Popstars- the rivals

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 00:21

Ik heb het zitten kijken. Ik vind het heerlijk om te zien hoe al die gekken zichzelf zo vreselijk voor banketstaaf zetten. OK dan! Super vooral mee doorgaan, het vult toch de zaterdagavond goed hoor...

Nee voor mij is het eenzelfde geval als Idols. Een hoop geschreeuw om aandacht.


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 08:34

Wat maakt het nou uit dat het veel op Idols lijkt, dat snap ik niet. Tong uitsteken

Ik vond t echt leuk om te kijken en ga zeker elke zaterdag voor de buis zitten. Cool

Viel me trouwens wel op dat ze toch vooruit gaan, vorig jaar met Idols zag je eigenlijk al minder slechte mensen dan t jaar ervoor, en nu vond ik er toch heeeeel veel goede bij zitten en maar een paar die zich voor schut zette. Tong uitsteken Iig een stuk minder als de 1e versie van Idols.
Maarja opzich wel begrijpelijk, mensen gaan toch wel nog een x nadenken nu omdat ze hoogstwaarschijnlijk geen zin hebben om op TV te komen en voor l*l te staan. Tong uitsteken

Ik vond die buitenlandse jongen trouwens ook heeeel goed, die eerst in de 'wachtruimte' dat nummer van Craig David zong, en bij de auditie een NL liedje.. Die ook vertelde dat hij zelf nummers schrijft, en samen met een vriend componeert.

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 08:55

Ja, die was ook goed! Maar dat 'smeekmeisje' vond ik ook echt duidelijk goed hor... Verward En idd, sharon was erbij, heb alleen manta gemist haha Knipoog En voor wie wel eens het jongeren lagerhuis kijkt, avalon deed ook mee zag ik! *LOL* En dat kinderen voor kinderen meisje haha... al had ze nou gewoon een engels liedje gedaan... want die kan ook best goed zingen volgens mij!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 09:37

Ik vond het ook wel grappig hoor Haha! leuker dan ik verwacht had!!
Dat smeekmeisje was wel goed..maar ze begon al te smeken voordat iemand iets gezegd had ja dat is nie slim he Scheve mond
Volgende week ga ik zeker weer kijken!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:49

Het wordt om 18.00 uur herhaald!! op Yorin ( gelukkig maar ik had het voor de verandering weer eens gemist......)

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:55

Zal mij wat boeien dat het op idols lijkt. Ik vind het wel grappig. Die ene "ze vinden me meer wat voor musicals" meid. Weet je wat ik gezegd zou hebben? "Goh Bastiaan waar was jij ook alweer begonnen?" Haha!

Nou en die 50 cent meid. Jeetje mina wat een type zeg! Ze had toch een of andere uitspraak (help me eens bokkers ik ben hem even kwijt) ze kan zo naast Boris gaan staan met zijn: "keep the soul alive" Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:55

Oh ja en een groot plus punt aan dit programma vind ik dat er geen Henk Jan Smits in de jury zit Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:08

deedee19 schreef:
Zal mij wat boeien dat het op idols lijkt. Ik vind het wel grappig. Die ene "ze vinden me meer wat voor musicals" meid. Weet je wat ik gezegd zou hebben? "Goh Bastiaan waar was jij ook alweer begonnen?" Haha!

Nou en die 50 cent meid. Jeetje mina wat een type zeg! Ze had toch een of andere uitspraak (help me eens bokkers ik ben hem even kwijt) ze kan zo naast Boris gaan staan met zijn: "keep the soul alive" Haha!


POWER TO THE KING KONG!!!!!! ( heb net even op het internet gekeken)

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:19

deedee19 schreef:
Oh ja en een groot plus punt aan dit programma vind ik dat er geen Henk Jan Smits in de jury zit Haha!

Goh, ik ben het met je eens Wendy Tong uitsteken

Jaaaaaaaaaaa, dat 50 cent kind & die rus. Ik kwam echt níet meer bij Haha! Zó grappig Haha!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:28

Oh ja dat was het ja. POWER TO THE KING KONG!!! Wahaha dat is echt nog honderd keer erger als: Keep the soul alive! *LOL*

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:32

Ik vond Anthon zo schattig

#FriezenGek 1#
L1 + 13 Met Neelke de Super Fries....
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=752593&hilit=

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:32

dekoezegtboe schreef:
zit nu te kijken....en vooral deze voorrondes zijn het zelfde als idols Verward hoezo een idee uitmelken.... (maar zit toch te kijken hoor Knipoog)


niet om het een of ander,maar Idols,is juist van dit progamma afgekeken.
In engeland,waar Idols ook is begonnen,bestond dit al eerder ,en daarna kwam idols!!!

Alleen was Idols hier in nederland eerder op de buis!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:47

die 50 cent doos was die schoonhoven trut uit de eerste idols Haha!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:09

Hahaha ik dacht al: die komt me bekend voor Haha!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:24

LiSSy schreef:
die 50 cent doos was die schoonhoven trut uit de eerste idols Haha!

en uit de tweede Idols. En als er een derde Idols komt schrijft ze zich ook weer in. Echt een beetje jammer dat zij iemand is die nooit opgeeft Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:30

Haha, ik heb wel gelachen Haha!
Maar na een half uurtje vond ik het eigenlijk wel genoeg. Weet niet waarom.
Zaterdag ga ik in ieder geval wel weer kijken, leedvermaak Schijnheilig

Maar die Rus, die sloeg echt álles Bloos!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:40

Moet zeggen dat dit er toch leuker uitziet als Idols, of het komt omdat het weer eens wat anders is?
Nouja in elk geval ben ik ook helemaal voor Koen, al moest ik wel enorm lachen toen hij binnenkwam met dat bananen gele haar *LOL*

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:06

Maaike schreef:
en uit de tweede Idols. En als er een derde Idols komt schrijft ze zich ook weer in. Echt een beetje jammer dat zij iemand is die nooit opgeeft Haha!



Die gaat voor de status BN-er Haha!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:13

Maar Pop Stars was een aantal jaar geleden ook al op de duitse tv. En ik geloof zelfs dat Pop Stars eerder bestond dat Pop Idol.
Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien maar het zit al net zo veel met megalomanen als Idols, zo op het eerste gezicht.
Niet dat er iets mis is met zelfvertrouwen maar wel wanneer de persoon in kwestie zelfkennis ontbeert.

Edit: stomme typo.
Laatst bijgewerkt door Caritas op 26-09-04 12:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:17

Ik vraag me bij dit soort programma's altijd af of hun vrienden, kennissen , familie vindt dat ze echt goed kunnen zingen. Als je sommige hoort krijsen op de tv, die dan vervolgens zeggen dat hun omgeving vindt dat ze heel goed zijn Verward

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:24

Weet iemand wanneer het wordt herhaald?

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:25

remi schreef:
Het wordt om 18.00 uur herhaald!! op Yorin ( gelukkig maar ik had het voor de verandering weer eens gemist......)



Vandaag Schijnheilig

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:26

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaahhahahahahaha die Moskou haaaaaahahaha die was lieef Haha!

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:58

remi schreef:
Vandaag Schijnheilig


Kan ik het weer niet zien Boos! dat wordt opnemen.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 13:08

Neej het programm sucks maar jesus minaaa hoe kan iemnd zichzelf zo ONGELOOFLIJK VOOR L*L zetten! WHAHAHAHAa POWER TO TE KINGKONGGGGGG!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, Jolynne, YandexBot en 179 bezoekers