Stomme rotschoonmaakster...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:07

Ik snap idd het verhaal niet zo, schoonmaakster van rond de 50 neem jij mee naar je knollie Verward
VAAAAAAAAAAG

En trouwens als jij nou gewoon je eigen spullen opruimd waren je verslagen ook niet weg Bloos!

Verder erg raar verhaal.. penny

Milka

Berichten: 2112
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:15

xtwisterx schreef:
Ik snap eigenlijk niet dat er zo getwijfeld wordt aan dit verhaal... Scheve mond
Dat meisje verteld gewoon iets, waarom zouden wij dat niet moeten geloven?


Jah sorrie...ik wil haar wel geloven, maar begrijp echt niet dat je je schoonmaakster van 50 mee gaat nemen naar je knollies
Ik vind t gewoon een erg vaag verhaal.
Mijn mening

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 19:09

Ze rijdt op dezelfde manege als ik. Ze vroeg of ze een keertje mee mocht dus ik zei ok...

Het is wel een tijdje geleden, maar nu we een puppy hebben en de bens nodig hadden kwamen we weer met haar in contact, en ik moest gelijk denken aan wat ze allemaal geflikt had.

En ik vraag ook niet of jullie me willen geloven, als jullie het niet willen, prima toch Knipoog . Ik wou alleen wat kwijt Knipoog .

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:12

Danielle_1 schreef:
"schoonmaakster" wat klinkt dat ontzettend denegrerend Verward

ja vond ik ook al. wij spreken altijd van huishoudelijke hulp. klinkt iets beter vind ik zelf

ruitje

Berichten: 12318
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:20

Boeiend,ze maakt toch schoon Clown

merel1618

Berichten: 663
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: heiligerlee (groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:06

sorry hoor maar schoonmaakter of interieurverzorgster of huishoudelijke hulp is allemaal hetzelfde ik maak zelf ook schoon maar de toon waarop het uitgespuugt werd was niet leuk ik vind dat het niet uitmaakt wat je doet er kan wel respect getoont worden voor het beroep want als wij het niet doen moet je zelf je zooi opruimen
dat die van jullie niet eerlijk is geweest vind ik niet mooi dat hoort niet
zelf zou ik dat niet kunnen (ben te eerlijk denk ik )
helaas zijn het deze mensen die ons een slechte naam bezorgen en daar werd ik eigenlijk beetje pissig om. schoonmaakster is geen vies woord maar wel een zwaar beroep en van de 100 schoonmaaksters zijn er 99 WEL eerlijk sorry DIT moest ik ff kwijt