Verstandskies scheef.... :-(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 14:58

Oh dat scheelt! Zie het echt niet zitten om weer met zo'n verdoofde mond rond te gaan lopen...
Dan wacht ik nog even af Lachen

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 16:36

onder een groen laken, wil je me dood hebben.................. ieuw

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:44

Die van mij zijn er bij de kaakchirurg uit gesneden, en het viel me 100% mee. Ik vond het heel eng en heb dat ook gezegd, toen namen ze rustig de tijd. Het kon ook gewoon onder plaatselijke verdoving, was ik wel blij mee want van algehele kun je ook nog aardig beroerd worden.
Ze moesten er is stukjes uit, maar de verdoving was goed gezet dus eigenlijk was het gewoon grappig, een stel mensen die aan het friemelen zijn maar je voelt er niks van.
Kreeg naderhand pijnstillers, heb veel gespoeld om het schoon te houden en eigenlijk was er geen probleem.
Oja, ik heb er wel een paar dagen als een hamster uit gezien Bloos

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 18:47

leggen ze je helemaal horizontaal of mag je zitten?

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:53

ik moest in een stoel gaan zitten en die ging horizontaal, net zoals bij de tandarts en de kaakchirurg geen een enorm sterk verhaal zitten vertellen over een trailer en een paard..... toen de kies eruit was en er gehecht was, ging ie weg en het verhaal vertelt ie de volgende keer verder..... en van anderen heb ik gehoord dat ie dat ook doet, al kom ik pas over 5 jaar terug! Dat weet ie nog precies!

Een truukje tegen hamsterwangen (heb ik nooit gehad): maak van tevoren flink wat ijsklontjes in je vriezer en doe als je het overleefd hebt en weer thuis bent een paar klontjes in een washandje en houd dat 5 minuten tegen je wang, 5 minuten eraf, 5 minuten erop, dan heb je minder kans op hamsterwangen en blauwe plekken

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:55

Ik moest echt op zo'n operatietafel gaan liggen, het verschilt blijkbaar nogal per kaakchirurg Haha! Kreeg zo'n laken over me heen met alleen een gat waar mijn mond zat, en ik moest van die zakjes om mijn schoenen...

Koelen werkt inderdaad als een trein, begin er op tijd mee want de zwelling is vaak pas de tweede dag het ergst.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:57

zodra je thuiskomt: koelen!!!!!

Ik moest ook zo'n laken om, dat is altijd in een ziekenhuis, schijnt een procedure te zijn van die zakjes om m'n schoenen kan wel, dat weet ik niet meer, ben nog voor andere kleine ingrepen op zo'n OK geweest de laatste jaren en daar moest dat wel