dokter zo scheel als een postduif!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ikkemetwikke

dokter zo scheel als een postduif!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 15:28

ik heb me vandaag voor de 2e keer in mijn leven laten hechten door mijn huisarts,eerste keer was een cyste (schrijf ik dat goed Verward )op mijn pees in mijn vinger,die verwijderd moest worden,en vandaag heeft hij 3 moedervlekken verwijderd. Boos!

nu is mij h.a dus behoorlijk scheel,en steekt de hechtnaald dan nogal een mis!
vorige keer stak hij ;m in de verkeerde(dus niet verdoofde !!) vinger!
en vandaag stak hij 'm dus in mijn hals,naast het veroofde gedeelte in mijn hals!

één ding:ALs mijn zoontje ooit een keer gehecht moet worden,ga ik dus gelijk naar de ehbo!!!!

hebben jullie ook van die klunsen aan je lijf af en toe? Scheve mond

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:33

ik ken het Scheve mond
2 jaar geleden ben ik naar tunesië geweest.....
daarvoor moesten we een prik gaan halen voor DTP. die zaterdag daarna kreeg ik in eens dikke voeten en dikke hande, benauwd, hoofdpijn en dat soort vage dingen.... 's avonds werd het zo erg dat we toch maar naar de huisartsenpost gegaan... ik viel bijna flauw..... op de huisartsenpost heb ik 5 dokters gezien en niemand wist wat ik had,.... ik moest bloedprikken en toen prikte ze nog mis ook Boos! ik dacht echt dat ik flauw viel!!
uiteindelijk zijn ze na 5 uur osso er eindelijk achter gekomen wat ik had.... 2 ontstoken nieren Verward ach hadden ze bijna over het hoofd gezien Boos!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie