Ben zo kwaad!! Moest ff verhaal kwijt!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dreamer_S

Ben zo kwaad!! Moest ff verhaal kwijt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 17:37

Pff kmoet echt even m'n verhaal kwijt voordat ik ontplof hier Boos! Boos!

Khad zown goeie vriend (vast wel in andere topic gelezen) en dat contact liep ff niet lekker want hij had een vriendin gekregen en die was helemaal over de zeik dat hij een meisje als vriendin had.
nou,eerst nog geprobeerd normaal met dat mens te praten.
onmogelijk.
toen ging ze schelden via Msn en Smsjes..
vriend brak contact toen was het weer goed,toen weer contact verbroken,toen weer goed,zo ging dat hele tijd door.
was contact verbroken. kom ik hem tegen vandaag,nou ja contact weer goed. maar die vriend heeft een broer en die heeft een vriendin. (volg je?) en die vriendin heeft een 2lingzus en dat is de vriendin van die vriend (volg je hem nog steeds? ) en die vriendin van die broer, noem haar even C. vind ik wel aardig maar W. die vriendin van die vriend (M.) vind ik dus absoluut niet aardig. Nou kwam W. welleens op de msn van C. en ging ze me uithoren over M. dus nou had ik een woord afgesproken met C. waardoor ik wist dat zij het was. Dus C. kwam net online en ik zeg het woord. zegt zei: Wat banketstaaf je?! dus ik zeg : Hoi W.!!!
zij eerst nog : ik ben W. niet ik ben C. enz.
Dus ik geloofde haar niet natuurlijk.
Gaat ze weer lopen schelden.
Ik: heb ik dus echt geen zin in,dag W!
en heb haar geblockt. krijg sms.
(er is binnenkort een feest op school,en hij gaat optreden en zij komt ook)
Ik zie je zeker op 't feest! en blijf bij M. uit de buurt want hij heeft helemaal genoeg van je!
Nou..ze moest eens weten Boos!
Maar ik ben zoooo kwaad joh.. ben echt bang dat ik d'r aanvlieg als ik haar zie Boos!
sorry voor het lange verhaal maar moest het ff kwijt!

Nou,Groetjes!!

Relax.. Take it Easy

paardensuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:47

Ai!! Is het zo erg? Scheve mond Sterkte! En haar gewoon negeren! Knipoog Als dat lukt tenminste.. Scheve mond

Iedereen, noem mij LAURA!!! Tong uitsteken

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:12

Vaag kind...
Gewoon lekker negeren en haar vooral haar zin niet geven

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 18:47

negeren lukt echt niet,dr waren wel meer dingetjes voorgevallen ook dat soort dingen. nu had ik haar een tijdje niet gesproken en had ik me voorgenomen om gewoon beleefd te doen tegen haar als ik haar zie die avond. maar nu.... echt ik wist niet dat je iemand zo kon haten..!! end an is het ook nog zo dat het echt zo'n mens is dat elke avond stipt om 7 uur bij haar vriend voor de deur staat. daar komt niks of niemand tussen! (terwijl ze hem 's middags ook al ziet hé) ik zou gillend gek worden denk ik als ik een van die 2 was (gelukkig ben ik dat niet;)) heb hem maar even een mailtje gestuurd om te zeggen wat d'r was gebeurt..
weet niet of het goed is dat ik dat heb gedaan?

Relax.. Take it Easy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie