Even alles op een rijtje over de kattenkiller

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 12:12

wie ben jij om te bepalen dat mensen wel dan niet weten waar ze het over hebben?

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 12:22

Jemig, dit gaat behoorlijk de verkeerde kant op geloof ik.

Pril, heel veel sterkte met het verlies van je dierbare kat, het lijkt me verschrikkelijk om een dier waar je zoveel van houdt doodgebeten te zien worden door een ander dier waar je ook veel van houdt. Iets ergers kan ik me bijna niet voorstellen.

Ik ben zelf een enorme kattenliefhebber en weet hoe katten je in kunnen pakken en hoe bijzonder ze zijn. Ondanks dat ik dol op mijn katten ben, heeft er eentje regelmatig vliegles van me gehad omdat ze haar zusje zomaar zonder reden te grazen nam terwijl die op de kattenbak zat. Het slachtoffer durfde niet meer naar de kattenbak als ik niet thuis was en liep daardoor een blaasontsteking op. Dieren kunnen zo hufterig zijn, daar begrijpen wij mensen geen snars van.

Honden kunnen inderdaad niet redeneren, maar als jij je hond niet meer vertrouwt (en dit zal echt niet alleen door dit accidentje veroorzaakt zijn, dat gevoel zal al een tijdje bij jou aanwezig zijn geweest, zo te lezen) is het beter om hem af te maken. Een asiel is geen optie, je weet nooit waar zo'n dier dan weer terecht komt.

het mooiste zou zijn als je een goed tehuis voor die hond kan vinden, waar ze weten wat hij gedaan heeft en er rekening mee kunnen houden. Maar ja, een hond heeft een jachtinstinct en als dat af en toe de overhand krijgt en hij luistert dan helemaal naar niks of niemand meer.... is niet fijn!

Ik wens je heel veel sterkte en volg je gevoel bij het nemen van een beslissing. De mensen van het hondenforum kennen je verder niet zoals wij van bokt jou kennen en hebben dus niet over je te oordelen. Een dierenbeul ben je niet, dat weten de bokkers maar al te goed.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 12:26

Nonnie ga je lekker uitleven op het hondenforum zou ik zeggen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 12:30

Weinig sprake meer van een constructieve discussie. Meeste van jullie zitten alleen nog maar tegen elkaar te schreeuwen zonder ook maar een beetje naar elkaar te luisteren.

Chill mensen.