tokkies op vakantie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:28

Ik vindt die mensen niet de moeite waard om naar te kijken, vind ze a-sociaal.
Ze zeggen wel dat ze het erg vinden dat ze zo leven maar volgens mij vinden ze het wel best zo, ze doen er zelf bar weinig aan om te veranderen.
En wij maar betalen voor ze.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:06

Haha, dat doet me een beetje denken aan het concept van Bumfights. Nou ja, als de tokkies er blij mee zijn moeten ze maar gaan. Ach ja, lager kunnen ze toch niet meer zakken. Ze staan nu toch al bekend als het meest asociale gezin van Nederland. Ik schrok er wel van toen ik Barend en van Dorp keek. Ik had de tokkies nog nooit gezien. Ordinair Hazes volk.

edit: Om nog even op de vraag te antwoorden.... ik denk niet dat ik ga kijken. Geldmakerij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:13

Deze mensen zijn echt niet dom maar gewoon aso en uitgekookt. Ik geloof dat ik op mijn volgende vakantie maar een anti-Tokkie clausule afsluit Tong uitsteken

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:24

nou mij lijkt het eigelijk wel grappig Tong uitsteken en zielig is het niet nee ze stemmen er idd zelf mee in hoor dus het is absoluut niet zielig ze willen zelf op tv.. ik g denk ik wel kijken hoor Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:26

Ik heb het 1 keer gezien maar wat een lkansloos gedoe zeg mijn god je zal maar zo zielig zijn.

Het ergste is dat ze zelf niet door hebben hoe sneu ze zijn.
en idd mijn vakantie zal echt verpest zijn als ik met zo'n zooitje in een hotel moest zitten bleehe

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 18:49

Jippie schreef:
Ik vraag me af in hoeverre je zulke mensen tegen zichzelf en SBS in bescherming moet nemen. De Tokkies zijn a-sociaal, maar toch ook en vooral, zwak begaafd. En daar wordt graag misbruik van gemaakt.

dat is precies wat ik bedoelde Scheve mond