waarom is rock & hardrock achtelijke muziek?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 15:50

joh mensen vinden mijn smaak een ramp, speedroch,death-metal,heavy - metal, industrial, goa, noise, electro, hardcorepunk,darkcore,terror,speedcore

Terug van weggeweest


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 15:55

Het is gewoon achterlijke muziek! In de ronde rammen op wat drumstellen en schreeuwen in de microfoon. Wat dat betreft is de Jostiband nog beter...

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 17:14

tsja zo heeft ieder zijn eigen mening

Mama van Sem 31-07-2007 en Jessey 24-04-2012

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 17:18

Daar speel je zeker in?

And then she realized nothing would change...

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 17:19

XoNo schreef:
Het is gewoon achterlijke muziek! In de ronde rammen op wat drumstellen en schreeuwen in de microfoon. Wat dat betreft is de Jostiband nog beter...


Ja dan krijg je die bands van slipknot enzo.
Maar er toch ook zoveel rock bands die echt super goede mzuiek maken en wat goed te verstaan enzo is hoor.
Rock hoeft niet altijd super hard te zijn Knipoog

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

xx_Irisje

Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 17:21

Omdat mensen graag een iegen meing hebben!
e die moeten ze lekker houden,
ik VIND het wel mooi, howel ik nog meer voor metal ga en daar lachen mensen ook wel om! ieder zijn mening!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 17:26

ik leef ook op rock..
en ik HOU er van Tong uitsteken

kom op, ieder heeft toch zijn eigen mening! als iemand tegen mij zegt 'ik hou van rap' dan zeg ik ook niet 'owh.. van die apenmuziek?'
ik dénk het wel.. maar ik zeg het niet Tong uitsteken

slipknot enzo kan ik trouwens niet uitstaan..
wat ik wel leuk vind is muse (_O_) enzo.. lostprophets..

slipknot vind ik een hoop zinloos geschreeuw Tong uitsteken

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 17:39

Citaat:
slipknot enzo kan ik trouwens niet uitstaan..
wat ik wel leuk vind is muse (_O_) enzo.. lostprophets..

slipknot vind ik een hoop zinloos geschreeuw


Slipknot is ook niet echt mijn ding. Maar ik vind op zich alle stijlen van rock, hardrock & metal leuk. Ik hou bijvoorbeeld van de echt oude rock. maar ook van bands van nu, en sommige metal vind ik ook echt goed bijv. Soulfly, Machine Head enz.. maar ook marilyn manson vind ik geweldig. met dat betreft heb ik een hele brede smaak, alleen komt in die brede smaak absoluut geen trance en r&b voor. Maar zoals iedereen hier al zegt, iedereen heeft recht op een eigen mening en smaak!!

people like YOU are the reason that people like ME need medication!!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 17:52

XoNo schreef:
Het is gewoon achterlijke muziek! In de ronde rammen op wat drumstellen en schreeuwen in de microfoon. Wat dat betreft is de Jostiband nog beter...

Jostiband! Ohh man, weet je hoe grappig dat is! Echt leuk voor die mensen Knipoog

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Deadpoem
Berichten: 20
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:24

hey daar!

ik vind het helemaal GEEN achterlijke muziek!
ieder z'n smaak (hehe)
after all... als je mijn forum heb gelezen weten jullie dat ik iedereen in z'n waarde laat Knipoog...
hardrock en metal zijn juist 1 van de weinige muzieksoorten die nog echt met inzet en prestatie worden gebracht!

dus let the rocking times roll!!!

mekkera

Berichten: 108
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:50

het is zo jammie!!! mensen die het achterlijk vinden hebben volgensmij geen respect voor een ander...

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=64&t=406949

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:48

ik luister ook alleen maar naar rock/metal etc en ben vaak in zulke clubs te vinden.
Ik luister eigenlijk alleen maar Metallica maar andere bands zitten ook in m'n cdrek hoor Tong uitsteken
Bij mij is het dus ook: "Wat moet je nou met die t****g herrie?" en dan luisteren ze zelf r&b wat ik dus helemaal niet vind klinken.. laat mij gewoon m'n muziek luisteren!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:08

I looooooove rock en hardrock.

En inderdaad, ik krijg ook van die rare reacties. "schreeuwmuziek", "flipmuziek", "hoe kun je naar die herrie luisteren?"

Slaat dus werkelijk helemaal nérgens op. Wij kunnen r&b toch ook takkeherrie vinden maar nee, dat kan volgens hun weer niet Verward

Jaaaaaa, whatever >;)

Ik ben helemaal gek van Metallica maar ik luister ook Adema, Disturbed, Children of Bodom, Alice in Chains, Kittie, Thrice, Staind, Lost Prophets enz.

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:14

XoNo, ik vind dat je wel een beetje overdreven reageert. Niet alle rock/hardrock is zo. En bij de bands waarbij t wel zo is...so what. Dat maakt het echt niet achterlijk. Dat het nou totaal jouw smaak niet is, oke, maar daardoor hoeft het nog niet achterlijk te zijn.

Wij kunnen net zo goed zeggen dat r&b achterlijk is met die domme clips en altijd maar dat gel*l over 'wijven' en geld en sex en whatever.

    Dance to express, not to impress.

Deadpoem
Berichten: 20
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:22

jah idd... helemaal mee eens...

maja01
Berichten: 177
Geregistreerd: 21-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:27

Grappig.. de titel zegt eigenlijk al dat het achterlijke muziek is.. de vraag is alleen waarom??? en daar kan ik je geen antwoord op geven.. Haha!

Nee, serieus ik vindt hardrock geen achterlijke muziek, maar dat vindt ik van geen enkele muziekstijl.. ken ook geen mensen die deze mening hebben...

Prima muziek.. maar ik pin me niet vast op een bepaalde stijl... Nightwish, Metallica, maar ook Westlife en Maroon 5 staan in mijn kastje en zo kan ik wel pagina's doorgaan... maar dat zal ik maar niet doen..

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:09

Ik hou van heel veel soorten muziek, maar vooral van Rock/Nu Metal.
Ik vind de texten vaak erg goed (uitzonderingen daargelaten!).
Achterlijk is het zeker niet, de meeste mensen uit de rock en metalscene zijn juist heel intelligent.

:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:44

Nagelbijten / Gniffelen

ik houd van Cyber, industrial, death/black metal enz...!

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:14

XoNo schreef:
Het is gewoon achterlijke muziek! In de ronde rammen op wat drumstellen en schreeuwen in de microfoon. Wat dat betreft is de Jostiband nog beter...

~~}>

De eerste 2 zinnen kan ik me prima vinden.
Denk niet dat een zooitje geblaair in de microfoon erg zinnig is. En ook niet dat als ik ga lopen gillen en brullen op straat, er spontaan iemand naar me toe komt om te vertellen hoe mooi ik kan zingen. Verward

Dingen als Pantera, Korn, machine head, altar enz vind ik dus echt niet om aan te horen. (over de rock waar nog wat melodie en iets vocaals in zit, wil ik mijn mening trouwens rustig aanpassen, dat is niet achtelijk. Haha! ) Als mijn vriend het aanheeft in de auto weiger ik om in te stappen. In huis wil ik het nog wel even aanhoren, als het tenminsten op een normaal volume staat.

Deff Rhymes enz vind ik trouwens ook achtelijke zooi. Wie laat nou zijn broek bijna op zijn enkels hangen, en gaat dan met zijn tong uit zijn mond, met zijn kop staan schudden? Verward Nee, volgens mij ben je dan niet helemaal normaal...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:13

Kan iemand zich trouwens Nirvana nog herinneren? Vast wel, maar ok Knipoog. Die vond ik ook erg goed!

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 12:58

jaaaaa tuurlijk ken ik Nirvana nog!! cker goeie muziek!! Het nummer "smells like teen spirit" is pas nog verkozen als beste nummer van de jaren '90!!! *LOL*
op twee stond trouwens "November rain" van Guns 'n Roses, ook een te gek nummer, vooral de clip is erg goed! Lachen

people like YOU are the reason that people like ME need medication!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:06

silver schreef:
jaaaaa tuurlijk ken ik Nirvana nog!! cker goeie muziek!! Het nummer "smells like teen spirit" is pas nog verkozen als beste nummer van de jaren '90!!! *LOL*


Hey, dat wist ik niet. Ik heb toevallig laatst het album 'Nevermind' maar weer eens in de CD speler gegooid, geweldig!

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 14:08

jaa die is echt geweldig! het is wel de enige cd van Nirvana die ik heb, maar volgens mij is dat ook echt de beste!!!!!!!!

people like YOU are the reason that people like ME need medication!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:37

Nirvana is leuk ja!
Was net Smells Like Teen Spirit aan het luisteren toen ik dit las Clown

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:10

Nirvana Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, ontherun, zivazoef en 29 bezoekers