aura's zien - iemand ervaring?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:42

ikkuh15 schreef:
nou ik vind het ontzettend jammer dat dit weer zo'n topic is dat een hele verkeerde richting in gaat. ik vroeg eigenlijk naar ervaringen en niet of het nu wel of niet bestond,maar wie ben ik nou om dit te zeggen. ik heb misschien wel dit topic geopend maar kan toch moeilijk als een politieagentje erbij gaan staan?en een moderator waarschuwen tja wat heb ik daar aan?dan word het waarschijnlijk gesloten en kan ik weer overnieuw beginnen!
en aub laten we er nou niet op verder gaan of we nu wel of niet goed gediscuseerd hebben of wie nou fouten maakt maar laten we wel ontopic blijven (heb ik overigens als eerder aangegeven)


met zijn allen negeren lijkt me het beste Haha!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 23:09

Ik heb geen ervaringen met aura's zien, althans ik kan dat niet. Heb laatst een foto laten maken en ik had natuurlijk weer kleuren die niemand om mij heen had en geen snars van de betekenis afweet, ben nog steeds opzoek, haha. Dus als iemand hier er verstand van heeft? Indigoblauw, zachtblauw, violet en wit om mn hoofd, armen en buik had ik.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 23:18

zorrie zie geen "kleuren"
maar heb je m op de kermis oid laten maken? dan zit er meestal wel een uitleg bij , of kreeg je de foto gratis en moest je voor de uitleg betalen?

zelf heb ik altijd een beetje mijn twijfels bij die foto's
de uitleg is wel heel erg algemeen , er staat maar 3 of 4 regels persoonlijk in , wat dus echt op jou zou moeten slaan

die waren bij mij toen wel erg toepasselijk , maar ja ... waarschijnlijk ook bij 100 anderen

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 23:43

@nickyu: Ik heb die foto op een beurs laten maken en kon er ook uitleg bij krijgen van een paragnoste. Half uur gewacht op die vrouw, kon ik eindelijk gaan zitten om uitleg, begon ze haar levensverhaal te vertellen en keek naar een vriendin van mij en zei, ik word zo aangetrokken door die kleuren van je vriendin, met jou ben ik helemaal klaar, je weet zelf wel wat dit betekend zegt ze..Uh, nee dus...ze wist me wel te vertellen dat ik erg zachtaardig ben en heel erg veel behoefte heb aan rust, dat ik teveel energieen voel van de mensen om mij heen. Ja dat klopt wel, maar uitleg wat welke kleur betekend?? Haha, heb het al niet zo in die beursen en weet dat dit een momentopname is en in hoeverre die klopt, geen idee, was wel apart dat iedereen met rood/groen geel etc naar buiten liep en ik met die vage kleuren(zag er overigens wel erg mooi uit hoor, haha).
Naja, ik zoek wel verder iig en hecht er niet teveel waarde aan, maar toch leuk om te weten, hihi.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 23:44

hey kim, op reikipraat in de huiskamer heeft jacksel een link geplaatst over kleuren Lachen

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 23:50

he interressant , zal s kijken

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 00:01

Oh dank je ik kijk ook gelijk ff.