Geen Eigen Huis & Tuin, maar wel....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Geen Eigen Huis & Tuin, maar wel....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 17:21

een eigen hovenier Haha!

Ik had een tijdje geleden ( [AM] Eigen huis en tuin is ineens best wel leuk... Haha! ) al geschreven dat ik Eigen Huis en Tuin had gemaild of ze mijn tuin niet eens onder handen konden nemen (okeee, ik geef toe, het ging me ook wel een béétje om die Lodewijk Knipoog ) maar helaas, geen reactie...

Nu had ik in Hilversum een hovenier gesproken met stappen, ( [AM] Blunder.... wel twee... ) en daar had ik mee afgesproken. Hij had namelijk geroepen dat hij wel stenen over had en mijn tuin wilde aanleggen. Dus ik had al zoeits van 'ja ja...' Maargoed, toch afgesprokenm en vandaag was ie er. Mét iets 'leuks' en iets 'lekkers' zoals hij beloofd had. Dat was dus een zak chocotofs (goeie keus! OK dan! ) en een fles massageolie (? enigszins dubieus... en het prijsje zat er nog op; 35 euri voor een pot massageolie?? )

Maargoed, hij wilde het graag voor me doen en ik heb dus uitgelegd hoe ik het wilde hebben. Conifeer eruit, terras aan de andere kant van de tuin waar de zon is, border erlangs, kwam helemaal goed. Hij heeft steentjes over van eoa idioot grote tuin die hij aanlegt in Wassenaar en die kon hij zo meenemen OK dan!

Ik sta er werkelijk van te kijken; heb nog geroepen: wat wil je ervoor hebben? (Ik bedoel, na die massageolie wil ik dat wel even duidelijk hebben he Bloos ) Nee dat is een vriendendienst. Super OK dan!

Ik sta echt versteld van de goedheid van de mens. Zomaar een gratis tuin door een professioneel-hoveniersbedrijf... whoei *LOL*
Jullie wel eens zulke meevallers gehad??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:25

meevaller? ik weet niet wat jij met die hovenier hebt gedaan, maar.... Haha! Tong uitsteken fijn toch dat je tuin weer lekker is gedaan Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:32

Foto's Laura! Van de tuin maar zeker ook van de Hovenier!
En wie was het nou Ron of toch een ander??

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:33

Nee, nooit meegemaakt maar ik moet zeggen dat ik dit soort dingen al in een heel vroeg stadium afwimpel.
Ik persoonlijk zou niet van de tuin kunnen genieten als ik hem zo gekregen zou hebben.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 17:37

Anique_Vaandrig schreef:
meevaller? ik weet niet wat jij met die hovenier hebt gedaan, maar.... Haha! Tong uitsteken fijn toch dat je tuin weer lekker is gedaan Haha!

dat is het hem juist, ik heb hem een kopje thee gegeven en verder he-le-maal niks Haha!

Sjimmy; het bleek de vriend van Ron te zijn, al bleek ik Ron zelf daarna nog aan de telefoon te hebben gehad (om het extra verwarrend te maken - vandaar dat ik dus ook niet meer wist wie of wat Haha! )

Sjuim; hoezo? Hij vindt het een uitdaging, en wil het graag doen. Ik wil best een potje koken voor hem en zijn maten als ze het komen aanleggen. Vriendendienstje, eerlijke ruil Haha!
Laatst bijgewerkt door Laura op 29-09-04 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:38

Vriendendienstje? Jaja Knipoog Die massageolie moet genoeg zeggen! Wederdienstje misschien? Maar ik denk dat jij dat vast niet erg vind Haha!

En idd.. erg benieuwd naar foto's!


(hoe is het trouwens afgelopen met je andere buurtgenoot die opde koffie zou komen? )

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:39

Laura schreef:
dat is het hem juist, ik heb hem een kopje thee gegeven en verder he-le-maal niks Haha!

En jij denkt dat wij dat geloven Haha! Tong uitsteken

Maar wel fijn zo'n gratis tuintje

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 17:41

Neehoor, wederdienstje zit niet bij de prijs inbegrepen en dat heb ik heel duidelijk gemaakt - zou het jammer vinden zo'n deal aan te gaan door valse hoop te creeren Lachen
Ik zal foto's maken van before and after!!

(die andere buurtgenoot heb ik niet meer terug kunnen vinden helaas Haha! )

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:48

Ik zou mij enorm bezwaard voelen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:49

gaaf joh, geef mij ook zo'n hovenier. ik wil wel foto's zien van je mooie nieuwe tuin hoor.