GVD wat een poedersuiker!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

GVD wat een poedersuiker!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 12:42

bah echt alles zit tegen Scheve mond

*alle2 mn paarden zijn kreupel, destiny moet zo naar de DA maar kan niet lopen, ze wil dr stal niet uit laat staan de trailer op

*ik was mn bankpas ophalen hier in t dorp, wil ik terugrijden, doet mn auto helemaal nix meer Verward dus ik naar t werk van mn vriend gegaan, zegt ie neem mn bus maar mee, die moet toch strax voor de trailer, loop ik naar buiten, zie ik de bus wegrijden met een ander erin Scheve mond dus ik terug naar bjorn, die proberen uit te zoeken wie hem mee heeft, en of die snel terug is ivm het rijden met de trailer+bus zometeen
maargoed ik kon dus op mn puntlaarsjes heel het takke eind terug naar huis lopen

*we hebben een nest kittens, de moederkat is al 18 uur weg.....normaal komt ze altijd snel terug, nu dus niet

weet niet wat er nog meer gaat gebeuren, maarik zit er echt helemaal doorheen Scheve mond

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 12:44

Jemig dat is echt een rot dag dus...
Vervelend zeg. Echt zo'n dag met een gaatje erin...

Maar kan iedereen dan maar zomaar de bus van je vriend meenemen?

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 12:46

Oh jee, jij hebt echt de ene na de andere pech...

Heel veel sterkte, het moet toch een keer ophouden ! Ach gut

Extremely rare and Beyond Compare

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 12:49

Balen joh! Hopen dat moeders snel terugkomt.. Scheve mond
Hoe is het nu met je paarden?

    You can't control the clouds that you are under
    A symphony takes patience, a little pain and wonder
    Some days are violins, and some are thunder

juval

Berichten: 13187
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 12:50

he gatsie Renske, wat een boel ongeluk.... je kan maar beter je bed induiken en wachten tot het morgen is voordat er nog meer ongeluk gebeurt. sterkte ermee!!!
Ik hoop dat je paard niets ernstigs mankeert en dat je poes snel terug komt. Zijn het jonge kittens?? anders zou je misschien even moeten gaan bijvoeren ofzo.

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 13:01

tnx voor de lieve reacties Lachen

de bus is van de c1000, maar bjorn mag hem ook prive gebruiken, maar dingen as bestellingen wegbrengen, wisselgeld halen etc gebeurd door anderen van t werk ook met die bus
soms wel lastig, zoals nu dus, maar aan de andere kant heeft bjorn een gratis auto, zelfs de benzine wordt voor hem betaald dus ja dan mag je niet al te veel mopperen
maar de bus is inmiddels bijna terug, ze waren alleen maar ff naar de bank, gelukkig!

mn auto doet echt nix, en t is nog de belgische auto van bjorn, met het nederlandse ANWB-pasje beginnen we dus ook nix, iig dat zei de man van de anwb die ik belde Lips are sealed

de kittens zijn bijna 4 weken, ik heb ze met n spuitje kittenmelk gegeven, want van een schoteltje drinken snappen ze niet
we zijn in 4 jaar tijd 20 katten kwijtgeraakt ivm een kattenhater, ben bang dat deze ook niet meer terugkomt Verdrietig

bah, t zit gewoon echt niet mee

ben nu naar de paarden, kijken of we desje op de trailer krijgen....

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:08

Je zeg, jij hebt ook echt een pech Ach gut

Hopelijk komt de moeder kat snel terug, en gaat het met je paardjes snel weer iets beter. Veel sterkte..

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:13

verschrikkelijk he, van die dagen dat niks mee zit... ik hoop in ieder geval dat je vanmiddag toch nog goed nieuws krijgt met Des, veel sterkte!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:25

Jij hebt me vandaag ook echt een berg pech zeg. Soms heb je van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijven liggen, maar ja dat gaat niet. Maar houd moed, morgen is er weer een nieuwe dag en dan ziet het er allemaal heel anders uit. Ik zal voor je duimen dat het goed komt met je paarden.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:33

Bah zeg renske.. het schiet niet echt op.. Als je pech hebt komt het allemaal tegelijk helaas..
Ik ga vanmiddag heel hard voor je duimen dat het weer goedkomt met Des en dat er iets aan te doen valt!
Knuf Marielle

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 14:21

het zit je niet mee!!
sterkte!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:18

Het zit je niet mee.
Ik hoop voor je dat de moederpoes snel terugkomt en dat je paarden weer snel aan de betere hand zijn.
Heel veel sterkte.

[o]

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:49

Jee Renske, dat schiet allemaal niet op! Als ik een topic van jou voorbij zie komen vrees ik steeds voor nog meer rotnieuws...

Ik hoop dat je inmiddels bij de VA bent met Des of er al bent geweest en dat het iets heel ordinairs (hoefzweer ofzo) was...

STERKTE!

Live is what happens to you while you're busy making plans....

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:53

jeeeeeee het zit je idd niet mee.. sterkte met alles !!

PS: loop jij met en laptopje overal rond ?? Tong uitsteken:D

juval

Berichten: 13187
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:15

Renske20 schreef:
tnx voor de lieve reacties Lachen

de kittens zijn bijna 4 weken, ik heb ze met n spuitje kittenmelk gegeven, want van een schoteltje drinken snappen ze niet
we zijn in 4 jaar tijd 20 katten kwijtgeraakt ivm een kattenhater, ben bang dat deze ook niet meer terugkomt Verdrietig

bah, t zit gewoon echt niet mee


hadden jullie 20 katten?? of nemen jullie steeds nieuwe?
ik zou het echt niet kunnen verdragen als ik mn kat kwijt zou raken zeg, laat staan zo veel. Wordt daar niets aan gedaan? En als je weet dat er zo'n dierenbeul in de buurt woont, waarom neem je dan weer nieuwe katten?

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:09

Ze zeggen pech komt altijd in drieen en bij jou lijkt dat wel te kloppen.
Kom op Ach gut

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:14

Wat fijn dat de bus op tijd terug was. Dat is inderdaad wel fijn dat je vriend die gewoon mag gebruiken.

Heb je het paard nog op de trailer gekregen?

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:17

Ach gut Heel veel sterkte!

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:28

he gets dit zijn echt van die dagen dat je maar beter niet je bed uit had kunnen komen.
hopelijk is de dag snel voorbij
sterkte

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 18:47

heb goed nieuws en ook nog meer pech gehad

de moederkat is inmiddels terug, redelijk gestresst maar ze is er iig weer Lachen

Bjorn heeft een flinke trap van Quentin gehad, die voor t eerst in zn leven bokte in de wei en nog welr aar scheef opzij, want bjorn stond bij zn hals/schouder en kreeg alsnog een achterbeen tegen zn bovenbeen aan

mn auto heeft een kapotte dynamo of iets met het anti-diefstal systeem is fout, iig 1 van die 2 dingen is het volgens iemand die er naar heeft gekeken, maar hij stata nogsteeds bij de rabobank op de parkeerplaats, waar nu de slagboom van dicht is dus daar staat ie nog wel fftjes Schijnheilig

maar des komt er wrsch helemaal bovenop Haha! en daar ben ik echt heel erg blij mee, ben zo opgelucht!! plaats er zometeen wel een apart stukje over, t is nml nogal een verhaal.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 18:50

Juval: we hadden steeds een nieuw nestje van 3/4 katten die we van de manege kregen, t waren stalkatten, maarja na een tijdje wil je gewoon geen nieuwe katten meer, omdat ze toch vermoord worden Scheve mond maarja die katjes werden anders verdronken dus dan nam ik ze maar mee naar onze stal thuis.
inmiddels hebben we de kat dus meestal in huis en slaapt ze dus binnen, en is ze overdag af en toe buiten als ze wil, de kat die we nu hebben is ook meer een binnenkat, loopt nooit de tuin uit, is altijd in onze stal te vinden of gewoon in huis, alleen heeft ze wrsch vannacht ergens bij iemand opgeslote gezeten ofzo, waardoor ze nu pas weer thuis is gekomen. we waren eigenlijk niet van plan nieuwe katten erbij te nemen ivm die kattenhjater, maargoed ineens hadden we 5 kittens, en sinds 2 weken is er een kat van een maand of 3/4 aan komen lopen, heel schuw en zit op de hooibalen, daar geven we hem dus ook zn eten, dus ineens hebben we weer 6 katten Clown

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 09:36

t hield gister maar niet op met de pech Lips are sealed

*mn salaris is 'kwijt' t is niet naar mn oude opgeheven rekening overgemaakt, maar naar mn nieuwe als t goed is, maar daar is het nooit op gestort Verward

*des staat nogsteeds erg kreupel, ga er zo weer naartoe en hoop dat t dan iets beter gaat inmiddels.


*kevin de Ridgeback reu va mn ouders heeft een ongelukje gehad en zn ene teentje stond dwars, hup naar de DA, verdoofd om te bekijken(hij wordt dan agressief bij de DA) en nog meer verdoofd om foto te maken, begint die hond te flippen, valt mensen aan, muilkorf om, op brancard vastgelegd richting rontgenafdeling, draait ie zo door dat ie van de brancard afvalt en out gaat, maar zn teentje stond ineens niet meer dwars!
nu is ie weer thuis maar is nog half suf, en daardoor in de war en bijt om zich heen, of ik ff naar huis wil komen omdat ik t beste met die hond overweg kan.... zie mezelf strax wel opweg zijn voor een tetanus spuit als die hond echt doordraait....

t zijn dus inmiddels al 2 k*tdagen Boos!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:26

Het zit je indd echt niet mee zeg
Ben je vrij vandaag? Zal ik je anders komen beschermen Haha!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:34

Jeejtje dat is balen zeg!!!

Sterkte ermee!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:35

Nou jij treft het echt niet nee... Hopelijk heb je morgen meer mazzel..Sterkte..

keep calm, I'm engaged!!! <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, Flying_Angel, fotolijstje, HuyanaJoy, Keizerinnnn, MissMarije, Molly1230, MyWishMax, NogSteedsGek, Oudje, Pluttersput, rien10, singa, TurboDi en 161 bezoekers