Nieuwe overburen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Nieuwe overburen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 10:44

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Sorry.. maar ik lig compleet in een deuk hier thuis..

Onze o zo vriendelijke overbuurman (maar niet heus) is maandag vertrokken, en vandaag komt de nieuwe overbuurvrouw haar intrede doen in het huis.. Een wat jongere meid van eind 20 schat ik zo.. Maar volgens mij heeft ze een nogal wat sentimentele familie..

Ze zijn nu al bijna een uur bezig.... maar niet met klussen hoor... Nee.. Het zit zo: de dochter (die dus daar gaat wonen) moet steeds met de ladder en verfblikken van de auto naar de voordeur lopen, met de sleutel in haar handen, om de deur open te maken. De moeder filmpt dat tafereeltje.. Althans: wíl graag filmen..

De dochter loopt steeds met een big smile Haha! naar de voordeur, zegt dan iets, kijkt dr moeder vragend aan, en die schudt dan:
Dochter kijkt Verward , loopt opnieuw naar de auto, weer naar de voordeur..weer een big smile Haha!.. en wederom schudt moeder:

Er gaat dus blijkbaar iets goed mis met filmen.. Tussendoor loopt dochterlief af en toe naar de moeder toe om aan de camera te knutselen.

Zo zijn ze al een uurtje bezig, mijn moeder bescheurt zich op de bank en vindt de overbuuf nu al erg leuk.. Schijnheilig

Ze hadden in deze tijd de halve woonkamer al geverfd kunnen hebben..

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 11:26

*LOL*
Humor Lachen Jij met de verrekijker in de aanslag zeker Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 11:31

Haha! Errug leuk om naar te kijken idd...

Onze overbuuf zou eerst zelf gaan schilderen, maar met schuren en trappetjes was dat ook geen succes. Handschoentjes aan etc...

Aangezien het niet helemaal geweldig ging, besloot ze het maar te laten doen door een echte schilder...

En de volgende dag stond me daar toch een lekker ding te schilderen Kwijl

haha, schilderen kon ze niet. Maar ze had zeker wel smaak Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 11:35

Laura schreef:
:))
Humor Lachen Jij met de verrekijker in de aanslag zeker Knipoog


Zo'n brede straat hebben we niet.. ook zonder verrekijker hebben wij 1e klas plaatsen Haha!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: corinec, desi92, GrapeshotBot, ievie, MaiMai, Patriesje, PLK, Sjokki, Varekaj, xPearl, xxxmh en 60 bezoekers