aura's zien - iemand ervaring?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:19

en kun je over water lopen...

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:31

Inspirerende opmerkingen hoor....Tóp!

AfbeeldingAfbeelding

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:38

'@ SP: Afbeelding

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:39

ik kan jouw mening best accepteren SP, alleen de manier hoe je je weer profileert niet.
ik hoef niet aan jouw oproep te voldoen om bewijzen te leveren toch? waarom zou ik? Verward Omdat jij dat iedere keer vraagt als een topic wordt geopend die een onderwerp heeft als deze? nou ja vraagt.... je bent behoorlijk drammerig hierin en respectloos naar de bevindingen en meningen van anderen. als jij respect had hield je hier gewoon eens mee op.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 12:41

dames, als jullie weer volwassen genoeg zijn om over het onderwerp te praten, hoor ik het wel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 12:45

Ik denk dat ze op jou wachten Haha!

Ontopic.
Ik geloof niet zo in het zien van aura's, mischien omdat ik het nog nooit meegemaakt heb.
Het lijkt me wel heel bijzonder.

ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 12:55

Zo hee ik had niet zoveel antwoorden verwacht Haha!
Ik heb nog lang niet alles doorgelezen omdat ik op school zit maar als ik straks thuis ben ga ik dit zeker even doen.
Verder was ik ook al van plan om op internet wat resurch te doen.

Oja ik respecteer de mening van de mensen die er niet in geloven. Ik ben zelf ook een heel down to earth type maar toch op de een of andere manier geloof ik dat er wel iets is tussen hemel en aarde.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:57

Zelf ben ik ook een heel down-to- earth typetje, maar heb ik dingen meegemaakt die me toch hebben laten inzien dat er meer is tussen hemel en aarde en dat er genoeg dingen zijn die wij niet kunnen zien en vaak ook niet kunnen verklaren. Zelf kan ik geen aura's zien, toch geloof ik wel in het bestaan ervan. Verder is het niks engs of iets waarvoor je bang moet zijn, als je inzicht hebt in wat de kleuren betekenen, dan kan het je zelfs helpen bij het inschatten van het karakter van een persoon en bij eventueel lichamelijke klachten.
Laatst bijgewerkt door Mikkie op 27-09-04 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 14:14

ja,maar ik kan me goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten,lees het verhaal van nickyu bijvoorbeeld,ik zou het niet willen,dat ik zulk gruwelijke dingen zou kunnen zien!
daar moet je toch echt mee leren omgaan!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 14:49

SuperPepeijn schreef:
jullie praten nu over respect. ik zie niet in waarom ik maar overal altijd respect voor moet hebben ook. als ik vind dat iets onzin is, kan ik daar moeilijk respect voor hebben, niet? bovendien wordt hier weinig respectvol met mijn mening omgegaan, beetje hypocriet dus.


Ik heb het niet over respect voor het onderwerp zelf, maar respect voor de mensen die er wel in geloven. En tja, respectvol over jouw mening zijn... als je zelf er zo over begint kan je de wind natuurlijk ook terug van voren verwachten, toch?

Daihyo

Berichten: 88091
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:02

Ik geloof hier ook wel degelijk in.
Heb ook een aantal ervaringen die niet te verklaren zijn.

SuperPepeijn schreef:
dames, als jullie weer volwassen genoeg zijn om over het onderwerp te praten, hoor ik het wel Knipoog


Sorry, maar ik vind het niet respecteren van meningen en het opleggen van een mening ook niet erg volwassen gedrag.
SP, als het je niet interesseert geef je mening dan en reageer verder niet.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:03

Sypheron schreef:
Ik heb het niet over respect voor het onderwerp zelf, maar respect voor de mensen die er wel in geloven. En tja, respectvol over jouw mening zijn... als je zelf er zo over begint kan je de wind natuurlijk ook terug van voren verwachten, toch?


Ik denk dat de hele discussie niet echt gaat over wel of niet respect tonen. Ik heb meer het idee dat het een beetje een mis-communnicatie is, dat mensen elkaar niet (willen?) begrijpen. En dat komt van 2 kanten in dit geval. En als mensen dan niet meer goed uit hun woorden kunnen komen krijg je dit soort discussies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:06

Best grappig om te zien dat wanneer iemand tegengas geeft dat men dat dan veroordeelt als 'respectloos'. Nadat 1 iemand dat -geheel ten onrechte- gemeld heeft dan volgen de andere schaapjes die het allemaal ook heel erg respectloos vinden. In dit soort gevallen vindt men het kennelijk erg belangrijk om elkaar te steunen in een mening en dan gaat het meer om het eens-zijn dan om de waarde en inhoud van de mening. Dat het uiten van die mening (inmiddels eenheidsworst) een veroordeling inhoudt van een ander persoon die wel een eigen mening heeft, wat moet dat dan wel niet betekenen??

btw, ik geloof wel in aura's, ik geloof er echter niet in dat half bokt die kan lezen.

ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 16:21

Nou ik heb alle pagina's is doorgelezen.

Citaat:
Sammm
Je moet idd zelf weten of je er iets eme wilt doen. Als je je er erg op gaat concentreren dan kun je het gewoon heel goed zien. Maar heb je nooit eerder zoiets gezien dan? Kwam het ineens?


ja 3 jaar geleden zaten mijn 2 stagebegeleiders voor mij en ineens zag ik het toen ook. Alleen toen kon ik wel duidelijk het verschil van ‘kleuren’zien.


Citaat:
dekoezegtboe
kijk of je in je omgevind iemand kan vinden die het ook kan maar die al verder ontwikkeld is dan jij! kijk wel uit tegen wie je het er over hebt... sommige mensen begrijpen het niet en kunnen je daardoor onnodig kwetsen Scheve mond spreek uit ervaring!!


ik heb het er al met vriendinnen over gehad.deze waren erg nieuwschierig ernaar.ik zou het ind niet zomaar tegen 'zogenaamde'vrienden zeggen want die zouden zoiets niet begrijpen nee.vervelend trouwens voor je dat je wel zoiets meegemaakt hebt.

Citaat:
dekoezegtboe
on-topic... @ikuh15 heb je tussen al het gekissebis door al een antwoord op je vragen??

ik heb ind al wat informatie waar ik zeker wat mee kan alleen alleen misschien zijn er nog mensen meer ervaringen?

Verder vind ik het erg jammer dat dit topic meer uitgelopen is op een wel- niet discussie dit heb ik bij meerdere topics gezien en vind dit jammer. Als je het niet gelooft dan respecteer ik dit zeg dan een keer je mening en blijf niet doorgaan. maargoed het is nu zo en er is niks meer aan te doen maar zullen we aub nu wel ontopic blijven?

Ik krijg ook de oefeningen van dekoezegt boe en wil deze ook zeker gaan oefenen.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:39

Lovely schreef:
Best grappig om te zien dat wanneer iemand tegengas geeft dat men dat dan veroordeelt als 'respectloos'. Nadat 1 iemand dat -geheel ten onrechte- gemeld heeft dan volgen de andere schaapjes die het allemaal ook heel erg respectloos vinden. In dit soort gevallen vindt men het kennelijk erg belangrijk om elkaar te steunen in een mening en dan gaat het meer om het eens-zijn dan om de waarde en inhoud van de mening. Dat het uiten van die mening (inmiddels eenheidsworst) een veroordeling inhoudt van een ander persoon die wel een eigen mening heeft, wat moet dat dan wel niet betekenen??

btw, ik geloof wel in aura's, ik geloof er echter niet in dat half bokt die kan lezen.

Wat heb je toch een ongelooflijk heldere blik op andere mensen, Lovely. Uiteraard zal jij er nooit op betrapt worden dat je de zelfde mening hebt als een ander, als zou dat dus alleen al uit principe zijn...

Maar als je goed leest, dan weet je dat het er niet respectloos gevonden werd om tegengas te geven, maar de manier waarop dat gebeurde.

En ik heb nergens de bewering gezien dat half bokt aura's zou kunnen lezen, jij wel? Wat ik heb gelezen is dat veel mensen hierin geïnteresseerd zijn, maar door de manier waarop andere mensen kennelijk zonodig moeten bewijzen dat ze geen eenheidsworst zijn, is er geen f*ck meer aan dit hele topic...

Maar toch fijn te weten dat er nog foutloze mensen zijn.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:40

Als ik jou was zou ik vooral rustig blijven ademen Remy, anders stik je er nog in ... met je vooringenomen ideeën.

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:51

pepijn als je dit soort dingen niks vind en er niet in gelooft waarom praat je dan mee als wij willen geloven doen we dat en we gaan echt niet naar jou luisteren

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:57

Lovely schreef:
Als ik jou was zou ik vooral rustig blijven ademen Remy, anders stik je er nog in ... met je vooringenomen ideeën.


Je bent toch niet boos? Volgens mij heb ik niks beledigend gezegd, hoor.
Toch lief dat je je m'n gezondheid aantrekt. Lovers

Maar je surft maar mooi verder in het kielzog van SP....veel plezier.. Ach gut

En even on topic: als de TS werkelijk wat meer info wil hebben, kan ze misschien beter elders op internet zoeken, want hier loopt het toch steeds weer uit de hand..

Daihyo

Berichten: 88091
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:58

Lovely schreef:
Als ik jou was zou ik vooral rustig blijven ademen Remy, anders stik je er nog in ... met je vooringenomen ideeën.


Verward
We gaan wel erg off-topic... Knipoog

En idd, TS, op internet staat er heel veel over.
Ook in de bieb hebben ze er steeds meer boeken over. Ook over hoe je dit kan ontwikkelen en begrijpen.
Succes!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:59

Remy schreef:
En even on topic: als de TS werkelijk wat meer info wil hebben, kan ze misschien beter elders op internet zoeken, want hier loopt het toch steeds weer uit de hand..
www.skepp.be kan ik aanraden. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:08

Misschien is een Sp en Lovely forum een idee, kunnen ze elkaar hun mening opdringen...Tong uitsteken

Echter, ik geloof in aura's, maar moet wel met Lovely meegaan dat ik niet geloof dat er zoveel mensen hier aura's daadwerkelijk zien en kunnen interpreteren.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:11

faye schreef:
Misschien is een Sp en Lovely forum een idee, kunnen ze elkaar hun mening opdringen...Tong uitsteken
of gewoon een paranormaal forum voor dit soort dingen, zoveel zwevers bij elkaar die zullen je nooit tegengas geven hoor, alleen maar meer laten zweven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:11

faye schreef:
Misschien is een Sp en Lovely forum een idee, kunnen ze elkaar hun mening opdringen...Tong uitsteken


Ah joh, ik ben het vaak met SP eens, maar ik heb dan tenminste nog altijd mijn eigen invulling (waar ik dan helemaal zelf over heb nagedacht). Af en toe heb ik ook wel een meningsverschil met SP, maar daar komen we dan vrij soepeltjes weer uit en vroeg of laat zijn we het toch weer eens Lachen. Het zijn maar kleine rode vlekjes op zijn aura en die poets ik vlot weer weg Ach gut .

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:20

Remy schreef:
Maar als je goed leest, dan weet je dat het er niet respectloos gevonden werd om tegengas te geven,
maar de manier waarop dat gebeurde
.


De manier waarop dat gebeurde was
Citaat:
misschien een vuiltje in je oog?


Naar mijn idee niks mis mee, gewoon beetje droge humor Clown

De manier waarop er gereageerd werd:
Citaat:
die 'hokus-pocus' onzin zoals jij het noemt bestaat toch echt. Als je en anderen dat niet wíllen weten, en geloven, best, maar praat er dan niet op deze manier over


Kijk, dat aura's bestaan kan ik best geloven, door energie en warmte uitstraling kun je die soms zien, dat is inderdaad bewezen. Maar sommige mensen geven er meteen een spirituele betekenis aan. En dat zal misschien iets te maken hebben met dat je het zelf moet hebben meegemaakt om het te geloven, maar als jij die verhalen wil vertellen kun je uiteraard verwachten dat er gevraagd word om 'bewijs'. En dan kun je niet verwachten dat iedereen je meteen gelooft omdat jij het 'gezien' hebt en omdat het voor jou echt is. (want dat een aura een sprirituele betekenis heeft is nog nooit ergens bewezen).
En zoals je in bovenstaande quote ziet word er beweerd dat het echt bestaat, als er dan mensen om bewijs gaan vragen lijkt me dat niet meer dan logisch.

En naar mijn mening zijn sommigen veel te serieus op bepaalde dingen in gegaan. Beetje afstand nemen kan dan geen kwaad. Dan zul je zien dat het allemaal niet zo serieus bedoeld is.

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:31

Ik bedoel niet alleen dat Aura echt bestaat, ik doelde op meerdere dingen, waar ik niet verder over wil uitbreiden.

Ik geef aan aura's niet direct een spirituele betekenis. Dat krachtveld is er nu eenmaal om je heen, en dan hoeft het niet gelijk spiritueel te zijn.

En dat het krachtveld bestaat ís toch bewezen, dat zeg je zelf, en dát bedoelde ik met mijn post.