Jenssen gisterenavond

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maja01
Berichten: 177
Geregistreerd: 21-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:18

De Tokkies... tja wat kan ik ervan zeggen, ik kijk er inmiddels niet meer naar... het wordt zo'n sneue vertoning...

Maarre heb wel gelachen om Ali.B ik hou totaal niet van zijn muziek dat vindt ik echt vreselijk maar hij heeft wel humor... over vooroordelen gesproken Ali had er zelf ook wel een paar... Haha! .. maar hij kan het leuk brengen...

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:59

Het was de eerste keer dat ik de Tokkies zag, na alle verhalen. Ik heb me uitstekend vermaakt!
Wat een ontzettend kolerewijf is die dikke zeg, haar (ex?) vent vond ik echt wel meevallen.
Vreemd dat die dochter ineens weg liep, en om dat zoontje kon ik ook wel lachen. Wat een tuig van de richel, daar ga je toch geen medelijden mee hebben! Echt, wat een ontzettend uitschot is dat... en zo vreselijk simpel als ze zijn. Ik weet zeker dat ze het aandikken, maar op sociaal of verstandelijk gebied zijn ze zeker niet overbedeeld.

Ali B. is daarentegen wel 10 punten in mijn achting gestegen, wat een gave gozer is dat!! Haha!

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:37

Haha die Tokkies... ik vond het geniale humor! Heeft niemand truowens de vergelijking met de Flodder-familie gemaakt? Hahah ik vond mevrouw wel iets hebben van Ma Flodder, maar dan veel slomer.

Ali B was ook mooi, relaxte gozer, en als meer mensen zo dachten over respect voor anderen, dan zou het een betere wereld zijn Schijnheilig

Ik vond het niet zielig of sneu of stom, ik vond het onwijs lachen. En ja, ieder zijn soort humor natuurlijk, maar goed. Als de Tokkies zich daarvoor willen lenen, dan mag dat van mij. Ze doen het zichzelf aan door op TV te verschijnen. Van mij mogen ze, ik heb gelachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:45

Ali B. is inderdaad een hele symapthieke gozer. Zoals hij heel toepasselijk genoemd werd de knuffelmarokaan. Haha!

maja01
Berichten: 177
Geregistreerd: 21-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:10

Ali B......Jantje oliebol Haha! Haha! arme Jantje....

Geloof niet dat ze bij de zwakste schakel zijn aanwezigheid snel zullen vergeten... en dat voor een kandidaat die er als 1e uitlag Haha!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:59

ik vond JENSEN gister helemaal geweldig!ik had altijd veel van de tokkies gehoord,maar nooit gezien...en nu,... wat een maf wijf is da zeg! mept zo links en rechts van zich af!

en Ali B. is ook helemaal top!!hij is bij mij ook wel wat punten gestegen(ook na de nieuwe hit van hem en marco B. Clown ) jantje sh*t...whhaaa geweldig!!! Haha! echt!! super vond ik de uitzending!!!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:07

Echt geweldige aflevering gisteren..
Ik heb echt dubbel gelegen om de tokkies en dan de reacties van Jensen, die zag je soms echt zo kijken.

Ali B vond ik niks, maar nadat hij gister daar is geweest en laatst ook nog Life and Cooking, vind ik hem veel toffer.
Wat kan die lúllen zeg Haha!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:09

Riant schreef:
.. Oke het is vrij bizar als je tegenwoordig niet weet wie de Tokkies zijn ...


uuuhm... dan mag ik me zeker wel heel hard gaan schamen. Haha! Ik weet namelijk pas sinds deze week wie dat zijn, maar heb ze nog nooit gezien. Weet verder ook niet hoe ze bekend zijn geworden, maar als dat komt door roddelbladen en programma;s als jenssen, schaam ik me niet dat ik ze niet ken. Ik verdiep me namelijk niet in roddels en kijk al die suff eprogramma's al helemaal niet..

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:11


mister_myagi

Berichten: 421
Geregistreerd: 20-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:16

Ik heb het niet gezien, maar dat komt meer omdat ik niet naar dat hoofd van Jenssen kan kijken. Ik kan die kerel echt niet hebben. Zo ontzettend niet grappig!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:18

zondag wordt het trouwens nog eens herhaald

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:18

Er was gisteren nog aandacht voor de Tokkies in het nieuws van Omrop Fryslan. Een man had daar zijn huis opengesteld voor de Tokkies, alleen was het hun te ver.....

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:19

Missouri schreef:
Wat een ontzettend kolerewijf is die dikke zeg, haar (ex?) vent vond ik echt wel meevallen.
Vreemd dat die dochter ineens weg liep, en om dat zoontje kon ik ook wel lachen. Wat een tuig van de richel, daar ga je toch geen medelijden mee hebben! Echt, wat een ontzettend uitschot is dat... en zo vreselijk simpel als ze zijn. Ik weet zeker dat ze het aandikken, maar op sociaal of verstandelijk gebied zijn ze zeker niet overbedeeld.


Wauw wat heb je dit goed omschreven! OK dan!

mister_myagi

Berichten: 421
Geregistreerd: 20-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:20

En maar klagen dat ze het zo slecht hebben, maar ondertussen aan iedere soort van hulpverlening eisen stellen! Echt sommige mensen in Nederland, ongeloofelijk!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:43

SuperSmurf schreef:
uuuhm... dan mag ik me zeker wel heel hard gaan schamen. Haha! Ik weet namelijk pas sinds deze week wie dat zijn, maar heb ze nog nooit gezien. Weet verder ook niet hoe ze bekend zijn geworden, maar als dat komt door roddelbladen en programma;s als jenssen, schaam ik me niet dat ik ze niet ken. Ik verdiep me namelijk niet in roddels en kijk al die suff eprogramma's al helemaal niet..

hhaa zo had ik dat ook!!ik had ze ook nog nooit gezien!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 23:34

Eindelijk heb ik dan eens die Tokkies gezien... Scheve mond
Ik vroeg me af of die "Ma" nou echt zo achterlijk was als ze deed overkomen... Verder, dat zoontjelief autoreed wist ze heus wel...
Over geld gesproken, ze had het toch steeds over 500 Euro dat ze van Jensen kreeg?

Ali B vond ik TOP! OK dan!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 23:57

o0Steffie0o schreef:
zondag wordt het trouwens nog eens herhaald

oh ben ik even blij, heb het hellaas ook niet kunnen zien, maar heb er wel veel over gehoord Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 10:07

o0Steffie0o schreef:
zondag wordt het trouwens nog eens herhaald

Hoe laat?

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 11:59

ik heb het ook gezien.
ik vond het erg grappig om te zien,maar tegelijk vond ik het eigenlijk wel diep triest dat er mensen zijn op deze wereld die zo dom zijn.
die hannah met dr bromcertifikatie!
wat ik helemaal hersenloos vond was dat ze iedereen bij voor en achternaam noemde en dat die met die aan partnerruil deed.
beetje simpel Scheve mond

quappa
Berichten: 487
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 12:18

ik heb me kapot gelachen hoor Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 14:57

Ali B was érg leuk ja

Alleen de tokkies, ik snap niet dat die mensen nog bij elkaar willen wonen. of iig die man bij die vrouw...

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 15:01

ik heb ook gekeken
en vond het wel lol dat ze ruzie hadden Clown

ali b met jantje sh*t vond ik echt humor
ik lag helemaal dubbel Lachen Lachen Lachen

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:57

Herhaling is nu op Yorin.
Ik lig echt in een deuk om die familie Tokkie *LOL*

Ergens vind ik ze wel zielig. Ze zijn te onnozel om te beseffen wat ze doen.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 00:00

Snap werkelijk niet waarom mr Tokkie niet eens flink terugmept! Wat een $^@#$^#@& die ms. Tokkie zeg! Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 00:06

Die Ali is ook erg het type ruwe bolster.... ik betwijfel die blanke pit, maar laat maar.