Wanneer denk jij aan Dorine?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:56

Als het niet zo lekker gaat, denk aan de positieve gedachte van Dorine en dat helpt me direct.
Als het gaat over Reiki.
En ook vaak zomaar.
Ineens komt ze dan voorbij. Lachen

Eigenlijk zo raar dat iemand van i-net, je leven lang bij je zal blijven.
Maar ik weet zeker dat ik haar nooit vergeet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:02

Ik moet bekennen, dat ik in het echte leven niet zoveel aan haar denk... Ik heb wel haar gedichtenbundel, en die koester ik, staan mooie gedichten in, en vind het mooi dat uiteindelijk toch nog haar wens in vervulling is gegaan, door haar werk gedrukt te hebben Lachen

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:13

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:14

Kan me die foto niet herrineren

Maar hij is schitterend

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:16

Dorine zorgt er zelf wel voor dat ik d´r niet vergeet; altijd als er hier een roofvogel voorbij vliegt (en dat is hier best wel vaak!) denk ik "Hé... daar is Dorine Lachen !!"

Helaas, door de afstand naar Ned. heb ik Dorine nooit persoonlijk ontmoet, maar ik heb wel een aantal keren met haar gePBd over persoonlijke dingen.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:16

Ik heb nog veel foto's van mijn meetings met Dorine op mn puter staan en ze staan ook op cdrom... Heb een foto van haar aan het hoofdeinde van mijn bed en heb een waxinelicht houdertje waarin altijd als ik kaarsjes brand een kaarsje voor haar aanstaat. Haar echt missen zoals in het begin doe ik niet meer, ik weet dat dit beter voor haar is geweest, de mooie herinneringen blijven nu voornamelijk Lachen

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:17

Afbeelding

Die heb ik gemaakt en ook afgedrukt bij mn bed staan dus...

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:20

runningkawa schreef:
Kan me die foto niet herrineren
Kan kloppen, ik heb hem ook nog nooit geplaatst Knipoog
Ik heb hem gemaakt in januari (dacht ik) van 2003.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:03

Regelmatig. En voor altijd met dat speciale gevoel van Dorinedag in m'n hoofd en hart.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:25

Dorine heb ik niet persoonlijk gekend maar wel alle topics toen gelezen. helaas kon ik ook niet naar DD.. ivm toetsen.. daar heb ik spijt van gehad... heb haar bundel. en als ik die opensla.. dan denk ik aan haar positieve gedachtes. en lees met een glimlach haar gedichten Lachen

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:28

Haar gedicht hangt aan de muur op mijn werk. Lees hem vaak als het even tegenzit....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 00:10

Dorine is ook heel vaak in mijn gedachten. Als ik de plaatsnaam Zevenaar hoor, of zoals van de week de advertentie op de radio hoorde over de bloemen...(ik heb het grafstuk voor bokt georganiseerd). Als de naam Peter valt, of ik een kraanvogel van Origami vouw. Laatst had iemand het nog over het Koningin Wilhelminabos heeft. Als ik de naam Cerise hoor, of aan Reiki doe. En als ik de gedichtbundel in handen neem...

Dorine heeft heel veel voor me betekend...en is nog steeds vaak bij me.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 00:30

Oook ik denk nog heel regelmatig aan Dorine. Op zoveel momenten inderdaad momenten zoals die hiervoor al genoemd zijn.

Ook vraag ik mij de laatste tijd steeds vaker af hoe het met Peter zal gaan.

Ik schrik ook elke keer even als er per ongeluk een oud topic omhoog gehaald wordt. Dan heb ik dat vaak nog niet in de gaten en dan lees ik ineens een reactie van Dorine.
Echt heel apart...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 01:54

Ik heb pas een geel livestrong armbandje gekregen. En die heb ik eigenlijk sindsdien om. Steeds als ik naar het armbandje kijk, denk ik aan dorine.

Dorine heeft me weten te ontroeren en weten te inspireren....

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 06:13

als er van die die momenten zijn,dat je denkt:"life sucks!!"
en dan denk ik weer eve ndat er mensen zijn,zoals Dorine,die daar veel beter mee om konden/kunnen gaan,en met veel ergere dingen in het leven!!
dan denk ik :"kom op trut,wees ook eens zo sterk!"

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 07:44

Toevallig van de week, heel opeens moest ik er weer aan denken, heb toen ook haar profiel en laatste topics weer doorgelezen.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 08:13

Fantastisch te lezen hoeveel Dorine nog steeds doet voor mensen..
Dat haar vrolijkheid, haar sterkte en positiviteit nog steeds mensen inspireert.
Hoeveel mensen nog iets hebben van haar, zij het iets tastbaars of een herinnering wat hun kracht geeft om op moeilijke momenten door te gaan.

Dit is toch wel heel bijzonder! Dorine was niet... nee, zij ís bijzonder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 08:41

Tigger schreef:
Dit is toch wel heel bijzonder! Dorine was niet... nee, zij ís bijzonder...


Maar Dorine is ook niet weg. Zij zit bij zoveel mensen in het hart dat ze nog voor jaaaaaaaaren bij ons aanwezig is Lovers

Dennis

Berichten: 31473
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 08:45

Het is toch echt zo bijzonder wat Dorine voor zo verschrikkelijk veel mensen gedaan heeft, en nog steeds doet!

Ik moet ook nog af en toe aan haar denken. Soms zomaar, als ze in mijn gedachte voorbij komt. Soms als het tegen zit en ik een schop onder mijn kont nodig heb omdat ik niet moet zeuren.

Dorine zal voorlopig nog heel lang aanwezig zijn Lachen.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 09:25

Ik denk ook vaak nog aan Dorine... Als ik het moeilijk heb met bepaalde dingen... Dan pak ik altijd even het gedichtenboekje van dr en lees ik dat door.. Lovers
Of zoals de meeste hier zeggen,als je op de radio iets hoort over Zevenaar of het woord Cerise,dan denk ik daarbij ook vaak aan Dorine.

Esther

Berichten: 4145
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 09:59

Guinni schreef:
Tja, gewoon bij niets eigenlijk... Plotseling moet ik er weer aan denken.
Ik zal het nooit vergeten hoe het was toen Sjimmy en (geloof ik?) Rocamor kwamen met 200 rode rozen (zoveel waren het er toch?). Wat stond dat huis toen vol met rozen!


Ik was toen samen met Rocamor om die rozen te brengen. Knipoog

Ik heb op mijn werk op mijn computer een kraanvogeltje staan, die heb ik bewaard na het vouwen van meer kraanvogeltjes. Iedere keer als ik die zie denk ik weer aan haar.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:29

Ik heb haar niet persoonlijk gekend maar ze heeft ook bij mij heel wat los gemaakt. Elke keer wanneer ik dat liedje 'love lifts us up where we belong' hoor denk ik aan Dorine.
Afgelopen week zocht ik nog een keer naar iets en in de lijst met de onderwerpen die gevonden waren stonden ook topics van Dorine. Toen heb ik ook nog even aan haar gedacht.
Maar het is toch heel speciaal hoe iemand bij zoveel mensen, zoveel heeft losgemaakt en dat nog steeds doet. Ik bedoel, ik heb haar niet eens irl gekend, maar toch krijg ik iedere keer als ik aan haar denk dat speciale gevoel.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:37

ik heb dorine niet gekend maar wel alles opgezocht.
Soms schiet het me zomaar door mijn hoofd hoe dapper ze was.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:45

Als ik naar het ziekenhuis moet voor de volgens controle van mezelf dan denk ik aan haar
ALs ik in het bos ben en een roofvolgel zie of een hert denk ik aan der

En als ik me weer eens poedersuiker voel dan denk ik aan der wijze woorden

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:21

ik was laatst tekeningen aan het uitzoeken voor een expositie. Toen kwam ik d'r paardje Cerise tegen. Ik moest toen ook aan d'r denken en aan d'r wens om nog ooit een eigen paard te hebben.