Moeilijker dan ik dacht (alleen thuis blijven)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Moeilijker dan ik dacht (alleen thuis blijven)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 19:29

Vandaag was dan DE dag. Mijn vriend heeft een tijdje geleden op mijn aandringen een vakantie geboekt. Ik vond dat hij even weg moest om lekker tot rust te komen (voor degene die het topic "onmogelijke liefde" hebben gevolgd weten wel waarom). Aangezien zijn broer in Amerika woont en hij heel goede contacten met hem heeft vond ik dat hij daar alleen heen moest gaan.

Ik kon ook niet mee want ik zit sinds vorige week maandag (9 augustus) weer op school en kon geen vrij krijgen. Daarbij vond ik het ook erg goed voor hem om lekker eventjes alleen met zijn broer te zijn en daar lekker vakantie te vieren.

Zijn broer heeft een zwembad bij het huis enz, hij woont meer op een "Melrose Place"-achtig appartementencomplex. Dus helemaal niet verkeerd. Er liggen daar ook tennisbanen enz enz enz. Hij woont trouwens in San Francisco (altijd goed weer). Een heerlijke vakantie dus...Lekker cruisen in de cabrio van zijn broer over de boulevard enz.

Maar ik heb hem echt moeten overtuigen om erheen te gaan. Ook omdat hij nog een zoontje (van zijn ex) achterlaat en mij (hij heeft een collega van me verteld dat hij het heel moeilijk vind om ons hier te laten). Uiteindelijk heb ik hem gelukkig zo ver gekregen.

Zo gelukkig als ik was toen hij eindelijk had geboekt, zo moeilijk ik het de laatste dagen heb gehad. Vond het heel erg moeilijk dat hij ging. Iedere keer als we het erover hadden en hij mij vertelde hoeveel hij me ging missen stonden de tranen in mijn ogen. Ik zag erg tegen het afscheid op, maar wilde hem persé wegbrengen. Gelukkig kreeg ik de toestemming van school om later te beginnen, daar ben ik ze ook dankbaar voor.

Vanmorgen was het dus echt zover. De collega die meeging om hem weg te brengen merkte heel erg aan ons dat we erg rustig waren. Normaal zijn we duidelijk aanwezig. Hoe dichter we bij Schiphol kwamen hoe meer buikpijn ik kreeg. Nog even wat koffie gedronken op Schiphol en toen was het zover om hem uit te zwaaien.

Nou ik vond het moeilijk. 3 dikke zoenen, we wilde het beide niet te lang maken omdat we er beide moeite mee hadden, en daar ging hij. Hij keek niet eens meer achterom. Later smste hij me ook dat hij dat expres niet deed omdat hij het er heel zwaar mee had.

Gelukkig sloeg de collega een arm om me heen en zijn we nog even ergens wat gaan drinken en toen naar huis. Op zich viel de terugweg wel mee. Nu heb ik er wel wat moeite mee.

Ik voel me net een zielig geval. Wat zijn nou 1,5 week in een heel leven? Toch helemaal niks? Maar dat afscheid nemen is echt niks voor mij. Hoop dat de 1,5 week snel om zijn en dat ik weer bij hem kan zijn.

Sorry als het verhaal te lang en saai is, maar ik moest mijn verhaal even kwijt aan iemand.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


zonnebloem18

Berichten: 24811
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:35

Mijn vriend gaat vaak 10 dagen naar Portugal met zijn vader om te gaan kanoen en als hij me niet belt ga ik zo'n beetje dood thuis ik vind het verschrikkelijk.
niks vreemds voor mij ik denk dat dat toch met de liefde voor elkaar te maken heeft.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 20:01

Ach meid ik weet precies hoe t voelt, mn vriend zit bij de marine, die gaat wat langer weg dus maar dat maakt in principe weinig uit. Het afscheid vind ik altijd vreselijk, ik breng m ook niet naar de boot want ik maak er echt een ver-schrik-ke-lijk drama van. Gewoon zorgen dat je de komende tijd druk bent, dan gaat de tijd een stuk sneller.
Sterkte iig Ach gut

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 20:04

Die anderhalve week is zo voorbij! Lekker paardrijden en met vrienden het weekend doorbrengen. Voor je het weet, haal je hem weer op!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 20:08

Solide schreef:
Ik voel me net een zielig geval. Wat zijn nou 1,5 week in een heel leven? Toch helemaal niks?
Maar dat afscheid nemen is echt niks voor mij
..

Ik begrijp precies wat je bedoelt... Je weet best dat het niks voorstelt maar het is gewoon verschrikkelijk om afscheid te moeten nemen Scheve mond
Ik kan er ook he-le-maal niet tegen, of het nou mn ouders zijn, goede vrienden of mn vriendje.... Mensen moeten gewoon niet meer weg gaan

Maar goed, zorgen dat je het druk hebt is altijd goed, en die paar dagen zijn zo voorbij Lachen

You can either agree with me or be wrong.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 20:23

Ik zorg er inderdaad voor dat ik het erg druk heb. Alleen viel mijn 1e avond al flink in het water. Letterlijk en figuurlijk.

Vanmiddag kwam ik thuis van Schiphol en ben ik even in slaap gevallen, omdat ik super moe was. Het was warm en ik was van plan om 's-avonds lekker te gaan paardrijden. Dus Solide gaan voeren en zelf gegeten. Hierna even wat huiswerk gemaakt (is ook nodig en dan kon het eten even zakken) en rond 19.00 uur wilde ik gaan rijden. Nou om 18.00 uur begon het te regenen en niet een beetje maar SUPER hard. Tussen 19.30 en 20.30 heeft het gewoon geonweert!!! Dus ikke flink balen. Alles was er hier uitgetrokken, ik kon niet op internet, ik kon niemand bellen (zelfs de mobiele lijnen deden het niet) enz. Nou daar zat ik dan mezelf te vervelen.

Maar ja de avond is bijna voorbij. Heb net nog even heerlijk bij Solide in de stal gezeten. Die voelt het ontzettend goed aan als ik me rot voel en wordt dan extra aanhankelijk. Super lief van haar.

Btw. Ik krijg net een smsje van mijn vriend dat zijn 1e vlucht erop zit. Heerlijk om toch nog iets van hem te lezen. We dachten dat hij niet zou kunnen smsen. Gelukkig is dat toch het geval... Voel me nu iets beter...

In ieder geval jullie al bedankt voor de reacties.

Zonnebloem_18, dat hij me niet zou bellen lijkt me verschrikkelijk. Maar ik vind het einde van zo'n gesprek ook altijd ontzettend moeilijk. Weer een soort van afscheid. En het heeft inderdaad allemaal met liefde te maken, tenminste dat is mijn mening ook.

En Ellebel, ik vind het echt knap van je dat je dat kan. Ik zou knettergek worden en net als jou een drama van het afscheid maken. Viel mee dat ik me vandaag zo rustig kon houden.....

Eliane, bij mij vind ik het ook altijd moeilijk als mijn ouders weggaan, maar toch wat minder moeilijk dan mijn vriendje....

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:22

Ach het is normaal hoor, ik had al moeite met afscheid nemen voor 5 dagen Haha!

En natuurlijk helemaal blij toen die weer thuis kwam Tong uitsteken

Net wat je zegt, het afscheid is even moeilijk, maar als die weer terug is kunnen jullie weer samen leuke dingen gaan doen.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

VoXiS

Berichten: 231
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:36

Maak me al weken druk :S
Hij gaat 1 dag na mn verjaardag voor 2 weken naar IBIZA...*huil* met zn neef.
Leuk voor hem hoor, hij krijgt vast een leuke vakantie, die ik hem echt wel gun, maar dan ben ik 2 weken helemaal alleen in huis...blegh...Knipoog

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:46

ik ken het ook,
ging met mijn ouders naar turkije op vakantie.
twas daar heel mooi enzow maar toch miste ik mijn vriend.
daar aantal keer gehuild enz. mocht ik van mijn vader elke dag 10 minuten bellen en ook smsen waneer ik wilde haha.
dat heeft hij geweten:$.ik had voor 108 euro gebeld van turkije naar nederland:$oeps...haha maar achteraf kunnen we daar wel om lachen.

Don't dream your live but life your dreams!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 13:59

VoXiS schreef:
Maak me al weken druk :S
Hij gaat 1 dag na mn verjaardag voor 2 weken naar IBIZA...*huil* met zn neef.
Leuk voor hem hoor, hij krijgt vast een leuke vakantie, die ik hem echt wel gun, maar dan ben ik 2 weken helemaal alleen in huis...blegh...Knipoog


Ik moet zeggen dat het afscheid het ergste was. Hij heeft me nu al meerdere malen een sms gestuurd waarin stond dat hij goed aan was gekomen, veel aan me denkt en me mist. Toch leuk om even iets van hem te lezen. Ik mis hem als een tierelier, niet normaal meer, maar moet nog maar even doorbijten.

Vanmorgen toen ik nog op school zat had zijn broer (waar hij nu dus is) mijn voicemail ingesproken. Hartstikke zat, maar super leuk om dat te horen. Toen ik dat hoorde had ik ook zoiets van, hij zit daar goed en heeft als het goed is een super tijd daar. Dan maakt het het iets makkelijker. Tenminste vind ik.

Ik weet wel zeker dat als hij me belt dat ik dan problemen heb met ophangen. Dan krijg ik denk ik weer een flinke dip. Nu gaat het redelijk met me. Ik denk heel veel aan hem, maar weet dat hij daar goed zit en hij een heerlijke vakantie heeft. Maar ik mis zijn aanwezigheid enz.. Och komt goed. Nog genoeg tijd om straks heel veel leuke dingen samen te gaan doen.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:37

kan me voorstellen dat het moeilijk is. Ik heb het topic aardig gevolgd alleen op een gegeven moment niet meer maar begrijp dus dat hij nu bij jou is en zijn ex ondertussen is bevallen van een jongen?

Toch fijn dat hij uiteindelijk echt voor jou heeft gekozen en ja dan na 1½ week gaat hij alweer weg, maar goed dit keer weet je eigenlijk zeker dat hij gewoon straks weer lekker bij jou op de bank zit.
Gewoon leuke dingen gaan doen, dan gaat de tijd ook snel.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 17:39

michele schreef:
kan me voorstellen dat het moeilijk is. Ik heb het topic aardig gevolgd alleen op een gegeven moment niet meer maar begrijp dus dat hij nu bij jou is en zijn ex ondertussen is bevallen van een jongen?

Toch fijn dat hij uiteindelijk echt voor jou heeft gekozen en ja dan na 1½ week gaat hij alweer weg, maar goed dit keer weet je eigenlijk zeker dat hij gewoon straks weer lekker bij jou op de bank zit.
Gewoon leuke dingen gaan doen, dan gaat de tijd ook snel.


Hij heeft inderdaad voor mij gekozen en zijn ex is bevallen van een jongen. Echt een lieverd.

Dit is een aantal maanden geleden geweest dat hij voor mij heeft gekozen, dus niet pas 1,5 week. Sinds eind april begin mei of zo. Dus dat is al een tijd goed en het gaat nu echt SUPER. Dat had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht. Maar hij heeft duidelijk voor mij gekozen.

Net weer een sms gehad dat hij weer wakker is en lekker gaat zwemmen en daarna de buurt verkennen. Zijn broer moet een paar uurtjes werken en dan kunnen ze weer alles met z'n 2en op de kop zetten. Ik ben blij om dingen van hun te horen. Ik mis hem als een dolle, maar omdat ik weet dat hij het daar super heeft is het toch iets makkelijker. Tenminste vind ik.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:40

Solide, ik heb destijds je topic "onmogelijke liefde" op de voet gevolgt en was zeer met jou/jullie begaan.

Ik vind het hartstikke fijn om te lezen dat alles zo goed voor jullie heeft uitgepakt !

Deze dagen komen jullie ook door, lang leve de mobiel met al zijn diensten !!!

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:22

Ik heb heel het verhaal gelezen best erg! Maar jullie komen de dagen wel door!

fok.nl de beste.

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 07:36

oh sorry dan had ik die 1½ week verkeerd begrepen, maar nogmaals het komt wel goed en iid lan leve de sms.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:08

Ah, die anderhalve week gaat omvliegen...
Maar ik snap wat je bedoelt... Ik heb m'n vriend gisteren ook weggebracht, hij is voor 10 dagen een jeugdkamp begeleiden in Frankrijk en ik ga hem ook wel missen... Maar je moet gewoon in je achterhoofd houden dat het tien keer zo leuk is eens hij terug is... En die anderhalve week gaat gewoon omvliegen!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 17:24

britt"]
Solide, ik heb destijds je topic "onmogelijke liefde" op de voet gevolgt en was zeer met jou/jullie begaan.

Ik vind het hartstikke fijn om te lezen dat alles zo goed voor jullie heeft uitgepakt !

Deze dagen komen jullie ook door, lang leve de mobiel met al zijn diensten !!!
[/quote]

Er zijn toch meer mensen geweest die het hebben gevolgd dan ik had gedacht. Maar ja het was een topic wat even best wel heeft geleefd. En ik ben natuurlijk ook super happy dat het goed heeft uitgepakt voor mij.

Jammer genoeg is zijn beltegoed nu al op. Hij belde me net. Was echt een verrassing, ik vond het natuurlijk SUPER. Hij mag nu weleens bellen met de telefoon van zijn broer. Maar natuurlijk niet dagelijks want dat is veel te duur. Dat begrijp ik ook. Nu hebben we afgesproken dat hij het via de mail probeert. Hij vraagt of zijn broer zijn laptop thuis wil laten zodat hij mailtjes naar mij kan sturen. Dus nu iedere dag mijn mailbox checken...


[quote="michele"]
oh sorry dan had ik die 1½ week verkeerd begrepen
[/quote]

Maakt niks uit, je kan het altijd een beetje verkeerd lezen, doe ik ook regelmatig.

[quote="Nathalie schreef:
Maar je moet gewoon in je achterhoofd houden dat het tien keer zo leuk is eens hij terug is... En die anderhalve week gaat gewoon omvliegen!


Als hij terug komt is het inderdaad 10x zo leuk. Wat zal ik blij zijn om hem weer te zien. Maar ja ik ben degene die hem zo heeft aangespoort om op vakantie te gaan. En ik heb er nog steeds geen spijt van. Maar mis hem wel. Zolang hij de 30e maar thuis komt vind ik het allemaal wel goed.

En die 1,5 week gaan zeker omvliegen. Ben nu flink met een vriendin in haar nieuwe appartementje aan het klussen en veel paardrijden. Dus gaat allemaal goed komen.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:28

Hee, dan komt die van mij net een dagje vroeger thuis... ik mag 'm de 29e gaan ophalen Haha!

Ik ben stiekum nog aan 't wachten op z'n eerste smsje... hoop dat ie me niet te lang in spanning gaat houden...

En ik probeer m'n week ook zo vol mogelijk te plannen... hoewel ik ook 'lege' avondjes heb omdat ik ook eens echt kan genieten van een relaxt avondje dvd kijken.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 10:40

Natalie schreef:
Hee, dan komt die van mij net een dagje vroeger thuis... ik mag 'm de 29e gaan ophalen Haha!

Ik ben stiekum nog aan 't wachten op z'n eerste smsje... hoop dat ie me niet te lang in spanning gaat houden...

En ik probeer m'n week ook zo vol mogelijk te plannen... hoewel ik ook 'lege' avondjes heb omdat ik ook eens echt kan genieten van een relaxt avondje dvd kijken.


Het ergste is dat ik hem waarschijnlijk niet eens op kan halen. Ik krijg geen vrij van school. Nu ben ik dus hard aan het hopen dat het rooster nog veranderd wordt, dus dat ik er wel bij kan zijn... Maar ja dat wacht ik nog even af.

Ik hoor genoeg van hem. Gisterenmiddag heeft hij me voor de eerste keer gebeld, daarvoor heeft hij redelijk wat gesmst maar nu is zijn beltegoed op dus belde hij ook even om dat te zeggen en om mijn stem te horen zei hij.

Ik had ook gezegd dat hij weleens 's-nachts mocht bellen van me, dat ik graag wakker werd voor een telefoontje van hem. Nu werd ik vanmorgen om 6 uur wakker gebeld. Hij was het jammer genoeg niet, maar zijn broer die al flink dronken was. Wel ontzettend grappig, ik heb flink gelachen. Hem heb ik ook nog weleens aan de telefoon gehad en tijdens het laatste telefoontje (die broer hing dan weer op en 5 minuten daarna belde hij weer) zei hij op het laatst nog dat hij heel veel van me houdt en me als een dolle mist. Deed me ontzettend goed, maar toen hij na deze woorden het gesprek beëindigde had ik het toch even zwaar. Gelukkig hebben ze hierna niet meer terug gebeld, mijn vriend had de gsm ook maar in zijn broekzak gedaan.

Maar om half 9 ging de telefoon weer, was zijn broer weer. Nog meer dronken dan daarvoor en ik kon hem bijna niet meer verstaan. Op een gegeven moment heeft mijn vriend de gsm maar afgepakt en zei hij nog dat hij zich rot voelde na ons laatste gesprek. Ik zei dat ik hetzelfde rotte gevoel had maar dat het wel weer goed kwam. Nogmaals kreeg ik dezelfde woorden te horen en hij zei dat hij ophing omdat hij vond dat ik nog maar even moest slapen.. Hierna had ik dus weer een rotgevoel, maar ik weet dat hij het daar ontzettend naar zijn zin heeft, dus maakt het allemaal een stukje makkelijker.

Vandaag ga ik weer even klussen bij een vriendin van me, daarna naar huis en wat eten. Dan paardrijden en na het paardrijden douchen en stappen. Ik ga met een vriendin die nogal wat te vieren heeft dus zal wel goed komen vanavond.

Morgen ga ik naar een vriendin van me die ook paardrijdt en daarna naar de tuinfeesten hier in het dorp, tenminste als het niet regent. Daar komt Krezip. Dus dan is mijn weekend alweer voorbij en kan ik weer naar school.

Nog 9 dagen en dan is hij weer thuis.....

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 11:06

Tja, mijn vriend woont nu in Londen. We hebben hier 2 jaar samengewoond en dat is nu dus eventjes over. We zien elkaar elke week een of 2 daagjes, maar het blijft een afstand.

Nog maar 9 daagjes Solide, en dan is ie weer thuis. Probeer ook te genieten van je vrijheid. Lekker je eigen dingetjes doen. Ik begrijp dat je hem mist, maar er zitten ook wel voordeeltjes aan het feit dat je nu even lekker alleen bent. Denk niet de hele dag aan het feit dat hij er niet is. Sterkte!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Eilandje

Berichten: 2823
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 11:10

Bij ons draait zoiets altijd op ruzie uit. Mijn vriend is een klein jaar geleden vier maanden van maandag tem vrijdag weggeweest (versnelde legerdienst omdat hij bij de luchtmacht wou gaan werken) en dat was toen verschrikkelijk, vond ik. Nu is hij een weekje aan de zee, een kinderkamp begeleiden, en ik ben alweer boos op hem. Hij heeft zogezegd geen tijd om te smssen of te bellen. Ja deuh, hoe lang duurt het nu om een smsje te sturen. Ik ga ook wel eens lesgeven op paardenkamp, ik heb het dan ook erg druk en niet altijd tijd om lang te bellen, maar ik houd er dan rekening mee dat hij alleen thuis is en mij mist en maak gewoon tijd om regelmatig eens te smssen, en hij mag dan nog een dagje op bezoek komen ook. Ik weet dat het heel erg kinderachtig is van mezelf en hij bedoelt het allemaal niet slecht, geeft zich gewoon voor 100% daar, maar is het nu zo moeilijk om een heel klein beetje rekening met mij te houden. Ok, ik heb mijn klaagzang ook weer gedaan Knipoog

Ik vind het fijn om te lezen dat er toch nog mensen zijn die hun vriendje zo missen en een smsje af en toe wel op prijs stellen Lachen Ik word op de duur zelfs slecht gezind op mezelf, omdat ik zo flauw doe.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 15:54

Jennygirl"]
Tja, mijn vriend woont nu in Londen. We hebben hier 2 jaar samengewoond en dat is nu dus eventjes over. We zien elkaar elke week een of 2 daagjes, maar het blijft een afstand.

Nog maar 9 daagjes Solide, en dan is ie weer thuis. Probeer ook te genieten van je vrijheid. Lekker je eigen dingetjes doen. Ik begrijp dat je hem mist, maar er zitten ook wel voordeeltjes aan het feit dat je nu even lekker alleen bent. Denk niet de hele dag aan het feit dat hij er niet is. Sterkte!
[/quote]

Lijkt me erg moeilijk als je vriend zover weg woont en dat je iedere week weer afscheid moet nemen.

Ik geniet van mijn vrijheid, maar ik heb bij hem ook gewoon vrijheid. Ook al is hij thuis, ik mag gewoon zelf beslissen wat ik ga doen, zo doet hij dat ook. Ik ga nog regelmatig (lees bijna iedere week) alleen met vriendinnen op stap en doe ook nog regelmatig iets met vriendinnen. Doe ik nu ook. Het voordeel nu is dat ik lekker kan klussen in het nieuwe flatje van een vriendin van me. Zit erg veel tijd in. Als hij terug is mag hij daar ook even lekker aan het werk gaan want die vriendin van me kan hem goed gebruiken.

Nu ik ook aan het klussen ben enz denk ik ook niet de hele dag eraan dat hij weg is. Maar sommige momenten heb ik graag dat hij weer terug is. Ik weet dat hij het daar goed heeft en het daar ontzettend naar zijn zin heeft, dus daar ben ik super blij mee en ik ben super blij dat ik hem zo heb gepusht om op vakantie te gaan.

[quote="Eilandje schreef:
Bij ons draait zoiets altijd op ruzie uit. Mijn vriend is een klein jaar geleden vier maanden van maandag tem vrijdag weggeweest (versnelde legerdienst omdat hij bij de luchtmacht wou gaan werken) en dat was toen verschrikkelijk, vond ik. Nu is hij een weekje aan de zee, een kinderkamp begeleiden, en ik ben alweer boos op hem. Hij heeft zogezegd geen tijd om te smssen of te bellen. Ja deuh, hoe lang duurt het nu om een smsje te sturen. Ik ga ook wel eens lesgeven op paardenkamp, ik heb het dan ook erg druk en niet altijd tijd om lang te bellen, maar ik houd er dan rekening mee dat hij alleen thuis is en mij mist en maak gewoon tijd om regelmatig eens te smssen, en hij mag dan nog een dagje op bezoek komen ook. Ik weet dat het heel erg kinderachtig is van mezelf en hij bedoelt het allemaal niet slecht, geeft zich gewoon voor 100% daar, maar is het nu zo moeilijk om een heel klein beetje rekening met mij te houden. Ok, ik heb mijn klaagzang ook weer gedaan

Ik vind het fijn om te lezen dat er toch nog mensen zijn die hun vriendje zo missen en een smsje af en toe wel op prijs stellen Ik word op de duur zelfs slecht gezind op mezelf, omdat ik zo flauw doe.


Lijkt me verschrikkelijk als het steeds uit zou lopen op een ruzie. Ik zou er niet tegen kunnen om ruzie te hebben als hij zover weg is... Zou ik echt aan onderdoor gaan denk ik. Maar ja snap ook wel dat je wat gefrustreerd bent over het feit dat hij helemaal niks van zichzelf laat horen. Een smsje is inderdaad zo getikt.

En een smsje, mailtje of belletje stel ik zeker op prijs van hem, maar vind het ook niet erg als hij me een dagje of meerdere dagen niks laat weten. Ben natuurlijk super blij om iets van hem te horen, maar is het niet dan is het ook goed, zolang hij nog maar wat van zich laat horen vind ik het allang goed.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 15:30

Nog 8 dagen en dan is hij weer thuis. Ik baal er vandaag wel ontzettend van. Voel me net een klein kind en vind dat ik mezelf aanstel. Dan denk ik wat zijn 12 dagen op een heel leven en ik heb ook 23 jaar zonder hem kunnen leven dus waarom die 12 dagen nu niet?

Ik heb mezelf nog geen seconde verveelt maar het is net alsof er geen eind aan zijn vakantie komt... Hmm heb even een klein dipje denk ik....

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:15

Ahhh nog maar 8 daagjes. Plan ze lekker vol. Meidenavondje met jankfilm, popcorn en een fles rose? Nog een avondje klussen. Een avondje om je huisje op orde te brengen voor als ie weer terug is. Een avondje stappen? Begin een cursus salsa of kantklossen. Voordat je het weet staat ie alweer op de stoep met zn koffer vol vuile was.Haha!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 11:30

Nog een weekje.... Ik plan mijn dagen hartstikke vol, maar toch kruipen ze voorbij. Het is echt alsof er geen eind aan komt. Vind ik heel raar. Ik heb mezelf nog geen seconde verveelt helemaal niet. Maar het schiet allemaal niet op.

Gelukkig had ik net een super mail van hem in mijn mailbox waarin staat dat hij het super naar zijn zin heeft, maar ook wel weer blij is als hij volgende week weer bij mij kan zijn.

We wonen nog niet samen, dus die vuile was daar heb ik geen last van en zijn huisje op orde brengen hoef ik ook niet. Ik heb geen huissleutel, vind ik ook nog helemaal niet erg Knipoog Dus hij mag zelf voor zijn vuile was en huisje zorgen. Zijn huisje zal niks anders aan zijn, want daar is ook niemand geweest.

Ik ga zo maar eens voor 3 uurtjes naar school en vanavond denk ik paardrijden of lekker een uur onder de zonnebank. Allang niet meer gedaan, maar misschien is dat wel weer een keer lekker. Ik slaap op het moment graag, want dan gaat de tijd het snelste... Wat ben ik toch erg.

Gister was het heel erg, ik was ook super sjaggie. Merk het heel goed aan mezelf, nu valt het redelijk mee, maar ik denk dat als er iemand tegen me gaat zeuren dat hij/zij toch wel de wind van voren krijgt. Is niet goed dat ik al weet dat dat kan gebeuren, maar het zij zo. Zit niet echt super in mijn vel. Maar komt volgende week allemaal goed. Nog 4 dagen school, 3 dagen weekend, 1 half dagje school en dan is hij THUIS!!!!!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Britta31, Klis, laura22, Lugea, Nikkii026, rosalie_a en 57 bezoekers