eBay ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Goede of slechte ervaringen met kopen/verkopen op eBay?

Goed
2 (100%)
Slecht
Geen stemmen
Neutraal
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 2


Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

eBay ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 21:05

Zijn er hier mensen die dingen kopen/verkopen via eBay?
En hoe bevalt dit? Problemen mee gehad, of helemaal nooit?
Is eBay ook echt zo goed en veilig als men beweert?

Ik (nu ja, eigenlijk mijn ouders Clown ) houd er eigenlijk niet zo van om 'zomaar' persoonlijke (adres, telefoonnummer etc.) gegevens op internet te zetten.
Kunnen de overige kopers/verkopers die gegevens ook zien, of alleen als jij daar toestemming voor geeft?

Het lijkt mij namelijk wel een hele makkelijke manier om aan spullen te komen die je eigenlijk niet meer kunt krijgen in de winkel, of die in de winkel bijna onbetaalbaar zijn.

Nou ja, brand los zou ik zeggen Haha!.


Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:08

Hoi,

Wij kopen regelmatig dingen via ebay, Amerika en Duitsland. Dat gaat prima. Je kunt ook het commentaar bij de verkoper zien, dus daar kun je ook al wel wat uit opmaken. Wij hebben eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Betalen doen we via paypal, ook erg makkelijk.

Groeten,
Judith

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:11

Net wat Voice zegt eigenlijk, alleeen betalen wij nooit met paypal. Postwissel, creditcard, rembours of cash.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:11

Ik heb laatst UGGS besteld bij iemand in Amerika, heb hardstikke leuk contact gehad met die vrouw, de spullen zijn goed aangekomen, heb er dus een goede ervaring aan over gehouden.

Er was laatst ook een topic over ebay, stond geloof ik bij VMR: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=277230

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:19

Tot een paar jaar geleden kocht ik weleens tweedehands paardenspullen via Ebay.
Het Paypal-systeem was er toen volgens mij nog niet.
Ik heb er wel goede ervaringen mee

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _activeme, Amazonbot, bonnielau, DemiSisa, desi92, Drico, Eleeke, Facebook, GoogleAdsense, Josien_, Kimberley_, Kimmie25501, Maanon_, Mama3, Manou, Marocje, Melzazu, Molly1230, Moon_light94, Niobe, Pieke_Gwen, rien10, Rije, Schrompeltje, Selina, singa, Sokje_6, VenoSnorlax, YandexBot, zonnebloem18 en 236 bezoekers