samsung E600

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Revanches

samsung E600

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 20:51

wat kun je er allemaal mee,welk abonnement heb jij er mee
zitten er voor en nadelen aan....
wat vind je er zelf van....

vertel vertel...ben namelijk erg benieuwd,want ik ben opzoek naar een niieuwe en deze leek mij wel wat Haha!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:06

Ik weet niet hoe je engels is, maar op www.mobile-review.com staan goede reviews van veel verschillende telefoons. Op die manier kun je een goede vergelijking maken. ( dan even het knopje engels aanklikken)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 08:29

ah oke,hahah ik zal eens zien,maar is er verder niemand met zo'n telefoon?

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:43

ik.. *LOL* heb er een Hi 20 abbo bij..! ben er heel tevreden over Haha!
aan de telefoon zelf vind ik ook niet echt nadelen..
Fijn foontje.. met lekker aboo Haha!
OVERAL bereik Vork

Jaffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:52

Ja, ik heb hem ook in combinatie met een Hi 20 abonnement.
Heb hem sinds een paar dagen en ben er helemaal blij mee, hele scherpe foto's, die je in 6 verschillende instellingen kunt nemen (sepia etc), je kunt kaders om foto's maken.
Als iemand je belt komt de foto van die gene op het voorste schermpje, heel leuk. Gave beltonen, 7 kleuren die flikkeren voorop de telefoon, 4 spelletjes, spraakmemo, animatieachtergronden, plaatjes. Heel veel opties.

Oja, je kan er ook nog mee bellen Haha!

Hopelijk genoeg info om een beeld van de E600 te hebben!

^&+ 20 mei 2016

banjer2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:56

Ik heb hem met een Telfort 30 abo, vindt het een fijn telefooontje.

Het bereik valt me tot nu toe niet tegen, ze hadden mij vertelt dat het bereik er mee erg slecht was, maar ben van het weekend in parijs en omgeving geweest en heb al die tijd goed bereik gehad.

Het telefoontje zelf heeft aardig wat opties, foto's maken, polyfone ringtones enz. echt een aanrader..
nadelen heb ik nog niet kunnen ontdekken...

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 16:06

hmmm,jullie zitten me wel lekker te maken!! Javmo,je weet het goed te brengen Haha! nu zit ik nog meer te twijfelen.... Scheve mond want ik kan opsich nog prima met me nokiatje,maar toch vind ik deze mooier en handiger!! Knipoog

nog een vraagje,want da zag ik er nie bijstaan Tong uitsteken : zit er bluetooth of infrarood op??dat je bijv. fotos naar een infrarood/bluetooth ontvanger kunt sturen???

_Annelies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:19

Zit geen bluetooth op.
Dat is eigenlijk het enigste nadeel.
Wel infrarood maar je kan het dan niet gebruiken om dingen naar een andere telefoon sturen.

9 juni 2012 verwachte wij ons eerste wondertje

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 16:45

waarom nie....daar is het toch voor?en ik heb het wel eens iemand zien doen.... Scheve mond

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:27

Dat werkt dus inderdaad niet Boos!. Ik heb gisteravond even met een E800 lopen spelen, maar foto's en dergelijke kun je niet gemakkelijk overzetten en voor beltonen en plaatjes zul je een datakabel moeten kopen.

Ik denk dat ik toch maar een SonyEricsson neem want daar zit wel bluetooth op en dat is veel gemakkelijker.

_Annelies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:44

Met een ander soort telefoon zeker.
Ik weet wel dat de SonyEricsson dat wel kan.

9 juni 2012 verwachte wij ons eerste wondertje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie