze DOET vind ik positief, ze helpt mensen bij het verwerken van hun verdriet. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je behoefte hebt aan bevestiging of troost als je zoiets heb meegemaakt.
Aan de andere kant: ik zag haar eergisteren op tv, en dan denk ik:dat kan mn oma ook. "Ken je iemand wiens naam begint met de M? M of N? Nee? K misschien? Ja? Is dit familie? Nee? Kaatje ? Nee?" Pffff toen heb ik maar weer gezapt. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik dus niet veel van haar heb gezien en haar misschien wel tekort doe door te oordelen op een paar minuutjes TV kijken.

manzano

Berichten: 23939
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 14:44

Weet ook niet wat ik ervan moet denken........laatst met de broer van Pim Fortuyn. Ze zat alleen maar dat er veel mensen tegen hem waren en dat 1 iemand het voor hen ten einde had gebracht. Het was iets met een G dacht ze (Volkert v/d G). Dat is zoooo algemeen bekend!! Vond er toen niks bijzonders uitkomen.

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 19:26

Ik vind Char eng Scheve mond

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 19:48

Bobbielover schreef:
Ik vind Char eng Scheve mond

Waarom?

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:02

snap best dat sommige dat "eng" vinden... maar eigenlijk hoeft dat niet hoor Bobbielover Knipoog

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 14:25

ik ben het helemaal met de TS eens!
ik vind het een geweldig progamma,heb haar eerste boek ook gelezen.
maar vind het iets te commercieel worden.
maar ik hoop ook gewoon dat het waar is!mijn vader is 5 jaar geleden overleden,en ik zit nog met een hoop vragen,en gevoelens!
~het lijkt me een fijn idee,als het idd zo is,dat ze 'gewoon met je mee kijken"in je leven!

dan heeft hij mischien toch nog met me gedanst op mijn bruiloft,en geboorte van mijn zoontje toch nog gezien!

lijkt mij een fijne gedachte!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 12:33

Mexx2 schreef:
ik ben het helemaal met de TS eens!
ik vind het een geweldig progamma,heb haar eerste boek ook gelezen.
maar vind het iets te commercieel worden.
maar ik hoop ook gewoon dat het waar is!mijn vader is 5 jaar geleden overleden,en ik zit nog met een hoop vragen,en gevoelens!
~het lijkt me een fijn idee,als het idd zo is,dat ze 'gewoon met je mee kijken"in je leven!

dan heeft hij mischien toch nog met me gedanst op mijn bruiloft,en geboorte van mijn zoontje toch nog gezien!

lijkt mij een fijne gedachte!


Ik denk dat ie zeker bij je was bij die bijzondere gebeurtenissen daar heb je char niet voor nodig Lachen

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:36

dat denk,of hoop ik wel ,thanks Diana_mabel !